Tren

Anayet, via Sueños de verano

El tercer dia, el temps al vessant nord continua igual. Però com que ja ens ho sabem, ens aixequem aviat i marxem cap al sud travessem el Portalet i deixem al cotxe al primer...
L'esquena del puigsacalm xic o aresta sud

Estrenem la tardor amb aquesta bonica i elegant Aresta. Fem l'aproximació des del coll de Bracons, passant per la font Tornadissa i just abans d'arribar al cim del Puigsacalm...
Atenció! Pedra!

Anoréxia, V+ (120 m) Mallo Colorado, Riglos. Ja hi tornem a ser, quinze dies després. Petita pausa que hem aprofitat per fer esportiva llarga per Montserrat. Tres dies...
Conglomerat roig

Carla, V+ (120 m) Mallo Colorado, Riglos.   Oeste Clásica, V (150 m) Mallo Cored, Riglos.   Després d'uns dies per Cavallers arrossegant-nos per les parets...
Via jefe de jefes

DIUMENGE, 20 DE SETEMBRE Aquesta Setmana sortim tres, el Josep , l’ Isabel i jo i d’entrada anem a cercar el bon temps a ponent. Mirant ressenyes que tinc per casa he...
Serra de Sant Honorat, via Retiro Espiritual

3.09.20  Ja fa un any que no rondem per les moles de Sant Honorat ja que, per causa de la Covid, hem fallat a la nostra cita primaveral amb el massís, i ja toca tornar a...
De la Clua a Santa Maria de Meià (838 m)

Dissabte 19 de setembre de 2020Hora de sortida: 2/4 de set del matí. Ubicació: Comarca de la Noguera. Temps aproximat: 4 h (12,3 km) Desnivell: 440 m...

Avui destaquem : La Font de la Campaneria de Torelló

Avui com cada diumenge us passo dos articles Des de Torelló cal adreceu a Mas la Campaneria, per l’avinguda Pompeu Fabra, tot passant el polígon industrial i una vegada...
Al bar!

Itzi, IV+ (150m) Les Agudes, Montseny.Es pot anar al bar. Si es pot anar al bar es deu poder escalar, no? Sense sortir de la zona sanitària, respectant horaris de vells i nens,...
Estrena accidentada

Adictes al disolvent, 6b o V/Ae ( 150 m) Dent d'en Rossell, Vall de Núria. Comença l'estiu, cap a la dent del Rossell. Ens enduem al Roger cap al Pirineu a fer la seva...
La tardor de nebjeperura

DIJOUS, 17 DE SETEMBRE Tenia aquesta via a la llista de pendents des de l’any 2013 . Aleshores amb el company VISA varem anar-hi però a la segona tirada ens equivocarem i...
Esperó del Refugi.

La via m'ha acabat fent prou patxoca.Els primers quinze metres són un pèl desencoratjadors per la qualitat del rocam que sense arribar a ser pèssima demana una mica de...
Pic dels tres consellers (trois conseillers)

Volíem anar a escalar però les condicions no ens van ajudar i ens vam haver de conformar amb pujar al pic dels Tres consellers. El primer - i únic - tresmil d'aquesta...
Puigpunyet - Galilea

Puig de na BauçanaUn itinerari circular entre Puigpunyent i Galilea pel coll des Molí de Vent i el comellar del torrent de sa Riera. El punt de partida i arribada es situa a...
Anglada Cerdà a l'Ordiguer.

A l'Ordiguer probablement hi ha les dues vies més clàssiques i recorregudes del Cadí: Anglada Cerdà i la Cerdà Pokorski.L'Anglada sota el meu punt de vista constitueix un...
Cova de les Encantades de Toloriu

22.08.20  Avui ens desplacem a Toloriu, a l’Alt Urgell, per apropar-nos a l’amagada cova de les Encantades, mitjançant un curt itinerari d’uns 8,5 Km (anada i...
Cotaca al Barricó,el Baell.

La via te molt bona roca però amb forçabegetació.Escalada de placa farcida de bons cantells llevat del tram de 6b que són tres o quatre metres.El mur de l'últim llarg és...
Cursa de Festa Major en solitari

Aquest any 2020 no hi ha Festa Major de Sabadell. Ja fa anys que dels diferents actes de la Festa  només participo a la cursa. Enrere han quedat els anys que anava a...
Roca de la Moixa

17.08.20  La serra de la Moixa, a cavall del Berguedà i la Cerdanya, es troba situada entre la serra de Moixeró, a l’est, i el serrat de la Muga, avantsala del Cadí, a...
Il.lusió Compartida a la Trona

Segurament aquest sigui l'itinerari multillargs de lliure més assequible de tota la Trona.Escalada marca de la casa de moviments atlètics i ambient vertical. El gres que...
Pics de Salòria i de Màniga. Pirineu

13 d'agost de 2020Completem la nostra escapada pirinenca d'estiu amb una bona travessa pel Parc Natural de l'Alt Pirineu, assolint dos cims del repte dels 100 cims de la Feec,...
Aresta peygeret fins al petit midi i retorn

El Midi d'Ossau és una muntanya que impressiona des de totes les seves vessants. Et captiva i tens desig boig de pujar-lo. He pujat dos cops per la seva via normal i un cop per...
ROCA ENTRAVESSADA (2.928m) i PIC DE MEDACORBA (2.913m)

Alçada mínima: 1.567m Alçada màxima: 2.928m Distància: 13,4 kmTemps empleat: 8h45m (aturades incloses) Desnivell + : 1.492m Desnivell - : 1.509m ARINSAL – REFUGI PLA DE...
De tuixent a la serra del verd per la plana

Des del poble de Tuixent s’albira una meravellosa panoràmica sobre la serra del Verd. Queda mil metres per damunt nostre per una encinglerada paret trencada. Els boscos que...
Bony de la Pica. Pirineu

12 d'agost de 2020Aquest ha estat un dels descobriments de l'estiu. Os de Civís és un petit nucli municipal descentralitzat del municipi de Valls de Valira, al cor del Parc...

El rap del niño

DIMECRES, 19 D’AGOST Avui és el segon dia d’estada dels Rosillo al càmping, axó vol dir que podrem sortir a escalar, però desprès de la pallissa a caminar del primer...
Ibón d'Urdiceto

var Latitud_sortida = 42.673174; var Longitud_sortida = 0.215220; var Mapa_defecte = 'IGNE'; var doc_track =...
Val de Loron

var Latitud_sortida = 42.837391; var Longitud_sortida = 0.407188; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...