Tren

Bateig a malanyeu: montse curto

Em diu en Toni Vilaseca: - I si anem a Malanyeu? Se m'obren els ulls ... doncs la veritat que en tenia ganes doncs tothom en parlava i jo sóc batxiller de mena. Els companys de...
Vall de la llosa.

Descripció de la ruta; passejada curta i plaent ideal per fer amb nens, que ens aproparà a l'interior de la Vall de la Llosa. Una vall que té la seva capçalera al nord a...
La pájara + l'abat+ sortida nocturna

DISSABTE, 06 D’OCTUBREAquesta setmana he quedat amb el Juan Carles i ates que el Joan no podrà acompanyar-nos com ens te acostumats, ens caldrà espavilar-nos i fer nosaltres...
ViAnOvA! Nit de Perles, 120m 6b (Perles)

***Enllestim l'obertua d'aquesta via al Roc de'n Solà, mig en solitari mig acompanyat, que troba el darrer pas a la dreta de la Paraimara i a l'esquerra de la Morsa...
Homo Montserratinus a la Roca d'en Sanhida.

S'ha convertit en una nova clàssica del vessant Nord i no és per menys.Es tracta d'una via força rodona,pràcticament fissurada de cap a peus que permet assegurar gairebé...
PR-732: La Molina - Alp (1.484 m)

Dissabte 6 d’octubre de 2018Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 3 h 30 m (9,5 km)Desnivell: + 140 m – 400 m...
Les CRESTES DEL NINET, Els Mollons

Dijous 27 de setembre de 2018Trenta nou anys fa que vaig escalar per primer cop aquestes crestes, quan ningú de nosaltres teníem cap vehicle i carregats amb la motxilla...
Via tapia jover

DIMECRES , 03 D’OCTUBREAquest dimecres vaig quedar amb el Manel per fer una sortida i com tenim per costum la fem extensiva a tots els membres del grup.A mida que va...
Normal – Directe

15-09-2018Sant Llorenç de MontgaiParet de la FormigueraVia : Normal – DirecteDia un xic núvol, lo que va mol be per la temperatura que es manté a ratlla, la idea era una,...
Xemeneia TIM a Sant Jeroni.

En aquesta via vàrem entrar amb el ganivet a la boca,preparats per una xemeneia estreta,fosca i impossible d'assegurar.Com tantes altres vegades l'itinerari va refutar les tres...
Via izzabella

DIUMENGE, 39 DE SETEMBRE.Aquesta setmana no he trobat company per sortir dissabte i he demanat auxili als companys de Vilafranca , que sempre estan disposats a sortir.En un...
Una mica pel Bages

Aquest cop fem una matinal pel Bages, una ruta curta d'Avinyó fins a Manresa.Després d'un bon esmorzar a la Fabrik iniciem la sortida direcció a la font de la Rovirassa, el...
Vies tomeu i salvadora

DIMECRES, 62 DE SETEMBREDesprés de la quilometrada de dissabte aquest dimecres toca quedar-se per les rodalies.A principi de setmana comencen la convocatòria i aquesta vegada...
GORGAS NEGRAS  (Riu Alcanadre)

GORGAS NEGRAS (Riu Alcanadre)

Ara fa 34 anys veníem a fer les Gorgas Negras, eren els inicis d'aquesta modalitat d'esport anomenada descens de barrancs o canyoning, de fet nosaltres descobríem aquests...
Via

Via " Badalona" a la paret de Cabirols

El dissabte el Pany ens va proposar anar a escalar aquesta via que havia obert ell i en F. Suñol l'any 2.000, ara fa 18 anys, i que encara no havia repetit.La via estava...
Ressenyes Placa Sol Naixent,Moretona.

Accés: Circulant per la N-141c entre les poblacions de Calders i Moià cal estar atents al punt quilomètric 24.Si venim des de Moià just passat aquest punt quilomètric ens...
Esportiva pic d'àliga.

17/09/18. Avui anem al Pic d’Àliga, toca esportiva i anem cercant zones què no coneixem. Per anar a aquesta zona entrem per Sant Andreu de la Barca, ens hem fet una mica de...
Caminada a trenc d'alba

(Reflexió personal enlloc de les descripcions que m'agraden fer)Avui he anat a la Caminada popular Trenc d’Alba que organitza el meu “tocaIo” Joan Ramon Gonzàlez. Sempre...
Roc Roig i pla de la Feixa

var Latitud_sortida = 42.430463; var Longitud_sortida = 1.941322; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Mata Negra

var Latitud_sortida = 42.430809; var Longitud_sortida = 1.941981; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Tines de la Vall del Flequer

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} p.p1 {margin: 0.0px 0.0px...
Vies montserrats i  és així això

Vies montserrats i és així això

DIMECRES, 12 DE SETEMBRESembla que aquesta setmana ja hi som tots, la xarxa de contactes comença a funcionar normalment i a principi de setmana ja tenim quòrum per sortir...
Comiat d'estiu: tuc gran de la sendrosa

Segurament pel calendari, aquesta serà la meva darrera sortida a Pirineu a l'estiu. He escollit un cim de la llista dels 100 cims - perquè m'ajuda a sortir de casa. De fet fa...

La Trampa

Fa un matí bonic, de bona temperatura i cel clar. Tot és lluminós i convida a fer un tomb. Hi anem. Amb el cotxe, és clar. Cap a la carretera de Nonasp. Aturada preceptiva...
Pujol de la Mata. Mura

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} 22 d’agost de 2018Ente el...
De La Núria

Coll de Nargó MontanisellSerra de Sant Joan Esquerra de les AntenesVia  :  De La NúriaAproximació  :Desprès d'aparcar baixem per la pista uns 100 metres,...
D'en Guillem

Coll de Nargó MontanisellSerra de Sant Joan Esquerra de les AntenesVia  :  D'en GuillemAproximació  :Desprès d'aparcar baixem per la pista uns 100 metres,...
Paret de xurulla (estrella i sant miquel)

DIMECRES, 29 D’AGOSTEl període estival sembla que s’acaba i tot comença a tornar a la normalitat.La colla comença a donar senyals de vida i aquest dimecres per sortir ja...
Indi sediciós

DIUMENGE, 19 D’AGOSTEn plena canícula és tan difícil trobar companys, com posar-se davant l’ordinador per fer les piulades, i ara a principis de setembre et trobes que...
Esortiva a collbató.

3/09/18. Canvi de registre, avui amb el Felip anem a entrenar a Collbató. Està clar què cal fer esportiva per treballar el grau, som mandrosos per l’escalada esportiva,...