Tren

Itinerari circular per l'estació d'àger

En començar la primavera passada es va organitzar una Trobada de cuidadors de senders de les Terres de Lleida, però per problemes familiar em va ser impossible anar-hi....
A dalt - 10 de 1000

J.A. Sanz, 6b(220m)Mallo Frechín, Riglos.Afrodita, V+ (150m)La Predicadera, Serra de Guara.Sembla que després d’anys com a groupie d'El Príncep de les Maduixes tinc el...
Gorges del Segre

var Latitud_sortida = 42.430847; var Longitud_sortida = 1.942101; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Prat d'Aguiló

var Latitud_sortida = 42.354199; var Longitud_sortida = 1.703047; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Mont aiguille: la muntanya republicana

Mont Aiguille és una muntanya que imposa com ho fa l'Urriellu, el Cerví, el Pedraforca, el Cavall Bernat, així que no us sorprendrà gaire si comenceu a fer fotos i més...
Vies cerda verges + gran diedre

DIUMENGE, 07 DE JULIOLAquest diumenge no se com anirà la cosa, he quedat amb el Pere, per sortir, en principi per anar al “Pedra”, però jo sortiré després d’un sopar i...
Puig de Bestracà

Ruta circular envoltant la serra de Bestracà. Sortim d'Oix per recórrer l'ombrívola vall d'Hortmoier, amb visita a l'església de Sant Miquel d'Hortmoier, per acabar coronant...
EL GRANO (482,6 m( pel GR 171-3

CIM: El Grano o cim de la Mort (482,6 m) pel GR 171-3COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: +125,06 mHORARI: 1h 11 min (37 min...
EL GRANO (482,6 m) des de Gandesa per la C43

CIM: El Grano o Cim de la Mort (482,6 m) des de Gandesa per la C43.COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: +125,06 mHORARI: 1h 14 min (39...
Punt i Seguit al Riu Lacó.

La primera tirada va esquivant el verd per la millor roca.La segona tirada comença molt bé però a dalt la cosa cutreja una mica més.Material: Nosaltres hem fet servir un joc...
Caminada posant les stolpersteine de lleida

Hi ha dies que toquen fibra. Dissabte, va ser un d'aquests dies. Resulta que el 20 d'abril d'enguany vam posar la primera Stolpersteine a la ciutat de Lleida però l'escultor...
COTA 481 (482,6 m) des del Gandesa per C43

Monument feixista que es troba camí del cim a una pista que surt a l'esquerra en direcció al collCIM: Cim de la Mort (482,6 m) des de GandesaCOORDENADES CIM:VÈRTEX...
Cala Galdana - Platja de Binigaus

Cala GaldanaFem una ruta circular sortint de Cala Galdana pel Camí de Cavalls. Després d'un primer tram costaner, vorejant la bellíssima cala Mitjana, el camí s'endinsa en...
Vall de Tor

var Latitud_sortida = 42.546367; var Longitud_sortida = 1.419915; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Cims de la coma d'en garcia a puymorens

Alçada mínima: 1920mAlçada màxima: 2668mDistància: 14,6 kmTemps empleat: 6h40mDesnivell + : 1248mDesnivell - : 1248mCOLL DE PUYMORENS (1920m) – PIC SERRA DE LES...
Pels cingles de Malanyeu

15.06.19  La petita i tranquil·la vall de Malanyeu, a l’Alt Berguedà, es troba situada entre les valls més àmplies de Cerdanyola, al nord, i de la Nou, al sud, i, com...
Via le petit dru

DIMECRES, 26 DE JUNYAquesta setmana estem en plena onada de calor i caldrà filar prim per no quedar fregits.La darrera setmana vàrem quedar de pujar fins a Vingrau i nosaltres...
Esperó Doppelmayer

26 –06-2019 Andorra Arcalís La Balma d’Arcalís Via : Esperó Doppelmayer Calor, onada de calor aquest es el tema principal del dia, sembla que comença avui i se...
Lenticularis a les Bagasses.

Bona ruta,llarga,homogènia de dificultat i amb una roca a estrenar collonuda.Alterna trams més fins,sobretot a la part inferior amb passatges més atlètics a les tirades...
Via Ferrada de la Cala del Molí

Només fa dos mesos que vam venir a fer aquesta via ferrada i ja hi hem tornat, avui en sessió de tarda, aprofitant que en aquesta època de l'any hi ha llum fins a molt tard....
Santi Sagaste a Peña Rueba

L'endemà de Riglos, anem a Peña Rueba, el gran massís de conglomeras situat just a l'oest. No ho hem mirat gaire, i triem la via Santi Sagaste mirant les ressenyes, sense...
Roca espana = roca estimada

Fa anys, quan vaig pujar al pic del Mont-roig, vaig admirar una agulla que atreia els meus ulls amb força. Quan vaig arribar a casa vaig cercar com es deia aquella altiva roca,...
Ponts de Diàleg al Riu Lacó.

Hi ha algun tram interessant,per treure's el barret amb l'estil de l'obertura només fent servir tascons i ponts de roca.De totes maneres el seu obridor permet els friends però...
Monte Tolu (1.331 m.)

var Latitud_sortida = 42.548636; var Longitud_sortida = 9.004167; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Penya de Rocafort pel pas des Pi

Camí de Cas CarreterUna volta ben engrescadora per la vall de Sóller, que tinc el plaer de compartir amb l'amic i bon guia de muntanya, Lluís Sanchis. (WP-01) Jardí...
Pic de Delluí (2802 m.)

Passats uns dies des de la Ribalera, no hi ha millor punt i a part per la temporada de curses que recuperar les sortides estivals de bota, bocata i càmera de fotos, i amb la...
Pels cingles de Vallcebre

10.06.19  Els cingles de Vallcebre, a l’Alt Berguedà, constitueixen un estrep oriental de la serra d’Ensija, amb un replà superior on es situa la població de...
Monte Cinto (2.706 m.)

var Latitud_sortida = 42.349180; var Longitud_sortida = 9.008758; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Peque Mantecas a la Roca Alta.

Una molt bona via,de les d'anar repetint cada cert temps.La roca és bona en tot el recorregut,l'ambient aeri,els moviments variats i la dificultat mantinguda.Cal alguna cosa...
Fa 20 anys de la mítica marató de l'Aneto

Diumenge, 20 de juny de 1999Marató de l'AnetoFa 20 anys de la meva participació en la ja mítica marató de l'Aneto, la que pujava i baixava de Benasque al cim de l'Aneto....
Cinglera  dels esqueis

Cinglera dels esqueis

DIMECRES, 19 DE JUNYAquesta setmana sembla que es presenta magre per escalar, tinc un compromís familiar per l tarda i tan sols puc fer una escapada fins el migdia.La colla,...
Monte d'Oro (2.389 m.)

var Latitud_sortida = 42.126444; var Longitud_sortida = 9.133534; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Via de la cobra

DISSABTE, 15 DE JUNYAquesta vegada vull començar la piulada d’una forma diferent. No tinc per costum criticar ni establir càtedra sobre les graduacions de les vies, de fet,...