Tristaina

Pic de Tristaina 2.878 metres.

País: Andorra. Data: Dissabte 15 de octubre de 2016. Participants (2): Tatiana Stúpina i Pere López. Inici: Pàrquing final de les pistes d’esquí d’Ordino – Arcalís a...

Un jardí als Pirineus

Magnífica sortida la d’aquest cap de setmana, en un dels indrets més indíl·lics dels Pirineus: els llacs de Tristaina. Situats a uns 2300 m d’alçada, forma la...

Ultima sortida abans de vacances

Els dies 2 i 3 de juliol anem a passar el cap de setmana als llacs de Tristaina, a Andorra. Com és una sortida de cap de setmana, cal reservar lloc per passar la nit. Val a dir...
Skimo a Arcalís (Andorra)

**dies de neus pols efímeres que només es conserven les primeres estones del dia.. en una setmana, el ben estable i transformat mantell de cap a peus ha patit una bona...
PIC DE FONTBLANCA - 2.903 m

Piràmide cimera del FontblancaEncara queda neu al Pirineu i decidim fer una nova sortida amb en Xavi, la Roser i l'Edu. Així doncs quedem a l'aparcament de les cabanes de...
Pic de Tristaina 2878m per la cresta sudest

Com cada any ens trobem la família del Ramon (ex-company i etern amic) i la nostra amb gent que s'hi vol afegir i busquem un itinerari pels Pirineus que puguem compartir,...
ESCobes i Noé

Sortida d'anada i tornada per coronar el cim d'Escobes, i on també vaig assolir el cim del Noé que el tenia a prop.Posso que vaig coronar aquests dos cims en sol·litari, ja...
Cataperdís i Port de Rat.

Agost 2015.Curta però intensa ruta per assolir el cim del Cataperdís, de 2806 m.d'alçada. Es troba a la parròquia d'Ordino, a Andorra.Cal accedir fins a les pistes...
Pics de Cataperdís i Arcalís amb esquís

L'estació d'esquí d'Ordino-Arcalís és el darrer lloc on es pot practicar l'esquí de muntanya a final de temporada a Andorra. Segurament a causa l'orientació de la vall,...
Pic de la Serrera (2.912 m) amb esquís

El Pic de la Serrera és, potser, la més clàssica de les ascensions d'esquí de muntanya a Andorra. Jo ja l'havia fet l'any 1981 però, evidentment, l'activitat estava...
Pic de Tristaina (2876 m)

Vaig viure i treballar a Andorra durant 9 mesos, vaig fer algunes sortides als pics que rodegen aquest petit país. La muntanya que em feia més il·lusió fer, el Tristaina, no...
Pic de Medacorba (2905 m), la triple frontera.

IntroduccióUs presentem una ruta completa, exigent i divertida per accedir al Pic de Medacorba. Situat al nord-oest d'Andorra, aquest cim de grans dimensions fa de frontera...
Ascensió al Pic de Tristaina (2.876 m)

Feia temps que volia pujar el Pic de Tristaina, un dels cims més característics d'Andorra, al límit amb l'Ariège. És una ascensió curta, ja que la carretera d'accés a...

249 Pic de Tristaina 021013

249 Pic de Tristaina 021013Si us voleu baixar el track per Avifont: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, peer Avifont:Si voleu més detall des de Wikiloc: cliqueuLa Galeria...
Pic dels Pedrons i mines de Pimorent

31.08.13  Situat a la capçalera del riu Arièja, entre l’occitana coma dels Pedrons i la població andorrana del Pas de la Casa, el pic dels Pedrons (2715 m) és un bon...
Estanys de Tristaina (Andorra)

Estany PrimerContinuem amb els itineraris realitzats aquest estiu pels Pirineus, avui toca arribar-nos fins al principat d'Andorra. L’excursió triada és l'ascensió als...

243 Bony de Saloria 140813

243 Bony de  Saloria 140813A dos de 7 ens trobem al Tennis de Manresa l’ Avifont, Miquel i Junyent, on ja ens espera el Manel, procedent de Sant Feliu de Guixols, que ha...

242 Tristaina Andorra 07813

242 Tristaina Andorra 07813A dos de 7 al tenis de Manresa, sortim per la C-55 en Lerete, Casafont, Miquel i  Junyent fins a Solsona per recollim al Sam. No pas gaire...
Per la muntanya de Taba

5.07.13  El massís o muntanya de Taba es troba situat a l’Alt Arièja, entre el Païs d’Olms, al nord (terra de castells càtars, com Montsegur) i la vall principal de...

MEDACORBA (2.905, 3 m.)

CIM: Pic de Medacorba (2.905,3  m.)COMARCA: Pallars SobiràHORARI: 5h 50 min. (3h 35 min. + 2h 15 min.)DESNIVELL: 1.055,3 m.DIFICULTAT: Mitja-altaCARTOGRAFÍA: Ed. AlpinaUn...
Pic Pla de l'Estany (2859 m) pel port de Rat

Oh! Avui ens desperta un dia radiant, esplèndid, net, cel blau, sense cap ni un núvol, sol espetarrant... no hi ha paraules per descriure el dia d'avui, després de tants dies...

CIM "SENSE NOM" (ANDORRA)23/12/2012Primer bon nadal a tots, i bons desitjos pels vostres cims somiats, com diu l´Emili, somia amb muntanyes que altres puguin pujar,...