Ulla

Perillosa maria

DIVENDRES, 19 D’ABRILSeguim en Setmana Santa , i cada vegada menys companys poden sortir, despres d’escalar dimecres i on l’Antonio va dir-nos que no podia sortir, vaig...
GR-92: Vilanova i la Geltrú – Sitges (38 m)

Dissabte 20 d’abril de 2019Hora de sortida: Nou del matí.Ubicació: Comarca del Garraf.Temps aproximat: 3 h (8,5 km)Desnivell: 50 m (acumulat)Dificultat (1): Fàcil.Programa:...
Cincuentones al Serrat Alt.

Cinc bones tirades per gaudir de l'escalada de bavaresses,díedres i xemeneies,llàstima de les feixes que hi ha entremig.La via segueix una lógica linea fissurada sobre bona...
Sa Capella Blava i el pas d'en Bisquerra

Pas d'en BisquerraEl pas d'en Bisquerra pren el nom d'en Tomeu Bisquerra, «un pastoret que va conduir una teringa de contrabandistes a través d'una escletxa per evitar el...
Josep Nieto a la Pastereta Oest.

Menys equipada que les seves veïnes Vilmanbar i Funció Clorofil.lica també escalarem un fantàstic mur.A L2 el joc consisteix en no xapar els bolts de la Funció...
Integral del Torrent Misser.

Escalada d'aventura i descoberta en un racó relativament tranquil malgrat trobar-se just darrera de la freqüentada cara est de la Pastereta.M'ha semblat una bona combinació...
Mercadal Cresta Oest

30 –03-2019 Berga Agulla del Mercadal Inferior Via : Cresta OestUn altre dia de Primavera  i un altre dia de ser una colla nombrosa, si seguim així ens sortirà a...
Sumant metres a Vallter 2000.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Recorregut del dia d'avui marcat al plànol de l'estació. La previsió meteorològica per aquest dissabte al Pirineu no...
Montserrat - La Bitlla - Via Normal  4/4/2019

Montserrat - La Bitlla - Via Normal 4/4/2019

La Bitlla, agulla simbòlica, esvelta, amb emplaçament privilegiat, només rebre l'ombre de la seva veïna la Bola de la Partió.Fins el 18 de juny del 1944 no va rebre la...
Via dels Quatre al Serrat Alt.

Una via pels amants de l'escalada neta ja que fou oberta sense dur trepant.El resultat ha estat una interessant proposta amb força trams d'autoprotecció malgrat que es troba...
Quercus

23 –03-2019 Berga Santa Maria de Queralt Via : QuercusQuin dia ...!!!! d’estiu total i quina collada que som ....!!! set aspirants a gaudir de valent i be que ho farem al...
Via costo de agosto

DISSABTE, 30 DE MARÇPer aquesta setmana teníem pensat fer una vial llarga, però compromisos de darrera hora han fet que els nostres plans se’n vagin en orris i tinguem que...
Cervera Raül a la Talaia Gran.

Bonica Areta Brucs amb una escalada majoritariament de placa,prou mantinguda amb trams de roca excel.lent i d'altres més puntuals a controlar.Itinerari tremendament lógic i...
Roca Melera i Creu de Santos. Cardó

3 de març de 2019Potser és la mística de l'antic desert carmelità, amb les seves ermites disseminades per tota la vall, i unides per una extensa xarxa laberíntica de...
Trail Montroig Extrem (24,5 km, 1850 m. d+)

Després d'un any d'aturada, enguany ha tornat amb força aquesta cursa del Mont-roig, amb un circuit renovat que ha incrementat el desnivell de la prova llarga fins als 1850...
Antikrestas

DIMECRES, 27 DE MARÇFa unes setmanes vàrem anar a escalar al Pic de Sant Cugat i entre les converses de sobretaula amb els companys va sortir la possibilitat de tornar a pujar...

De Benissa a Teulada i tornada

De menut, moltes voltes anava caminant amb ma mare a Teulada per visitar a ma tia. Nosaltres anàvem i tornàvem per Berdica, però jo vaig pensar que estaria bé canviar un...
Sordenes Mon Guef

20 –03-2019 Alòs de Balaguer Serrat del Poll Via : Sordenes Mon GuefEncetem La Primavera amb una via “llarga” per nosaltres, es curiós però no me havia atret mai...
Tres mil quatre-cents quatre

Estasen, PD (300 m) Aneto, Massís de la Maladeta. Intento trobar una posició còmoda per apagar els pensaments i descansar fins l'endemà. Aquest acte que repeteixo cada dia...
Via calçotets

DIMECRES, 13 DE MARÇEl dilluns comencen les mobilitzacions per sortir el dimecres ,i com sempre ho fem per whassap. D’entrada hi ha moltes inscripcions però aviat algunes...
A la sud del Pic de Racofred (Andorra)

***moments...  Saltem al "racó fred" des del Port de Rat un matí que arrenca rúfol i on no acaba d'imposar-se el sol a la vessant nord.. primer descens fins a trobar...
Petit Four a la Pastereta Est.

Guapa via de placa sobre bona roca,primera tirada fineta i segona més física.Bon ambient per lo curta que és.Accés: Esplanada d'en Nubiola, al costat del restaurant de...
Via todo ventajas

DISSABTE, 09 DE MARÇLa darrera setmana que varem sortir el Juan Carlos i jo va acabar en fracàs, la via va resultar més potent del nosaltres ens esperàvem, per això aquesta...
Fontcalda i Pàndols

Molt interessant travessa des de Prat de Comte fins a la Fonteta (prop de Gandesa) recorrent una torturada geografia condicionada pel riu canaletes que s'obre pas a través d'un...
Volta a Gavarra

var Latitud_sortida = 42.163464; var Longitud_sortida = 1.282431; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
D’Estiu

04-08-2016Berguedà Cingles de La CreuetaAgulla Oest Via : D’estiuDia un xic rufol .... perfecte per buscar alguna via a prop i de fàcil descens i a l'Esteve se li encén el...
Coma de Gelis

Gener del 2019 Sant Llorenç de Montgai Cresta de Coma de GelisPer fi donarem complaença als companys que no paren de insistir de anar a fer aquesta via, finalment he cedit a...
Escalada a Yangshuo

YANGSHUOA finals d’octubre vam deixar Getu per anar a Yangshuo.El trajecte  ens ocupa tot un dia,  ho  portem tot escrit en xinés tots el noms...
A la Trencalòs (Serrat de la Corona, Àger)

**Escalem la Trencalòs al tranquil Serrat de la Corona amb la seva irresisitible fissu inicial que vam ullar ja fa uns anys des de la veïna (i no tan agraïda) Somiatruites,...
L’obaga del castell de Montesquiu (709 m)

Dimecres 27 de febrer de 2019MatinalHora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 2 h 20 m (7,5 km)Desnivell: 250 m (acumulat)Dificultat (1):...
Quercus

13-02-2019 Berguedà Santuari de Queralt Via :  QuercusFoto agafada del complert Blog del "Roc Jumper" espero no  li sàpiga greu ....Tot de una a finals de setembre...
Puig Ou i Talló

Sortida circular per una de les zones més emboscadas i embardissada de l'Alta Garrotxa. Sortirem des de la carretera de la "Vall del Bac", en un revolt a uns 9 km de Sant a Pau...
Puig de Santa Eugènia i puig de Son Seguí

Santa EugèneiaCurta passejada des del bonic poble de Santa Eugènia al puig de Son Mascaró (o de S. Eugènia), i el de Son Seguí o d'en Marron. Alçades modestes que ens...