Ulla

Malanyeu, paret del Devessó, via Aina

13.06.18  Avui que està previst que la meteorologia ens doni temps fins al migdia, aprofitem per a fer una ràpida incursió a la paret del Devessó (Malanyeu, Alt...
De Sant Miquel del Fai a Sant Pere de Bertí

Anem a Sant Miquel del Fai amb la intenció de fer una circular tot arribant a Sant Pere de Bertí que forma part de l'Inventari del Patrimoni Arquitectònic de...
Via catalana + tornasol

DIUMENGE, 10 DE JUNYNova setmana de negociació amb la meteo.... je je és un dir perquè vagi on vagi acabo mullat.Aquest setmana amb en Pere optem per tornar a baixar als...
Arnau-Oleguer al solell de Queralt. 27-05-2018.

Penyasegats per on va la via Arnau-OleguerEl darrer diumenge de maig decidim anar al Santuari de Queralt a fer una matinal, encara no fa massa calor el que ens anima, aquesta...
Ressenyes de Can Saliner,Ullà.

Aquest cop no hem pogut fer totes les vies i per tant no he dibuixat les ressenyes. Esperem tornar en breu a tatxar tot el sector i poder dibuixar-les. Mentrestant posso...
Pic d'Arcalís (2776 mts.)

Recorregut marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Portem una primavera amb un temps força dolent, un cap de setmana més,  la cosa no millora, el mal temps ve de l'oest...
Gorja del Gravet

Avui hem iniciat la temporada de barrancs amb el descens de la Gorja del Gravet, un barranc curt però intens amb un magnífic ràpel de 30 metres i amb un gran ambient...
Roca maura

DIMECRES, 06 DE JUNYUna setmana més sota l’ amenaça del mal temps. Començ la setmana i la ronda de trucades per trobar company i el més important, un lloc per escalar...
Tres vies a malanyeu

DISSABTE, 02 DE JUNYSeguim amb la mateixa tònica de sempre, - fugir de la pluja-. Aquesta setmana ens trobem cinc companys , en Joan, el Xavi, l’Eric i el Josep .Mirant la...
Via ESPOLÓN ESTARLUX a Peña Predicadera

Dissabte 2 de juny de 2018Tornem a Peña Predicadera, però aquest cop fent una bona matinada. Son dos hores i mitja de viatge i tota l'estona per autovia.a tres quarts de deu...
Estudiosos del Massís al Frare de Baix.

A la primera tirada la roca te una capa de sorreta que ens pot aigualir la festa,tot i aixó te la gràcia d'haver de trobar el camí correcte i quan estas perdut enmig de la...
Via totxa petra

DIMECRES, 30 DE MAIGNo tenim remei, tot i saber que ens mullarem, nosaltres erre que erre i desafiant el temps.Hem quedat al Hotel del Bruc per sortir com cada dimecres, sense...
Via aina + esportiva

DISSABTE, 26 DE MAIG.Després del lapsus de dimecres, aquesta setmana no vull quedar-me sense escalar, encara que faci mal temps !!.Però tampoc cal anar a cercar l’aigua,...
La cova de Na Blanca i el recingle del Tití

21.05.18  Al nord de la mola on es troba encinglerada Siurana, es dreça la mola bessona de la Siuranella, separada d’aquella pel barranc de l’Estopinyà. Els...
BARRANC FONDO. Via L'ADOPTADA.

30/05/18.Tornem a dubtar, apostem per anar cap a Ponent i acabem escalant sota la pluja. Ens trobem a l’Hotel del Bruc i marxem cap a Sant Llorenç de Montgai, parada per...
Canal del Cavall i Serra de les Lluernes

Aquest mes de maig ha estat passat per aigua i ha deixat truncada abans d'hora la temporada d'esquí de muntanya. Per estirar les cames, avui he fet una excursió matinal a...
Coll Marcer

var Latitud_sortida = 42.403338; var Longitud_sortida = 1.941205; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via CEB al GEP   30 metres que no oblidarem!

Via CEB al GEP 30 metres que no oblidarem!

La setmana pasada d'aquesta primavera i aprofitant un mati abans de les tempestes puntuals de la tarda,ens apropem desde el club nàutic del Panta de Sau a fer aquesta pionera...
Intent a  la via  mar de pedra

Intent a la via mar de pedra

DIMECRES, 23 DE MAIGAmb un lapsus de temps de tres dies he pogut copsar dues maneres de viure l’escalada però que si es presenten quan estàs escalant cal saber acceptar i...

434 - cava - el querforadat - cava 230518

434 - SERRA DEL CADI.- CAVA-COLL CRISTIÀ-QUERFORADAT-COLL D’ERUGA-CAVA7:30 PARC AGULLA-TENIS, ens trobem els dos de la C.C.8 Berga, Esmorzar Cal Tutxi9:10 Sortida per la...
La ferrata de les roies de pinyana

Em truca en Pinto. És dimarts. Demà pot sortir. Em proposa anar a fer la Ferrata de les Roies de Pinyana. No m'agraden les ferrates però no li puc dir que no. A més és una...
EM Canal de la Rambleta del Mig (Cadí)

***com un fil, buscant el forat de l'agulla, .. la canal de la Rambleta del mig  és això, un suspir de neu per on tot just, pass(ej)ar-hi amb els esquís als peus.....
Vies a la Formiguera

Aquest dissabte la pluja amenaçava de nou en no deixar-nos escalar una via llarga i vàrem anar a Sant Llorenç de Montgai per escalar a prop del cotxe. Com que venia amb...
Aresta hernandez rovira

DIMECRES, 16 DE MAIGAquesta setmana no tenim problemes amb el temps, la meteo dona bonança arreu i podem escollir amb tranquil·litat el nostre objectiu.El meu company el...
ALTAFULLA - TARRAGONA (camí de ronda)

En aquesta ocasió com que estem a les portes de l'estiu, decidim canviar una mica d'aires i anar a buscar camins per la cota zero, a poder ser pel litoral Tarragoní i un...
Font de sa Mina (Sóller)

Ruta que comença al cementiri de Sóller pel camí de sa Coma Carnissera que puja a la Serra d'Alfàbia, fins arribar a la font de sa Mina. El camí ens regala extraordinàries...
La Cova del Cabrit i la Cova de l'Arcada

Avui hem fet una petita excursió matinal per Montserrat. La climatologia no donava per a més però hem volgut fer aquest petit recorregut montserratí malgrat que la pluja ens...
De Sant Pere de Torelló a Vilanova de Sau

Quedem a Sant Pere de Torelló al bar Cals Avis per tot fent un esmorzar de forquilla anar decidint l'inici de la ruta.El track marcat fa un petit bucle al voltant de Sant Pere...
Corriols solans cerdans

Distància: 32 km.Desnivell: 1250 m.Dificultat tècnica: mitjana-alta, puntualment alta.Durada total: 5 h.Punt de sortida: Martinet.Boníssima ruta per a dies que trobarem les...

El Cor de Be

Juntament amb l’Agulla Vista i l’Agulla del Miracle el Cor de Be completa aquesta trinitat d’agulles que dominen el pas entre els Frares i els Ecos. La via...
Torna la Sortida a Òdena

El proper diumenge, dia  6  maig.  Tenim la sortida a Òdena. Feu una ullada al programa per assabentar-se del seu contingut..... Clicar-lo per veu.rel millor
MONTSERRAT. TALAIA GRAN. Via CERVERA-RAÚL.

28/04/18.La predicció no és gaire bona aquest dissabte, davant dels dubtes d’on anar ens quedem a Montserrat. Montserrat està emboirat però sembla què aguantarà,...
194 - Pas du Pi pel rafal d'Ariant 21-4-2018

Recórrer la regió de Mortitx és una dura prova de resistència per qualsevol excursionista. Els relleus abruptes d'aquesta zona representen una excepció a la serra de...