Ulla

Cresta de Peguera

La Cresta de Peguera (en realitat el nom correcte és Serrat de les Eres) és una activitat curta i relativament fàcil, apta per a una matinal. Ahir vam haver de suspendre la...
Per les agulles de siurana

Cim de l'Agulla Sense nom Petita(Entrada encara no acabada: Perdoneu les molèsties)Avui ens hem dedicat a pujar a un conjunt d'agulles que hi ha, mig amagades, als cingles de...
Inner

DIMECRES, 11 DE SETMBREDimecres i tot torna a la normalitat, aquesta setmana que la meteo no ens dona gaires opcions, decidim anar a ponen ton sembla que el temps és millor que...
Gep llarg i podrida

08 DE SETEMBRE 2019Sembla que el canvi de estatus civil, no acaba de rutllar, encara no estic ben situat  i les tasques i compromisos s’acumulen .Aquesta setmana no he...
En kayak per mediano i el grado

De vegades trobar-se el got mig buit te els seus avantatges, així és que en la nostra excursió pel pantà de Mediano vam tenir l'oportunitat de poder passejar per les restes...
Concurs Fotogràfic de la SEAS 2019

En el Concurs Fotogràfic de la SEAS del 2019 em vaig presentar amb les tres fotografies que segueixen a continuació sota el títol de "Finestres de natura", les quals van...
La Carbassa des de Coborriu

4.09.19  La dilatada i arrodonida muntanya de la Carbassa (2738 m), visible des de molts indrets de la Cerdanya, es troba situada entre les valls de la Llosa i de Meranges....
Le Chemin de l'Energie

Ahir, quan vam arribar al refugi de Rabouns després d'una intensa jornada de muntanya, el guarda del refugi ens va avisar que per avui es preveia molt mal temps: pluja i neu!...
Miranda de la Portella, via CADE

31.08.19  Avui és el darrer dia del mes d’agost, però per la calor que fa sembla el primer, per això en Pau i jo busquem una via a l’ombra. Ens ve a la memòria la...
Pic salvaguardia

Es tracta d'un dels cims més freqüentat de la vall de Benasque, tant pel seu vessant sud com pel seu vessant nord donada la proximitat a la població de Bagneres de...
Agulla del Cingle

Mini agulla i mes que amagada si ens la mirem del Sud, encaixada entre el Gendarme i el Caputxó d'en Semir, ara si la mirem del camí del Nord, entendrem lo del Cingle, s'alça...
Gorra Marinera i Magdalena superior

Aquest dissabte la previsió de pluges a molts indrets ens fa decidir per quedar-nos a Montserrat.Mentre en Jordi i el Pere van afer la via Charlot a on també s'hi adrecen al...

470.- AIGÜESTORTES – ESTANY LLONG  27/28-08-19Breu resum de una sortida especial27 Dimarts. 2/4 de 12.- Ens trobem a l’Agulla de Manresa, el capità Clarà, amb la...
Llum i llibertat: agulla de l'avenc

En l'entrada anterior us hem explicat l'ascensió a l'agulla Ajaguda. Com la nostra exploració va acabar molt abans del que pensàvem, ens vam dirigir a l'agulla del costat,...
Llum i llibertat: l'agulla ajaguda

El 10 de setembre comença els actes de la Diada amb una activitat ben singular. Es vol il·luminar Montserrat des del cimal de 131 agulles més representatives. Tantes agulles...
Cerda -  pokorsky

Cerda - pokorsky

DIJOUS, 22 D’ AGOSTHi ha vies, que cal fer-les si o si, per tant , la primera oportunitat que tinguis cal aprofitar-la.Fa molt temps que amb el Juan Carlos, teníem entre seia...
FULLATERA. Via

FULLATERA. Via "NI PEUR NI SUEUR"

26/08/19. Quedem amb el Felip què està de re-entre després d’una lesió per fer una escalada tranquil·la. Com estem a la Cerdanya ja tenim excusa per anar a la via “Ni...
Via josep rigol

DIMARTS, 20 D, AGOSTTrobar company en ple Agost és molt difícil, per axó és una sort comptar amb una companya com l’ Isabel que s’apunta a un bombardeig.El diumenge...
LA FULLATERA. Via GAS-OIL ET DÉCIBELS.

23/08/19. La “Fullatera” és una paret de granit, ajaguda amb ressalts, arran de carretera, entre el poble de Carol de Porta  i Porta, a la Cerdanya Francesa. S’han...
Tot ambient a la cresta del pedraforca

Es tracta d’un escenari d’aventura on cal saber moure’s per terreny esquerp però no tinc la sensació que sigui difícil. És una excursió muntanyenca amb un gran...
Tusse de Remuñe (3041 m.) i Pico Rabadá (3045)

Nova sortida d'estiu del Club Alpí Bell-lloc, que aquest cop ens ha portat cap a la vall de Benasc, per ascendir aquests dos cims recorrent dos de les valls més emblemàtiques...
La Cara de Mico, via Xavi Sampietro

19.07.19  Pel juny del 2017, i en el decurs de l’escalada a la via Pere Navalón de la Gorra Frígia, vam veure una cordada a una agulla que teníem just a sota nostre, i...
Via mar de pedra

DIMARTS, 13 D’AGOSTAquest mes d’agost es difícil trobar company per sortir a escalar, cal aprofitar les oportunitats que es plantegen. Per això al tenir un petit lapsus en...
Castellot i Castell de Marmellar. 100 cims.

23 de juliol de 2019Interessant proposta per descobrir la serra del Marmellar, al cor del Penedès. Al llarg de la ruta podrem descobrir velles masades fortificades com la Torre...
Torrent Fondo de Moritx

El Torrent Fondo de Moritx és un dels barrancs més interessants de tota l'illa de Mallorca. Tot i que el descens és curt, baixa encaixonat formant gorgs i salts amb un...
Puigmal des de la Ribera d'Er

12.07.19  Fa quatre estius vam pujar al Puigmal, i als altres cims que porten aquest nom, des de la Cerdanya, tot pujant i baixant per la petita vall o comella...
Desideratum a la Nord d'Agulles.

Les circumstàncies han fet que avui tornés anar a Montserrat i, la casualitat a fet que em trobés companys que feia un munt de temps que no coincidiem i que generosament...
Gorra Frígia, via Stromberg

10.07.19  Després de la gran calorada de finals de juny, i aprofitant una breu “refrescada”, tornem a la Gorra Frígia per escalar-la aquest cop per la via Stromberg,...
Ot el Bruixot i Ratafía a la Filigrana.

Després de més d'un any sense anar a la regió d'Agulles a Montserrat, avui ha estat un dia perfecte per fer-ho tot i ser estiu: sense sol, sense calor i sense gent......
Via del diedre + entrada directa via giraud

DIUMENGE 28 DE JULIOLAquesta setmana tenim una sortida “mixta” amb la família. Amb això vull dir que podrem fer activitats que ens agraden a tots.Les perspectives pel cap...
CAMARASA. LO SABARDÓ. Via MAYOR-OLIVA.

27/07/19. Aquest dissabte les prediccions son de pluja, sembla però què a ponent és pot aguantar. Anem a Camarasa, sense  gaires expectatives, com el Juan Carlos no ha...
Una passada de mundial!!!

27 i 28 de juliol, 16è Campionat Mundial de Rogaine a La MolinaThe Wild Boar Trio: 147 punts (24 fites) 23-52-52 Categoria MSV (homes Superveterans)19-35-34 en moviment 58,8...
Travessa d'Svaneti (7): Ifrali - Ushguli

Sortim d'Ifrali en direcció a Ushguli, el darrer dels pobles que visitarem i un del més emblemàtics d'Svaneti. El dia s'ha aixecat assoleiat, i no sembla que ens haguem de...