Ulla

Pala Alta del Montroig, via Diedre Blanqueta

7.02.20  Quan vam fer la via del Lluís a la Pala Alta del Montroig, vam passar, de retorn per la pista, sota el Diedre Blanqueta. Ens hi vam quedar una bona estona...
Les Picardes i el Muntanyó, amb esquís

Avui hem iniciat una travessia de dos dies per la zona d'Espot, amb pernoctació al Refugi Josep Maria Blanc. Fa un parell d'anys vam intentar una sortida per aquesta zona,...
Ruta pels cims de la Calma i el Tagamanent

2.02.20  Ara fa set anys vam realitzar una excursió al pla de la Calma, al massís del Montseny, on vam pujar als seus dos cims o elevacions principals: el Puig Drau i el...
Sols fruir a l'agulla de l'anec

(Un darrer canvi de pla fa que em quedi el dissabte lliure. Casualment la Diana em pregunta si vaig a escalar i li responc que no ho tenia pensat però finalment, si. s'anima...
Senderismo - Montserrat, St. Jeroni 1237 m.

Gran día de trekking en la mejor compañía y en uno de mis lugares preferidos, Montserrat.Monestir Montserrat - Sant Jeroni -Monestir de MontserratAparcamos antes del peaje de...
CAVALL BERNAT: vIa

CAVALL BERNAT: vIa"JOSEP BARBERA A4-6B

..I quan creus que,després de 35 anys escalant a la nord de Montserrat.ja no podràs fer res més per que el teu temps ja ha pasat i el físic no perdona i la ment ja no es...
Camins de Collbató, 1

Drecera dels Graus - Camí Vell - Pla de Sant Miquel - les Feixades - la Salut26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant...
Montserrat Sud, pel Camí Vell i les Feixades

26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant un itinerari d’uns 10 Km de recorregut i 550 m de desnivell que correspon...
Pedalades per la roca dura del Montsant

Ens trobem amb el Jordi i cia per "presentar-los" els encants del Montsant. Preparem dues jornades per conèixer els dos extrems de la serra. Així dissabte pedalem pel sector...
Plateau de Bure (2.564 m) amb esquís

Després de la remullada d'ahir al Pic de la Rama, la previsió per avui de Méteo France era de bon temps, amb pocs núvols i assolellat. Per això hem programat per avui...
Pic de la Rama (2.329 m) amb esquís

Com saben els nostres seguidors, cada any per aquestes dates fem una sortida de quatre dies d'esquí de muntanya per zones relativament poc conegudes dels Alps. El Queyras,...
Vies suave es la noche + psicoclimb light

DISSABTE, 01 DE FEBRERAquesta setmana hem quedat tan sols el Josep i jo per sortir.La colla la tenim dispersa per diferents llocs i fent diferents activitats.El divendres per la...
Serra de Son Moragues pel pas d'en Giménez

Pas d'en GiménezAvui guiats per la companya Magdalena Riera, pugem a la serra de Son Moragues pel pas d'en Giménez. Es tracta de superar unes cornises que discorren per la...
Vallter – Mantet (poble)- Vallter

Dimecres 29 gener 2020Distancia      15,2 kmDesnivell    1.180 mAprofitant les nevades a cotes baixes de la super llevantada Gloria, no...
Corsarios

DISSABTE, 25 DE GENERAquesta setmana tot i que la meteo diu que dissabte no serà gaire bo, decidim sortir. (portem tota la setmana tancats a casa per culpa de la turmenta...
Via Gran Diagona de Santa Anna. La Llitera. Osca

Diumenge 12 de gener de 2020Tant anys anant per la carretera que passa per Alfarràs camí del Pirineu i sempre m'habia fixat en unes parets calcàries i al fons, un...
4 vies al pas nou

Després d'uns quants dies de feina equipant línies en aquestes plaques del "Pas nou" finalment hi podreu trobar 4 vies noves.Per accedir-hi cal grimpar per una canal que surt...

Quatre milenis

Els temps ens va perdonar, i el que semblava que havia de ser un passeig remullat, a la fi va ser un passeig ventat. El que no va impedir fer aquesta passejada pel Corredor, si...
Donec Perifician.

Diria que és una via força guapa i variada.La cova,la posterior sortida al buit,les plaques mantingudes de sortida,els flanqueigos i els díedres del comemcament...te de tot i...
Vies el chico moñon + ermitaños

DIMECRES, 15 DE GENERAquesta setmana tan sols sortim el Joan i jo i la proposta que va fer-me és prou interessant i còmoda, tot i que una de les propostes ja l’he fet ,...
Trio de vies a la Plantació.

Val la pena aprofitar la pujada fins a la zona de la Plantació a Montserrat per fer tantes vies com el dia (o les forces) o permeti i justament això és el que hem fet avui....
Vies francesc sardans+aresta brucs+africa

DISSABTE, 04 DE GENEREls que tenim quitxalla petita sabem que aquestes dates son difícils de compaginar amb l’escalada, cal anar a fer moltes comandes amb els reis mags...
A la Josep, Elena i Oriol (Àger)

**Escalem la bonica Josep, Elena i Oriol als puntals, les vies obertes amb sentiment és com que sempre guanyen.  Ben bona línia ben trobada, amb dos llargs finals...
Via Super amics. La Vinya. Queralt

Per recomanació d'un dels equipadors de la zona del Berguedà fem aquesta vieta curta però intensa.Fem l'aproximació des de la carretera direcció Sant Llorenç de Morunys....
Roc fuirós

DIMECRES, 01 DE GENERAquest any a diferencia d’altres anys, anem per celebrar el Cap d’Any en una casa rural de l’Alt Empordà i m’agradaria començar l’any fent una...
Abella de la Conca - Via Marta - 27/12/2019

Abella de la Conca és un poble que enamora, no sé exactament el per que; la seva orientació, el fet que està per sobre de la vall, les seves llums, les seves cases, els seus...
Cova de la taverna

El Pantà de Margalef està situat al costat oest de la Serra del Montsant i és alimentat per les aigües del Riu Montsant que recull bona part de la conca del vessant nord de...
Agulla de l'Arbret, via Aresta Brucs

26.12.19  Des que a principis d’aquest mes de desembre vam escalar la Filigrana, que ens vam quedar amb les ganes de pujar també a la Mitra, més coneguda com l’Agulla...
Puigcerver

var Latitud_sortida = 41.188184; var Longitud_sortida = 0.856745; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Moles de Son Pacs i de Son Ferrandell

Caminant cap al pas de s'Ullastre.Comencem en el camí de la Coma d'en Llobera, a la carretera vella que unia Esporles i Valldemossa per la vall de Son Cabaspre. Fem un...
Cova de la Taverna

La Cova de la Taverna està situada en el Parc Natural de la serra de Montsant, al costat del Pantà de Margalef. És una cova singular perquè ressegueix el curs subterrani del...
La Chulo Piscinas al Pas Nou.

Dia amb un sol tèrbol però sense fred que m'ha animat a fer una de les vies de renom a la zona del Pas Nou a Vilanova de Meià: la Chulo Piscinas o el que queda d'ella...
Vies calentes dels ports: cavall de 4 faves

Estem al pic de l'hivern i decidim anar a escalar als Ports. El bon temps està assegurat (si no fa vent). Generalment anem a vies que els companys ens hi han parlat. Doncs bé,...