Un regal

Col du Grand Saint Bernard - Via Francigena

Distància: 57,5 km.Desnivell: 1900 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 7:30 h.Punt de sortida: Moulin (Aosta).Preciosa baixada de 1700 m- gairebé tota per senders lúdics i...
Northland, el llunyà  Nord de Nova Zelanda

Northland, el llunyà Nord de Nova Zelanda

Les terres del nord de Nova Zelanda ens van semblar magnífiques   i sorprenent ,  no parlarem  de grans paissatges i aglomeracions  de gent, però...
Kang Yatse II, 6.250 metres. Ladakh - Índia.

Aquesta historia va començar al 15/11/2016 quan l'Ita va fer 60 anys, els nostres fills li varen regalar un trek per la vall del riu Markha on hi ha l'opció de fer el cim del...
Fonts de la Barcina

1 de maig de 2017El Port és fascinant. Fa més de 30 anys ja llegia encuriosit la Guia Itinerària dels Ports, dels germans Brull, editada el 1972, i em passava llargues hores...
Ath pic der Òme damb BTT

Distància: 38 km.Desnivell: 1550 m.Dificultat: molt alta.Exposició: baixa, molt puntualment mitjana-baixa. Ciclabilitat de pujada: 75%.Ciclabilitat de baixada: 85%. Durada...
PILAR CENTRAL 6a 400m.- EL DOLL

Això de les xarxes socials  te les seues coses….no saps per que però de cops algo te un reso acollonant i tot hom s’hi apunta.Nosaltres també ens apuntem a la ultima...
Vall de l’orco: fissures de granit

Para versión en castellano pincha aquí Aquesta vall és un regal de roca i fissures de la regió italiana de Piamonte . Per cert, el piamontès és un idioma amb...
Valle del orco,granito  y fisuras

Valle del orco,granito y fisuras

Per versió en català clica aquíEste valle es un regalo de roca y fisuras en la región de Piamonte,Aquesta vall és un regal de roca i fisura de la regió italiana de...
Café Torino, plaer adult a Sant Gervàs

La "regulació" de Sant Gervàs està a punt, i pel que em diuen assolida amb un consens notable.Permet escalar allà on constaten l'absència de nius, restringeix a la tardor...
Tossal de Rus i Puigllançada

El cim del Puigllançada, ben nevat, amb el Pedraforca al fons a l'esquerra.El Puigllançada és un cim de 2.400 metres i escaig que senyoreja la capçalera del Llobregat,...
Riera de l'Om o Cascades de Goleró

Aquest cap de setmana les previsions  eren  galdoses i després d'intensos debats sobre si creure a l'AEMET o al METEOCAT, va guanyar la vena nacional i vam optar per...
La Tosa (2.536 m.)

//--> Sortim de la Molina amb una bona nevada Avancem per pistes desertes Tram superior de la pista Olímpica Arribem al Niu...
Volta a mallorca 7: porreres - palma

Tramuntana des de RandaPassa la nit de Reis i tenim molta sort, ens han fet un regal: uns dies magnífics, en una illa deliciosa plena de detalls inacabables, una companyia...
Pla de busa (solsones)

Sortir a escalar és una manera fantàstica per coneixer el nostre territori, racons que mai t´acostaríes potser, perque queda lluny, per que els accesos son...

10, 11 i 12 d’Octubre 2015QUERALBS-GORGUES DE CARANÇÀ-THUÈS ENTRE-VALLSSORTIDA A PEUJa feia uns quants mesos que havíem parlat amb el Martin de la possibilitat...
A la Maneras de vivir (Busa sud)

**Enfilem a escalar la preciosa Maneras de vivir (feta també aquest dia-topo i aquest) en tres únics llargs, enllaçant-los de dos en dos.... surten genials llargues tirades...
And the winner is... Sorribes 'norribes'

Més d'una vegada hem parlat de les cures d'humilitat que hem rebut del nostre propi país... quan et penses que ja ho tens tot apamat i que només et queden per conèixer algun...
La Ruta del Cister, el regal de caminar...

A mitjans de Maig em va donar per fer un volt, un volt una mica llarg pels estàndards, però un volt al cap i a la fi.Vaig agafar el cotxe, em vaig atansar a Santes Creus, i...
Corriolejant el Montsant

Ja fa uns quants caps de setmana que la méteo no es comporta gaire al Pirineu... amb aquest panorama canviem a última hora de divendres (d'un divendres ja molt passat) la...
Avenc de l'Arlà (3)

...segueix de l'apunt d'ahir...ConcrecionsTot i no tenir uns espeleotemes excepcionals, el cert és que hi ha una veritable profusió de recobriments parietals i alguns racons...
Visitant la Grotte Aguzou (Vallée de l'Aude)

Vacances 2014 al Conflent/Aude (4)...segueix dels apunts anteriors...Abans de marxar de vacances vam parlar amb Philippe Moreno, que és el “conservateur” de la Grotte...

Volta a la Pierra Menta

La zona del Beaufortain és coneguda com la petita Suïssa per les seves pastures alpines envoltades de prominències rocoses. Enmig un cim que no és pas el més alt, però...
Mi primer amor, 180m 6aA2 (Vilanova de Meià)

***Repetim aquesta perla de via oberta l'any 82 per E. López, J. Olmo, T. Garcia i A. Ballart i reequipada per D. Palmada, J. Prat i A. Ballart el febrer del 07. Ara estan tots...
Indirecta a l'Aneto

Distància: 20 km.Desnivell: 2150 m.Dificultat: (M)BEA, S3 (molt puntualment S4).Durada total: 10.30hPunt de sortida: La Besurta. Besurta-Coll d'Alba-Cregüenya-Coll...
Volta a la Noguera en BTT

Volta a la "Ain Nuguer": paisatges, colors, olors, diversió i patiment. Amb aquestes paraules tan ben trobades resumeix el Tino les dues etapes en BTT per aquesta comarca...
Goma II a la Monja

5 d'abril del 2014Si reequipada com està ja fa certa basarda en el seu segon llarg, com seria l'original?Ressenya original del bloc d'en Luichy.Entrar a Frares travessant la...
North Express

BUJARUELO-TAILLON-BUJARUELO Color       la pujada des de Bujaruelo fins a peu de paret, color      l'escalada a la cara nord i color...
Caminada Manresa-Monestir de Montserrat

Caminada: Manresa-Monestir de MontserratDistancia: 23,92 Km.Horaris: 9 hores aprox., fent parades per esmorzar, reposar i dinar i moltes fotos, amanit amb bon humor estones per...
Tartera del Pedraforca

Refugi Lluís EstasenL'anticicló ja ha arribat, després d'unes intenses nevades al Pirineu. De moment, no ens volem arriscar a trobar neu inestable i ens quedem al...
Pel bosc de ribera: la presa de butsènit

No sóc un amant de bosc de ribera perquè és molt compacte i no em deixa veure l'entorn. Avui, que el dia és curt i no tenia gaire temps he decidit aprofitar la tarda i fer...