Un tomb per la vall de sant marc

Roca del Corb i Sant Honorat

Altre cop a la Serra de Sant Honorat, i altre cop sorpresos de redescobrir aquest indret, màgic, inhòspit, i bell. Com sempre sorpresos de la casa del Corb, instal·lada a...
Volta als poblets de la vall de Sóller

Font des PujolUna passejada senzilla i agradable, que enllaça Fornalutx amb Biniaraix a través dels camins des Creuer i de Monnàber. Entre horts de tarongers, arribem al...
15 anys de... la Dismi a la Serra de Sant Joan.

De totes les vies de la Serra de Sant Joan a Montanisell, la Dismi trenca motlles per ser la única que està equipada, fet una mica insòlit donades les característiques de la...
Volta per les Figueroles i la vall d'Alcanella

Vista des del pas d'en BartomeuAvui ens arribem fins a la finca pública de ses Figueroles, una possessió del terme municipal de Selva que ja apareix documentada l'any 1370 i...
Via dels Quatre a la Paret de Sant Miquel.

Comencem l'any tal i com el vam acabar, amb sol i boira a dojo. Dia espectacular al Montsec d'Ares fent la ja clàssica via dels Quatre a la paret de Sant Miquel. Temperatura,...
Montserrat: matinal a Sant Jeroni

En aquesta ocasió recomano una excursió matinal a Sant Jeroni (1.236 m), el cim de Montserrat. Es tracta d'un itinerari fàcil que iniciem a l'estació superior del funicular...
Al Sant Alís, per l'obaga

Foto: Carles M.Distància: 50 km.Desnivell: 1800 m.Dificultat: mitjana (alta si trobem el "ferm" moll).Punt de sortida: Cellers.Durada total: 7:30h.Excursió llarga i exigent...
PARET DEL PONT SANT LLORENÇ DE MONTGAI via Neura

Feia dies que no quedàvem la colla geriàtric Team. Com sempre ens trobem a migdia, abans de dinar per fer alguna vieta per Sant Llorenç. Tot i que fa boira, com no fa fred,...
Castell de Sant Llorenç d'Ares

12.10.19  Les restes del castell i l’església de Sant Llorenç d’Ares o de la Roca es troben situades damunt d’un penyal abocat al barranc de la Pardina, al primer...
Camí de sant jaume (santiago-fisterra-muxía)

Del 12 al 16 d'Octubre 2019Santiago de Compostela-NegreiraNegreira-A Picota-A Picota-CeeCee-Fisterra-CastrexeCastrexe-MuxíaJoan A., Josep G., Pere R., Joan B., Quico C., Quico...
Tendeñera (2.845 m) per la vall d'Otal

L'any passat ja vam fer un intent al Tendeñera. De fet no va arribar a ser un intent perquè una nevada primerenca, caiguda a finals d'octubre, ens va obligar a canviar de...
Alta vall del Ter (1.985 m)

Dissabte 5 d’octubre de 2019Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: de 1 a 5 h (de 1 a 10 km) segons el que triguem a omplir el...
Un altre tomb per Cabrera

15.09.19  Tercera ressenya que dediquem en aquest bloc a la muntanya de Cabrera, al Collsacabra. En aquesta ocasió sortirem de Sant Julià de Cabrera per anar cap al coll...
Serra de Sant Honorat, via Núria

6.09.19  A Sant Honorat vam prometre que tornariem... i hi hem tornat abans no arribi la tardor i els dies s’escurcin, car les aproximacions a algunes vies (i els...
Via joan marc a la gorra frigia

Crec que la Gorra Frigia és una de les agulles de Montserrat que més vies la volten. N'he pujat per 10 llocs diferents i no crec que hagi fet la meitat de les vies.A la paret...
Un tomb per la Noguera

Sortim d'Artesa de Segre fent la primera parada al castell de Montsonís per seguir direcció a Rubió de Baix. D'aquí cap a Rubió de Dalt fen una visita abans al búnquer que...
Un tomb per l'Osona i el Moianés

Aquesta ruta ja l'hem fet un parell de vegades, aquest cop la tornarem a fer amb unes petites variants.Comencem a Centelles, a Sant Antoni de les Codines, per seguir direcció a...