Una via d escalada directa al santuari de queralt

Parets del nas de la riba: escalada esportiva

Amb el Pinto hem decidit anar a fer esportiva a les Plaques del Nas, també en diuen paret de la Roixella. En Pinto em va dir que fruiria com un tonto i la veritat és que tenia...
Via directa al Balandrau

Quan vaig tenir coneixement de la ruta directa al Balandrau —del jaçal de Costa Rubí al cim, pel barranc de les Llosardes—, de seguida vaig voler anar-hi. Vaig llegir els...
La Directa Estel a la Roca Gran de Ferrús.

Bona jornada d'escalada avui a la Roca Gran de Ferrús repetint la Directa Estel, feia tants anys que l'havia fet que ja no recordava lo bonica que és (Jul-03) i, si a més a...

Video d' escalada a liming , xina 2015

Amb aquest vídeo  de 4 minutets, volem compartir algunes imatges del viatge a Xina que vam fer el 2015. Ens va encantar l'escalada i el...
De Graugés al Santuari de Queralt

Com ja saben els seguidors del blog, fa un parell d'anys vam completar el recorregut del Camí dels Bons Homes, un GR que surt del Santuari de Queralt, a prop de Berga, i arriba...
Gran Paradiso. Directa a la paret NW

El cap de setmana anterior teníem possibilitat de marxar, i vam veure que al Gran Paradiso el temps i els condicions coincidien: bones!! Així que vam preparar l'escapada,...
Li Ming, escalada  i alguna cosa més.

Li Ming, escalada i alguna cosa més.

I amb aquesta entrada continuo amb la nostra estada a Li Ming, amb alguns sectors, vies, llocs per veure i altres coses per fer que no siguin escalar.  Després de ISU...
Setmana Boja 2015, VI, Escalada al Fraileburu

La darrera activitat que vam realitzar en la nostra estada al País Basc va consistir en l'escalada del mític Fraileburu o Pico del Fraile, per la seva via normal. El...
My Sweet Lord al Santuari de Lord.

El bonic Santuari de Lord continua oferint possibilitat de noves obertures. Avui hem fet una matinal a la última d'elles: la My Sweet Lord. Ideal per combinar-la amb alguna de...
Ansovell: santuari de boscalt

Ens trobem de baixada del Pirineu francès i decidim fer parada a Arsèguel, que tot i no haver-hi la trobada internacional d'acordions ens sorprèn gratament per la seva...
Sant pere de madrona i santuari de queralt.

Quan les cames no acompanyant a la ment, o dit d’una altra manera, quant s’està posseït per la mandra, la climatologia no és l’adequada o el temps disponible no és el...
Lunule partie, escalada prop de Marialles

Després d'una tarda i nit amb força pluja, s'aixeca un dia lluminós. Amb la mullena que hi ha per tot arreu, busquem una via orientada a l'est, i la casualitat va voler que...
Via: Directa del pagès (serrat Alt, Ager)

Bones, aquesta serà la primera piada d'algunes vies obertes ja fa temps que desde que varen tancar le Web dels resenya no estan publicades enlloc! Aixi ara aniré remenant pels...