V

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...

Cim pendent

Aquest cim no s'ha aconseguit encara,roman al calaix d'excursions pendents.
Tuc de carants i pic roi

Som a finals de temporada i la neu comença a desaparèixer de la muntanya a marxes forçades, malgrat això hem decidit tornar aquí a la Vall de Boí per tancar la temporada...
Anys i panys al Serrat Alt.

De totes les que hem fet al Serrat Alt aquesta és la que hem gaudit menys,tot i tenir molts trams bons d'escalar hi hem trobat força terra.Val a dir que l'hem escalat a...
Malalts de Roca

15 –05-2019 Malanyeu Paret del Davessó Via : Malalts de RocaCom alguns de vosaltres sabeu soc un “QueMacu”  declarat, el millor poble del mon es el meu, Barcelona i...
Per la serra d'altera (cap de pont de sant oisme)

Divendres al vespre ha plogut i el company em diu que millor no anar demà a escalar així que he de buscar-me un pla alternatiu. De sobte em va pel cap tornar a fer l'itinerari...
Silvretta: una altra perla alpina (V)

Piz Buin, entre núvols (foto: Pep Montes)Passada la preocupació i la incertesa a causa de la fixació trencada, amb un nou equip d'esquí llogat i la possibilitat d'haver...
Jabali errante + espolon estarlux

DISSABTE, 18 DE MAIGAquesta setmana  tan sols podem sortir la Isabel i jo i tot i que el temps és força insegur, ens resistim a perdre l’oportunitat de sortir.A mida...
Nit de Perles al Roc d'en Solà.

Escalada ben recomanable tant per la varietat dels passatges com pel seu caràcter sostingut.La roca sol ser boníssima llevat d'algun tram puntual així com al final de la...
Martinetti a la paret de la Formiguera

Del cim de l'esperó sud, agafem un caminet que va cap a l'oest seguint la carena, fins que comença a baixar i creua el que que puja des de la carretera. Llavors en poca estona...

XXXII Cursa de l’Alba i VI Marató: missió acomplerta

Un altre any hem acomplert el repte: missió acomplerta! Una jornada que ja és una referència ineludible al calendari de Collbató. No ens cansarem mai de repetir que això no...

Vàries entitats comparteixen l’experiència joelette

Avui hem participat en la 2ª Festa Inclusiva d’Olesa de Montserrat. Finalment el temps ens ha permès realitzar aquesta sortida que hem compartit els companys del Grup de...
Esperó de l'ana

DIMECRES, 15 DE MAIGPer aquest dimecres sembla que hi ha quòrum per sortir a escalar, a principis de setmana surt la proposta d’anar a Alos de Balaguer per fer una nova via ,...
La peste

DISSABTE, 11 DE MAIGAquesta setmana tenia ganes de tatxar una via de les moltes que tinc a la llista de pendents, i en ment en tenia dues que vaig proposar a la colla, però...
Trio de vies al Barranc Fondo.

Tal i com s'ha llevat el dia semblava indicar que no en faríem ni cinc cèntims, tot i així em posat rumb a ponent per intentar salvar quelcom. Al final a quedat una jornada...
Montagut (963 m.)

var Latitud_sortida = 41.351073; var Longitud_sortida = 1.363067; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El bassí (prats de lluçanès)

Safareig pùblic (Prats de Lluçanès)-Creu de Santa Eulàlia-Santa Eulàlia de Pardines-Font del Clotet-Prats de Lluçanès.
Via ferrada de Penyaflor

5.05.19  El primer diumenge de maig, la colla de “ferrateros” anem a fer una via que puja a una muntanya amb un nom molt adient per aquesta època primaveral: la...
GR7: Tivissa - Coll de Miravet

Una etapa singular del GR7 que ens ha portat fins a l'Ebre. Avui no hem travessat el riu però hem arribat a la riba i l'hem vorejat durant una part del recorregut. Ha estat una...
Volta al Puigsacalm

Dimecres 15 maig 2019Sant Privat d'en Bas (Àrea recreativa Els Pins), Santuari de les Olletes, Ermita de Santa Magdalena del Mont, Puig dels Llops, Puigsacalm, Puigsacalm Xic,...

La VF Teresina tanca definitivament

Disgustat i insultat, així és com em sento després de saber que la VF Teresina de Montserrat tanca definitivament i serà desmantellada. Feia mesos que després d’una...
Via Campions a la Codolosa.

Ara que s'acosta la fred i els dies curts va sent hora d'anar a fer el dropo de nou a la Codolosa.Aquesta a nosaltres ens va agradar força,com la majoria que hem fet en aquesta...