Vae

Quercus

12-09-2020 Berga Santuari de Queralt Via :  Quercus Som-hi el pont de tres dies de el 11 de Setembre, alliberats de anar a la “mani” multitudinària que seria la...
Bona Feina

05-09-2020 Bergadà Santuari de Corbera Via :  Bona Feina Dissabte dia de Mercat a Berga, un bon ambient i es un plaer veure passar el personal, amb quantitat i...
Lyskamm Oriental, aresta est

L'endemà, sortim a primera hora del matí del refugi. Encara estem una mica tocats per haver dormit a més de 4.500 m...., però confiem que ens anirem recuperant. Sobretot...
El barranc de la Vall. Port

12 de juliol de 2020Revisant rutes penjades per la gent a qui segueixo a wikiloc, em va cridar l'atenció una proposta de l'amic mauro_59, una ruta per la Vall i Font del Bosc,...
Cresta de Corbera

Recull de les vies que hem obert a la paret. Les dues línies de color negre ja estaven obertes.Aquest dissabte amb en Pany i en Joanet anem d'exploració. Volem fer tota la...
Puig de Sant Miquel

Camí de SollericEl Puig de Sant Miquel és una muntanya de 661 m., que pertany al terme municipal d'Alaró. Està situada entre el puig de s'Alcadena i la possessió de...
La Trompa de l'Elefant, via Boy-Roca

30.09.16  Mentre duri el confinament, i per tal de mantenir “viu” aquest blog, em dedicaré a rescatar algunes de les primeres vies que vaig fer amb en Pau i que, per...
Expedició Bolívia- 1998

Itinerari entre el refugi i el cim del Huayna Potosi (6088 mts.) amb nit al camp d'alçada.Finals de juliol de l'any 1998, amb el Xavier Martí i el Josep Emili Ferrer marxem...
PELADET ORIENTAL. Via MADURITAS CALIENTES.

11/03/20. Aquesta via la vaig fer l’any 2007 i és l’única què no tinc piulada al bloc de totes les què fet en aquest racó del Montsec. Feia dies què tenia l’idea...

Amb el traductor no n'hi ha prou

El traductor de Google -i d'altres- és una gran eina per a les traduccions. No descobreixo res.Però amb el traductor només no n'hi ha prou. Cal la revisió personal del...
RENTISCLERA DE LA MAÇANA. Via LAIA. CAMARASA.

22/02/20. Després d’uns dies de recuperació del viatge a Oman, anem tornant a la normalitat. Avui amb el Felip anem a la via Laia a la paret de la Rentisclera de la Maçana,...
Pala Alta del Montroig, via del Lluís

31.01.20  Després dels refredats i els temporals, que ens han tingut a règim de rocòdrom durant els primers dies de l’any, i després del petit tast que vam poder fer...
Puigmal (2910 mts.) des de Núria.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.La recuperació de la 8a costella trencada segueix un procés positiu però no vull forçar la màquina i decidim fer un cim...
Pic du Piau (2696 m.)

La nevada de fa uns dies ha passat a millor vida després d'una setmana de pluges i temperatures càlides, així que poca cosa trobarem per fer esquí de muntanya en condicions....

473 - Sta Magdalena de Cambrils des de Fontcoberta 9.10.19.Els tres de la Catalunya Central per l’Eix transversal C25 van fins la sortida de Vic-Puigcerda on agafen la C17...
Un altre tomb per Cabrera

15.09.19  Tercera ressenya que dediquem en aquest bloc a la muntanya de Cabrera, al Collsacabra. En aquesta ocasió sortirem de Sant Julià de Cabrera per anar cap al coll...
FERRADA ROC DU VENT 2360m. BEAUFORT-VANOISE.

15/08/19. Avui toca via Ferrada al Roc du Vent. Aquesta via ferrada puja al Roc du Vent, te dues parts. La primera puja al cim del Roc de Vent 2360m, amb una dificultat de K3,...
Puigmal des de la Ribera d'Er

12.07.19  Fa quatre estius vam pujar al Puigmal, i als altres cims que porten aquest nom, des de la Cerdanya, tot pujant i baixant per la petita vall o comella...
Els Baluards de Tortosa.

5 de maig de 2019Dins del calendari de sortides de Terres de Cruïlla per al 2019, des del Camp d'aprenentatge del delta de l'Ebre, i donant continuïtat a la sortida de les...
Oix i la vall d’Hortmoier (496 m)

Dissabte 3 d’agost de 2019Primera sortida de la temporada 2019 / 2020Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 4 h 30 m (14,1...
Via del diedre + entrada directa via giraud

DIUMENGE 28 DE JULIOLAquesta setmana tenim una sortida “mixta” amb la família. Amb això vull dir que podrem fer activitats que ens agraden a tots.Les perspectives pel cap...
A dalt - 10 de 1000

J.A. Sanz, 6b(220m)Mallo Frechín, Riglos.Afrodita, V+ (150m)La Predicadera, Serra de Guara.Sembla que després d’anys com a groupie d'El Príncep de les Maduixes tinc el...
Via ramon noya fortuny

DIMECRES, 03 DE JULIOLHi ha vies que no saps com  catalogar-les i la via d’avui n’és un exemple.Quedem aquesta vegada a Collbató i un xic més tard del que tenim per...
Covalta i Aiguadonzella. Els Ports

22 d’abril de 2019Sovint, en els darrers temps, a cada entrada us parlo de la potent sequera que afecta a les Terres de l’Ebre, que a part de veure’s reflexada en...
Volta al Puigsacalm

Dimecres 15 maig 2019Sant Privat d'en Bas (Àrea recreativa Els Pins), Santuari de les Olletes, Ermita de Santa Magdalena del Mont, Puig dels Llops, Puigsacalm, Puigsacalm Xic,...
60.000

Aquest matí he traspassat la barrera dels 60.000 km.1 de maig, km. 60.000 per Can GambúsEl 24 de febrer del 2014 superavaels 50.000. He necessitat una mica més de 5 anys per...