Vall de trummelbach SUISA

La vall de benasc 2017

Escapada de 4 dies a la vall de Benasc (al Pirineu), un altre món molt, molt diferent al que ací estem acostumats els deserticons, i que és un plaer per als amants...
La Vall de Gresolet

VEURE FOTOGRAFIEShttp://www.caminades.info/index.php/activitats/per-avui/icalrepeat.detail/2017/06/11/691/61/la-vall-de-gresolet-saldeshttps://ca.wikipedia.org/wiki/Bergued%C3%A0

Excursió circular per la vall de Ribes

Aquest diumenge farem una sortida circular per la Vall de Ribes. El recorregut serà Ribes – Queralbs – Ribes. Remuntarem per la vall de Freser, pujarem fins al...

400 Vall d'Olzinelles 010317

400 Vall d'Olzinelles 010317 BlanchSi us voleu baixar el track d'en Francesc Blanch: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Francesc BlanchSi voleu més informació des de...
Les tines de la vall de Flequer (425 m)

Dimecres 22 de febrer de 2017Hora de sortida: 2/4 de nou del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 3 h 30 m (9 km.Desnivell: 225 m.Dificultat (1): Fàcil.Programa:...
Esquí per la vall de Tor

***Enfilem al bonic i discret quasi amagat cim de Bassiets (2.760m, BES2), a l'extrem més meridional de la vall de Tor, aquest racó d'històries fosques aquesta dia sota un...
Escalada esportiva a la vall d’aosta

Para versión en castellano pincha aquí El cas és que l’estada (de tres setmanes) que vam fer a la vall, va ser totalment inesperada  i no entrava en els...

Aquest diumenge, volta dels dòlmens a la vall de Cabó

Aquest proper diumenge dia 29, visitarem un indret al caire del pre-Pirineu, per la vall de Cabó. És un lloc poc transitat, però molt interessant, amb una sèrie de dòlmens...
Per la Vall de Lord

Com diuen que venen dies de pluja hem aprofitat per fer un tomb fins a Sant Llorenç de Morunys.Aquest cop hem quedat a la benzinera de Manresa per pujar tots junts fins...
La vall del Riu Corb. Guimerà- Guimerà

Excursió realitzada el 30/10/2016Senzilla caminada que va de Guimerà a Ciutadilla per la riba esquerra del riu Corb i que retorna a Guimerà per la riba oposada, permetent...
La vall d'Orlu a la tardor

La vall d'Orlu és un indret de climà atlàntic situat als Pirineus francesos de l'Arieja, on s'hi accedeix des d'Acs. Les Forges d'Orlu és el punt des del qual es pot assolir...
La vall de Sorteny a la tardor

La vall de Sorteny està situada a la part nord de la Valira d'Ordino d'Andorra, i és una reserva natural molt important pels seus valors botànics i paisatgístics. Un indret...
Ansó. L'última vall pririnenca (o no).

Fa bastants anys un romàntic de l'escalada (o més ben dit, un passejant de les muntanyes) hem parlava d'unes parets precioses i altives en una vall perduda del Pirineu que jo...
LA VALL DE BOÍ: TUC DE COMAMARJA (2559m)

Alçada mínima: 1615mAlçada màxima: 2559mDistància: 8 kmTemps empleat: 2h50m (parades incloses)Desnivell + : 944mDesnivell - : 944mHan començat les vacances d’estiu, com...
Vía Laura 235m 6c en Cavallers - Vall de Boí

Bonita vía de granito excelente en el Valle de Boí, en el inacabable Cavallers. En esta ocasión fui con Guillem y nos lo pasamos en grande. El primer largo y el penúltimo...
Les tines de la vall del Flequer

19.06.16  Passejada matinal per la vall del Flequer, al Bages, entre el Pont de Vilomara i Rocafort, on es troba una de les més grans concentracions de tines de la comarca...
Roca Subirana, via DE LA BROCA. Vall de Lord

Dissabte 28 de maig de 2016Aquest cap de setmana no estic gaire fi i com sóc, o som, uns "malats de roca" remeno en el calix dels plans "B" i marxem cap a la comarca del...
Fontanars per la vall seca 3/4/16

En PEDALSDEPLOM continuem amb el nostre propi merchandising, aquesta vegada amb les noves gorres MTB PDP sotacasc. Pel que fa a la sortida poca cosa, volta sense...
Intent al Buchet. Vall Maira. 23-03-16

Com han donat previsions de neu, i de mal temps i avui tenim un dia on anem justos de temps.Decidim fer alguna cosa tranquil.la i suau, per no anar apurats.....Pugem a dormir al...
Mont Eighier (2576 m) Vall Maira. 22-03-16

Despres del bon sopar al Rifugio Campo Base, aquesta vegada no esta l´ Andrea, pero ens tracta igual de be, en Maurizio, ens llevem, i desde el mateix Rifugio, sortim en...
Volta a mallorca 2: vall d'orient

Orient, d'on venen els reis potser ....?direcció a PalmanyolaSegon dia a Mallorca i continua fent un sol espatarrant. Aquest cop deixem les alforges i anem a fer una volta per...
Avenc Ample. Vall d'Ebo

Tor recordant unes visites que amb la SIE vam efectuar el desembre del 1980/ gener 1981 a cavitats de la vall alacantina d'Ebo, us presentem juntament amb el treball original,...

354 Tines de la vall del Flequer 270116

354 Tines de la vall del Flequer 270116Aproximació, des del Bages hem d’anar per la carretera del Pont de Vilomara (BV-1225) però abans ens reunim a Cal Aligue per esmorzar...
La vall d’Olzinelles (320 m.)

Dissabte 23 de gener de 2016Ruta literària: Itinerari Joaquim RuyraHora de sortida: 2/4 de nou del matí.Ubicació: Comarca del Vallès Oriental.Temps aproximat: 4 h. (8,5...