Vallibierna

VALLIBIERNA. Via DIA DE LLUNA.

11/07/17. Ahir a la tarda ens trobem amb el Remi Brescó a Pont de Suer, on passem la nit. A primera hora marxem cap a la Presa de Llauset, quan arribem a l’aparcament...
Dia de Lluna al Vallibierna.

Aprofita molt bé un pany de paret que a priori sembla que hagi de donar menys de si.Escalada força llarga i homogènia on hi trobarem una gran varietat d'estils.La roca bona...
Aneto (3404 m.)

Enguany, tancament de temporada d'esquí de muntanya "por todo lo alto". Després d'haver-ho ajornat un parell de cops aquest hivern, finalment cau el pic d'Aneto. No quedava...
Ascensió al Pic de Russell (3.207 m)

L'ascensió al Pic de Russell la tenia ben caducada; vaig pujar aquest cim l'any 1983 i no hi havia tornat. Avui l'objectiu no era el Russell però les circumstàncies han fet...
Aneto (3.404 m) amb esquís

L'Aneto és, sense cap mena de dubte, la millor de les ascensions amb esquís dels Pirineus. A més de la pujada al cim més alt de la serralada, el descens pel glaciar fins al...
Canal de la Càmera Voladora 500m BD+ 65M

Una nueva apertura para empezar el año lejos de la zona de confort y en un lugar muy inaccesible en invierno, todo lo contrario que en verano. Vía fácil pero larga y en un...
Vía Sorprendente 380m 6a+ Vallibierna

Línea de la vía SorprendenteCon esta entrada me propongo mantener más activo este blog, ya que estos últimos años he estado falto de tiempo y motivación para escribir...
Ascensió al Carlit (2.921 m)

El Carlit és el cim més alt dels Pirineus Orientals però la seva ascensió des del llac de les Bulloses no té massa dificultat (a l'estiu) amb l'única excepció d'un curt...
Russell (3.207 m.)

//--> Creuem la coma fins a trobar la cresta per l'est Llarga grimpada per blocs de granit Tenim davant la cresta de Russell...
Ascensió a la Tuca de Vallibierna (3.056 m)

Avui hem tancat la temporada amb el grup del GR, com és ja tradicional, amb l'ascensió a un cim del Pirineu. En les temporades anteriors hem fet ascensions molt interessants:...
Sud Indirecta Vallibierna

El pasado 25 de febrero hicimos con Sidi la primera ascensión de una de esas líneas que te traen de cabeza durante largo tiempo. En la pared sur del Vallibierna he abierto...
Vallibierna per Llauset

El Ricard està constipat, tot i així no vol deixar d'anar a la muntanya. El dissabte ens trobem amb ell i amb el Xavi per sopar a Pont de Suert i hi passem la nit.Diumenge,...
Ru&Llembresku Rock Tour!!!!

Això de fer vacances és "lu màxim!!!!" Amb en Roger, lliguem quatre dies per marxar al Pirineu a mirar què podem fer... El primer destí, la presa de Llauset, amb la...
Goulotte La Piccola 200m D+ 75º/M Vallibierna

El 19 de enero de este año, no habiendo nieve para esquiar, ni hielo para escalar en el Pirineo, fuimos en busca de nieve dura y mixto a un rincón secreto y alejado en...