Valls

#maifemcimalapatagonia

Dissabte 30 de maig de 2020 – 77è dia de confinament (79è a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1 h 30...

Cinc anys del macroincendi que va cremar les Valls de la Marina i va sacsejar les consciències De les cendres del gegantí foc que va devastar 1.715 hectàrees va...
Pels secans del segrià: el tossal gros

Avui he volgut voltar pel terme d'Alcanó. No tinc consciència d'haver estat mai i m'adono que no conec gens indrets tant propers de casa meva com aquest que tenen prou...
PUIG CAVALLER (706,2 m) des de Gandesa

CIM: Puig Cavaller (706, 2 m) des de Gandesa COORDENADES: 41º 1' 39.93219 N / 0º 26' 15.43581” EVÈRTEX GEODÈSIC: 248143001COMARCA: Terra AltaHORARI: 2h...

CIM:Punta Redona (659,2 m) des de GandesaCOORDENADES CIM:0º30'3.32718" E /41º3'31.80821"NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDESNIVELL:+320 mHORARI:2h 50h (1h 35...

CIM: Punta Redona (659,2 m) des de Corbera d'EbreCOORDENADES CIM: 0º30'3.32718” E / 41º3'31.80821”NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDES DE: Corbera...
#maifemcimchallenge

21 de març de 2020Setè dia de confinament (10é pels companys/es d'Igualada)Aquest cop hem fet una sortida ben diferent, però noi per això, menys divertida!Un cop més, la...
Gr3: etapa 12: de les esglésies al pont de suert

Estem continuant la tasca de cercar per on anirà el GR3 per les comarques de Pirineu (Veure etapa 10 Adons a Viu de Llevata).Avui ens trobem en Paulino Grau, en Joan Nadal i jo...
Vall d'Angostrina

var Latitud_sortida = 42.468005; var Longitud_sortida = 1.980468; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Vall de Montmelús i Valltova

var Latitud_sortida = 42.398219; var Longitud_sortida = 1.838479; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Serra de la Punta

Ascendint al primer cimL'excursió d'avui recorre la Serra de la Punta, una serralada abrupte situada entre les valls de Sant Vicenç i del Port de Pollença. La ruta arranca a...
El Cavall Verd des de Murla

11/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a l'interior de la Marina Alta, concretament a Murla, un dels pobles més recòndits de la comarca, situat als peus del Cavall Verd i que...
Germanautes a la Corriu.

L'he trobat molt maca,llàstima de la pinassa i sorra que hi havia al primer lllarg,sinó seria una via de IV/V cinc estrelles.Variada d'escalar i amb totes les tirades...
Plateau de Bure (2.564 m) amb esquís

Després de la remullada d'ahir al Pic de la Rama, la previsió per avui de Méteo France era de bon temps, amb pocs núvols i assolellat. Per això hem programat per avui...
Pic de la Rama (2.329 m) amb esquís

Com saben els nostres seguidors, cada any per aquestes dates fem una sortida de quatre dies d'esquí de muntanya per zones relativament poc conegudes dels Alps. El Queyras,...
Serra de Turp (1.620 m.)

var Latitud_sortida = 42.148599; var Longitud_sortida = 1.372997; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Aladaglar 1º part. informació pràctica

De fet no sé gaire com començar aquesta entrada.… Ens va agradar conèixer aquest lloc remot, autèntic, inalterat i espectacular, que semblava que haguessim anat al...
Neus de Tavascan...

***a les portes del canvi d'any voltem un parell de dies per l'olla de la Pleta del Prat, molt ben coberta de neu a cotes altes (inici de la neu des del refugi), amb gruixos i...
Feliç Any Nou 2020

Aquest any visitarem el refugi de Rebost (Cadí-Moixeró) per passar la nit de Sant Silvestre. A part de retrobar-nos amb companys d'aventures i amics de sempre, també voliem...
Sierra de sis

La Serra de Sis forma una llarga carena que s'extén des de Bonansa fins a les proximitats de Caixigar. Formada per un llarg i ample llom herbós constitueix històricament un...
Ruta de l'esquirol a Premià de Dalt

Comarca del Maresme, Parc de la Serralada Litoral.Itinerari circular, fàcil - Distància 5,32 km - Durada: 2hores - Desnivell: 220mSender local SL-C 112  Anem en...
Torrent dels Abadals

El Torrent dels Abadals és un camí equipat que puja per la llera d'un petit torrent, a prop de la població de Castellbell i el Vilar. És com una petita via ferrada equipada...
Etiòpia (1ª part)

Mapa Gizi 1:2.000.000Aquest any amb la Irene hem escollit les nostres vacances a Etiòpia i Yibuti, dos països de l'Àfrica negra. Per nosaltres serà el primer contacte amb...
Santuari Wichita a la Corriu.

Contundent escalada esportiva en un entorn bucòlic i tranquil.Encara que amb equipament abundant,als trams de V+ cal escalar,per sobre d'aquest grau es pot solucionar amb A1e...
Pels camins del comte Arnau, 3

Coll de Jou - Creu de Sant Amand - Saltor - Collet del Vent - Coll de Jou19.10.19  Una nova incursió per les terres llegendàries del comte Arnau, en aquesta ocasió al...
Mont-ral, Lo Maset de Paisan.

Primera vista a un sector en Mont-ral una vieja conocida de la Sierra de Prades. Mont-ral es una zona que he vistiado mucho en mis tiempos mozos, cuando aun no patinaban las...
Ascensió al Pic des Trois Seigneurs (2.198 m)

El Pic des Trois Seigneurs és una gran talaia de l'Ariège. És un pic de poca altitud, no arriba als 2.200 m, però té una gran prominència, de més de 680 metres. A més,...
Tendeñera (2.845 m) per la vall d'Otal

L'any passat ja vam fer un intent al Tendeñera. De fet no va arribar a ser un intent perquè una nevada primerenca, caiguda a finals d'octubre, ens va obligar a canviar de...
Canals de Núria i el Freser

Avui hem recorregut els canals que, des del Riu de Núria i des del Freser, alimenten la central hidroelèctrica de Daió. Els canals passen per les Roques de Tot lo Món, una...
Per l'Alt Penedès i el Garraf

Aquest cop fem una ruta matinal per terres prou conegudes.Sortim de sant Sadurní direcció a Gelida per la C-243b per agafar la pista que porta a la Serra del Pi del Moió tot...
Cresta dels Racons

La Cresta dels Racons separa els dos cims bessons del mateix nom: el Pic del Racó Gros (2.779 m) i el Pic del Racó Petit (2.785). Curiosament, els noms dels cims no concorden...
Colls del Catllaràs

var Latitud_sortida = 42.221546; var Longitud_sortida = 1.894881; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...