Valls

Valls de la Portella

var Latitud_sortida = 42.101298; var Longitud_sortida = 1.843492; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La nova joia d’Atapuerca.

Reproduïm, adaptat i en versió catalana, l'article publicat per Josep Corbella en La Vanguardia el 29.07.2017L’arqueòleg Eudald Carbonell ens guia en una visita al jaciment...
Kang Yatse II, 6.250 metres. Ladakh - Índia.

Aquesta historia va començar al 15/11/2016 quan l'Ita va fer 60 anys, els nostres fills li varen regalar un trek per la vall del riu Markha on hi ha l'opció de fer el cim del...
PICS DE LOS INFIERNOS PER PANTICOSA i PONDIELLOS

Alçada mínima: 1639mAlçada màxima: 3083mDistància: 16,7 kmTemps empleat: 9h35m (parades incloses)Desnivell + :  1619mDesnivell - :  1619mRefugi Casa de Piedra –...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (II)

15.07.17  Encara que només sigui per una jornada, les Isabels ens tornem a posar en marxa pel Camí de Sant Jaume, allà on el vam finalitzar en l’anterior recorregut a...
Pic Palas (2.974 m.)

var Latitud_sortida = 42.835120; var Longitud_sortida = -0.383032; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Pic de Qüenca

El Pic de Qüenca és, juntament amb el Bonabé i el Moredo, un dels que enclouen la vall de Moredo. És un cim que es veu molt bé des de la plana d'Esterri: gros i altiu,...
Tour del montblanc (0): introducció

Si mires aquesta pàgina potser és perquè estàs interessat en informació al voltant del Tour al Montblanc. Si estàs dubtant anar-hi, la meva resposta és que és un...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (I)

El Camí de Sant Jaume per la Cerdanya és una via secundària del camí principal català (de la Jonquera i del Port de la Selva a Montserrat i Alcarràs), antigament...
El barranc de Binigaus i la cova dels Coloms

Talaiot de Binicodrell El barranc de Binigaus comença a la localitat del Migjorn Gran i acaba a la platja de Binigaus, prop de la platja de Sant Tomàs. En aquest barranc podem...
Les muntanyes del siscaró

Alçada màxima: 2819mAlçada mínima: 1845mDistància: 16,22 kmTemps empleat: 6h45m (parades incloses)Desnivell + : 1375mDesnivell - : 1375mPont de la Baladosa (1845m) –...
La Porta del Cel

var Latitud_sortida = 42.671442; var Longitud_sortida = 1.313139; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
PUIG CAVALLER (706,789 m.) pel Mas d'en Torner

CIM:Puig Cavaller (706, 789 m.) pel Mas d'en TornerCOORDENADES:41º 1' 39.93 N / 0º 26' 15.50” E VÈRTEX GEODÈSIC: 248143001COMARCA: Terra AltaHORARI:1h 21 min. (46 min. +...
Sobirà catarra (IV): a l'entorn d'Aixerto

Últim dia al Sobirà, que no significa última ruta de la 'catarrada 17' ja que encara ens queda la cloenda a l'Aran. Per aquesta penúltima jornada visitem dues valls...
Sobirà catarra (III): reverint lo Tésol

El tercer dia de 'catarrada' ens duu a les Valls d'Àneu, exactament a la zona de Son i la falda de lo Tésol, un d'aquells cims amb una presència superba gràcies a la...
Cases Rei Sanç - Camí dels Colls de Gran Dia

Cases del Rei SançPer aquesta excursió, partim del coll de Sóller, carretera Ma-11A. Al no ser una ruta circular, prèviament hem deixat un vehicle a la carretera Ma-11 de...
La ruta de les Marmotes

Aprofitant que estàvem a Andorra ens hem arribat a veure si podíem fer la ruta de les Marmotes per la zona de Soldeu-El Tarter.Iniciem la ruta a l'aparcament direcció a la...
Valls d'Àrreu i Airoto

Vaig visitar les capçaleres de les valls d'Airoto i Àrreu fa un grapat d'anys, amb esquís, en una excursió magnífica que recordo molt bé. Eren unes valls pràcticament...
Volta a l'estany de Pudo

var Latitud_sortida = 42.660665; var Longitud_sortida = 0.994023; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Variant del Circuit de l'Open Vendrell 2017

Aquest cop, l'amic Toni, ha fet els deures ràpid i ja ha deixat llesta  la narració de la ruta que vàrem fer aquest dissabte per terres Tarragonines i del Penedès:...
50 anys, 42 comarques a cop de pedal

Aquest era un cap de setmana especial en què gairebé tots els ermassos ens ajuntàvem per celebrar que el Carles S ha aconseguit pedalar per totes les comarques de Catalunya...
Faja de las Flores

var Latitud_sortida = 42.649608; var Longitud_sortida = -0.060711; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
En btt a l'aeròdrom d'alfès

Avui l'Associació Cultural Àgora i el Grup de Recuperació de la Memòria Històrica del Centre Excursionista de Lleida ha organitzat una sortida en BTT i cotxes particulars...
Torreta de Cadí (2.562 m.)

var Latitud_sortida = 42.275167; var Longitud_sortida = 1.499669; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Estanys de la Pera

var Latitud_sortida = 42.391480; var Longitud_sortida = 1.687390; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Camí del Metro - Racó d'en Barona

Camí del MetroEl punt d'inici d'aquest bonic itinerari és a la cara nord del túnel de Sóller. Si venim de Palma a la sortida del túnel trobem una esplanada i una petita...
Moixeró (2.091 m.) en BTT

var Latitud_sortida = 42.369575; var Longitud_sortida = 1.783858; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Un tomb pel Ripollès

Una part d'aquesta ruta és molt gratificant fer-la un parell de cops l'any, una als voltants de l'estiu i l'altre a la tardor, les fagedes per les quals transcorre estan...
Camí de Cavalls (Etapa 13)

Camí de Cavalls (Etapa 11)

Pico comodoto

Som en els primers dies de Setmana Santa i hem vingut al Pirineu Aragonés per fer les que segurament seran les darreres sortides en raquetes de la temporada. Aprofitant la...
Apurant les darreres neus d'alçada

Cap dera Baquo (darrera, el Posets)La temporada està oferint les darreres opcions de gaudir de la neu al Pirineu. Tenia l'espina clavada de la volta Remuñe-Portillon-Lliterola...