Valls

Gredos (3): circumval·lació a la galana

Impressionant recorregut per les altes valls de la Serra de Gredos: Comencem pel cercle de l'Almanzor i després visitem el cercle de 5 Lagunas.Pugem per la canal de los...
Travessa d'Svaneti (7): Ifrali - Ushguli

Sortim d'Ifrali en direcció a Ushguli, el darrer dels pobles que visitarem i un del més emblemàtics d'Svaneti. El dia s'ha aixecat assoleiat, i no sembla que ens haguem de...
Vall del Madriu (Andorra)

La Vall del Madriu d'Andorra és una de les valls més apreciades del Pirineu, i des de l'any 2004 la UNESCO l'ha incorporat al Patrimoni de la Humanitat dins la categoria de...
Travessa d'Svaneti (1): Etseri - Becho

Svanetia o Svaneti és el nom d'una regió de Geòrgia situada al nord del país, on hi trobarem algunes de les grans muntanyes de la serralada del Caucas, com l'Ushba (4710...
PIC D'AURIÒL i PIC DE TAULADES per la Vall de Bésines

Alçada mínima: 1550mAlçada màxima: 2695mDistància: 22,2kmTemps empleat: 8h35m (aturades incloses)Desnivell + : 1461mDesnivell - : 1451mVALL DE BÉSINES – PIC D’AURIOL...
Prat d'Aguiló

var Latitud_sortida = 42.354199; var Longitud_sortida = 1.703047; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Sa Mesquida - Es Grau

Sa MesquidaRecorregut lineal i costaner que uneix els nuclis de població de sa Mesquida i es Grau. Correspon a un tram de l'etapa 1 del Camí de Cavalls. La ruta passa entre...
EL GRANO (482,6 m( pel GR 171-3

CIM: El Grano o cim de la Mort (482,6 m) pel GR 171-3COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: +125,06 mHORARI: 1h 11 min (37 min...
EL GRANO (482,6 m) des de Gandesa per la C43

CIM: El Grano o Cim de la Mort (482,6 m) des de Gandesa per la C43.COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: +125,06 mHORARI: 1h 14 min (39...
COTA 481 (482,6 m) des del Gandesa per C43

Monument feixista que es troba camí del cim a una pista que surt a l'esquerra en direcció al collCIM: Cim de la Mort (482,6 m) des de GandesaCOORDENADES CIM:VÈRTEX...
Cala Galdana - Platja de Binigaus

Cala GaldanaFem una ruta circular sortint de Cala Galdana pel Camí de Cavalls. Després d'un primer tram costaner, vorejant la bellíssima cala Mitjana, el camí s'endinsa en...
Vall de Tor

var Latitud_sortida = 42.546367; var Longitud_sortida = 1.419915; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Cims de la coma d'en garcia a puymorens

Alçada mínima: 1920mAlçada màxima: 2668mDistància: 14,6 kmTemps empleat: 6h40mDesnivell + : 1248mDesnivell - : 1248mCOLL DE PUYMORENS (1920m) – PIC SERRA DE LES...
Pels cingles de Malanyeu

15.06.19  La petita i tranquil·la vall de Malanyeu, a l’Alt Berguedà, es troba situada entre les valls més àmplies de Cerdanyola, al nord, i de la Nou, al sud, i, com...
El campirme: la muntana de la guerra

He pujat 4 vegades al Campirme però he anat combinant diferents opcions. Una vegada vaig tirar la carena al nord fins assolir el Ventolau. Una altra venia per la carena oposada...
Un petit tomb per lo Pallars: patrimoni i paisatge

Ja fa temps que m’agrada instal·lar-me en un apartament d’un petit poble de qualsevol comarca del meu país i des d’allà voltar amb el cotxe per pobles, poblets i pistes...
PIC O CIM DE LA MORT (882,6 m) pel GR 171-3

Cim o Pic de la MortCIM: Cim de la Mort (482,6 m) pel GR 171-3COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: +125,06 mHORARI: 1h 11 min (37 min +...
PIC o CIM DE LA MORT (482,6 m) des de Gandesa

Cim de Pic de la MortCIM: Cim de la Mort (482,6 m) des de GandesaCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: +125,06 mHORARI: 1h 14 min (39 min + 35...
Tossal Llisol (1.326 m.)

var Latitud_sortida = 42.216554; var Longitud_sortida = 1.868320; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Covalta i Aiguadonzella. Els Ports

22 d’abril de 2019Sovint, en els darrers temps, a cada entrada us parlo de la potent sequera que afecta a les Terres de l’Ebre, que a part de veure’s reflexada en...
Silvretta: una altra perla alpina (VI)

Rote Furka (foto: Eduard Villares)Amb les forces renovades després de recuperar la companyia de tot el grup, encarem una nova etapa en territori suís. La única circumstància...
Roc de la Guàrdia

var Latitud_sortida = 42.359650; var Longitud_sortida = 1.405510; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ras de Conques

var Latitud_sortida = 42.465087; var Longitud_sortida = 1.422497; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Les torretes o puig dels dissabte

En Pep Massana al cim (Foto M. Cabanillas)CIM: Les Torretes o Puig del Dissabte (250,4 m)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix PenedésDESNIVELL: +170,9 mHORARI: 1h...
Tuc de Geu, 2.499m MBEA S4 (Alt Àneu)

***Preciosa jornada amb tastet d'esquíalpinisme a un d'aquells cims que passen desapercebuts, i de finíssima bellesa, com la retallada aresta que cal recórrer per...
Un, dos, tres; pica paret!

Coma del Forn ( 2.683m) Tavascan, Pallars.Només ha nevat una vegada en tot l'hivern. Hi hem arribat exprimint les bondats de l'abundància de finals de tardor i en sortirem...
De la Guingueta d'Àneu a Estaon

Ve d'aquíEtapa que transcorre totalment per terres pallareses, unint dues valls importants. De la Vall d'Àneu a la Vall de Cardós. D'una vall concorreguda que dóna accés al...
D'Igualada als Vilars d'Arbeca

Comencem la ruta a Igualada, després d'un bon esmorzar al Carpi, direcció a la Tossa de Montbui.Seguim cap a Santa Margarida de Montbui  i direcció a Miralles per la...
Torre de Vetera

var Latitud_sortida = 42.466259; var Longitud_sortida = 2.646675; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Fontcalda i Pàndols

Molt interessant travessa des de Prat de Comte fins a la Fonteta (prop de Gandesa) recorrent una torturada geografia condicionada pel riu canaletes que s'obre pas a través d'un...