Valls de Valira

Pics de Salòria i de Màniga. Pirineu

13 d'agost de 2020Completem la nostra escapada pirinenca d'estiu amb una bona travessa pel Parc Natural de l'Alt Pirineu, assolint dos cims del repte dels 100 cims de la Feec,...
Bony de la Pica. Pirineu

12 d'agost de 2020Aquest ha estat un dels descobriments de l'estiu. Os de Civís és un petit nucli municipal descentralitzat del municipi de Valls de Valira, al cor del Parc...

Ras de Conques

var Latitud_sortida = 42.465087; var Longitud_sortida = 1.422497; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Muntanyes i valls de la Bonaigua

En una excursió recent (vegeu aquest apunt) vaig visitar la valleta de Boscàs, a la Bonaigua, i va enamorar-me. Ara hi he tornat, a la tardor, en una excursió curta i molt...
BTT Volta per les valls de Camprodon

Camprodon, Font-Rubí, Molló, Espinavell, Collada Fonda, Llanars i CamprodonGeneral:Sortida amb bicicleta de muntanya per la zona de Camprodon. Ruta força suau...

Escalada a les Valls d’Àneu

Petites parets que són l'excusa per a conèixer a fons alguns racons pintorescs del Pallars Sobirà.Llegeix-ne més
De Valls a Igualada

Fem el Cister fàcil.Sortim de la estació de RENFE de Valls, capital de l'Alt Camp per començar la nostra particular ruta del Cister.Creuem caps de vinya i abans de arribar a...
Bisarurin i valls occidentals d'Aragó

La propera sortida familiar serà pel cap de setmana de Tots Sants, i com que són tres dies podem arribar-nos una mica més lluny. El que us proposem és anar fins a les valls...
Marxa de Resistència de les Valls d'Àneu

El 9 de Juny un parell de trempapics vam participar en la 4ª Marxa de Resistència de les Valls d'Àneu, per nosaltres la primera marxa d'aquestes característiques per terres...
FERRTA BONY D´EN VALIRA  ( Recorrido 325 mts )

FERRTA BONY D´EN VALIRA ( Recorrido 325 mts )

DOMINGO 21.07.2013Actividad rápida y divertida en un pico de fácil acceso debido a la proximidad de las pistas de Grau Roig. En cuanto a la ferrata en sí, cabe destacar la...