Vallter

Opcions Balandrau

Teniu diferents propostes per pujar al cim del Balandrau, trieu la que més us agradi:Balandrau des de VallterBalandrau des de Serrat
GR1: Besalú - Melianta

El GR1 entra a la fase decisiva. En l'etapa anterior vam deixar enrere les muntanyes, després de moltes etapes de travessar serres prepirinenques, per entrar a les planes que...
Per la banda de Mentet

En un dia d'aquest mes de març —que sembla un dia de final de maig dels d'abans— vam anar a fer una travessia clàssica des de Vallter. Mirant els meus apunts, he vist que...
Bastiments (2.881 m.)

var Latitud_sortida = 42.421705; var Longitud_sortida = 2.267204; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Un error al voltant del costabona

M'havien dit que el pic de la Costabona era el cim més oriental del Pirineu de 2000 metres, com l'Orhy ho és en l'extrem occidental. Doncs avui he pujat i m'he adonat que el...
TOP PANOràmiques

A arribat el moment, la nostra primera exposició de fotografíes de muntanya! Després de molts anys descobrint racons encissadors i desconeguts als pirineus, hem decidit...
Gra de Fajol (2.708 m.)

Dissabte 9 de juliol de 2016Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 4 h. 45 m. (8 Km.)Desnivell: 670 m.Dificultat:...
Ribes - Pardines - Camprodon

Deu fer uns vuit anys, en una de les primeres entrades del blog (aquí), vam fer bona part de la Serra Cavallera des de Ribes fins Camprodon amb el meu amic Carloscoi; des de...
Puig Estela (2.013 m.)

Dilluns 12 d’octubre de 2015Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 4 h. (10,2 Km.)Desnivell: 693 m. (acumulats)Dificultat:...
GR 11: (Espolla) - els Vilars - Llançà

Anterior: La Jonquera - els Vilars - (Espolla)Després de més de 800 km. travessant el Pirineu, el GR 11 torna arran de mar. Una etapa no gaire digna del caràcter de "gran...

Puig Estela (2.077 m.)

Dissabte 3 d’octubre de 2015Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 5 h. (10,2 Km.)Desnivell: 693 m. (acumulats)Dificultat:...
PIC DE LA VACA (2.820 m.) per Setcases

CIM:Pic de la Vaca (2.820 m.)COMARCA:RipollèsHORARI:2h 47 min. (1h 47 + 1h 10 min.)DESNIVELL:584 m.DIFICULTAT:Mitjana (pel desnivell i Alta muntanya)CARTOGRAFÍA:ÀCCES...
L'únic duatló híbrid torna a la càrrega

Aquest diumenge es disputa el Duatló de Vallter 2000, que inclou l'ascens fins a l'estació d'esquí amb bici de carretera i una cursa de muntanya al Bastiments
GR 11: Setcases - Beget

Anterior:Núria - SetcasesDe mica en mica es va notant que el GR11 s'acosta a l'altre mar... No només en les alçades i els desnivells, que aniran baixant a partir d'ara; a...
Puigmal de Llo (2.801 m.)

//--> Tram inicial del gran embut que recorrerem Comença el pendent. Al fons el Puigmal de Llo Tram més pendent abans del coll...
Gra de Fajol (2.708 m) amb esquís

Avui hem iniciat la temporada d'esquí de muntanya de 2015 amb una ascensió relativament fàcil però inèdita per a nosaltres. La idea inicial era anar a Andorra, destinació...