Via

Estrena accidentada

Adictes al disolvent, 6b o V/Ae ( 150 m) Dent d'en Rossell, Vall de Núria. Comença l'estiu, cap a la dent del Rossell. Ens enduem al Roger cap al Pirineu a fer la seva...
MALANYEU. PARET DEL DEVESSÓ. Via ROCK SUAVE.

18/09/20. Les prediccions meteorològiques no son bones i ens refugíem a Malanyeu. Ramir proposa fer la via Rock Suave i seguir per la Neusnidó fins el cim. Fem l'aproximació...
Postals des de ses illes

Juliol i agost del 2020 Quan el planeta Balear és a bavor l'aventura no té format vertical. Topem amb un horitzó ondulant de vent i sal, dies blaus! Hores mirant d'on ve...
La tardor de nebjeperura

DIJOUS, 17 DE SETEMBRE Tenia aquesta via a la llista de pendents des de l’any 2013 . Aleshores amb el company VISA varem anar-hi però a la segona tirada ens equivocarem i...
Boulevard Central a Busa.

S'acaben les vacances, la canalla torna a l'escola i... si no fos per la maleïda Covid semblaria que tot torna la rutina. Però no, ni rutina ni normalitat. Suposo que tots...
Esperó del Refugi.

La via m'ha acabat fent prou patxoca.Els primers quinze metres són un pèl desencoratjadors per la qualitat del rocam que sense arribar a ser pèssima demana una mica de...
Roure de les Berrugues. Maestrat.

26 d'agost de 2020Una ruta fàcil i curta per endinsar-nos en el paissatge agrest, sec i extrem, però a la vegada fascinant i addictiu, de l'Alt Maestrat . Aquí es...

20/09/2020 Puig Neulós(Serra de l'Albera)

En compliment  de les recomanacions del  Covid-19  s'ha de respetar les normes de portar mascareta, ó 2 metres entre companys i recomanable gel per les mansLLOC...
Pic de Ger. Les chemins du Dharma

El primer cap de setmana de setembre vam anar a passar uns dies d'escalada al voltant del Portalet, entre la vall del Tena pel vessant sud, i la vall d'Ossau, pel costat nord....
Fin de semana largo en Margalef.

El fin de semana largo de la diada en Cataluña, lo disfrutamos en Margalef, un numeroso grupo de escaladores de Vilanova i la Geltrú, mas gente que nos encontramos de...
El llaç lila

DIUMENGE, 13 DE SETEMBRE Dissabte per la tarada les Xarxes comencen a bullir de missatges, en un principi inconnexos però que poc a poc van agafant forma i confirmen la...
Pic dels tres consellers (trois conseillers)

Volíem anar a escalar però les condicions no ens van ajudar i ens vam haver de conformar amb pujar al pic dels Tres consellers. El primer - i únic - tresmil d'aquesta...
Cresta “Tió Maria”

10-09-2020 Sant Llorenç de Montgai Via :  Cresta “Tió Maria” Ha estat uns dies de pluja assentat confortablement al sofà de casa veient el cel negre i el aigua...
Quercus

12-09-2020 Berga Santuari de Queralt Via :  Quercus Som-hi el pont de tres dies de el 11 de Setembre, alliberats de anar a la “mani” multitudinària que seria la...
Les Pandores al Pic de l'Estanyol.

Les tirades de 6a,que sumen 80 metres,m'han semblat guapes.La resta de la via és tombada i amb força trams de caminar.És més interessant per passar un dia a la muntanya que...
Circular al poble de Bulnes (649 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Primer de tot, vull felicitar a la  Carme Sales per què el dissabte 12/09/2020, després de realitzar...
Ascensió al Pic des Trois Conseillers (3.039 m)

Hem iniciat una estada de tres dies a la zona del Néouvielle amb una ascensió de categoria. Un tresmil dels Pirineus sempre és una gran ascensió i si, a més, cal una mica...
Puigpunyet - Galilea

Puig de na BauçanaUn itinerari circular entre Puigpunyent i Galilea pel coll des Molí de Vent i el comellar del torrent de sa Riera. El punt de partida i arribada es situa a...
La Cara del Mico, via Infidel

Hem fet una matinal d'escalada montserratina a la regió de La Plantació, una zona que hem visitat poques vegades però on fa molts anys vam fer un parell de vies al...

Espolon gàllego + espolon  fuertes

Espolon gàllego + espolon fuertes

DIJOUS, 10 DE SETEMBRE Desprès que la darrera sortida fós “light” en quan a quilometratge i aproximació, aquesta setmana tinc ganes d’ apretar la maquina...
Puig dels tres vents

El Puig dels Tres Vents també conegut com dels Tretzevents es troba a la comarca del Conflent i forma part del nucli de muntanyes del massís del Canigó, Prenent com a...
PIC DE PEGUERA 2982m. Via RAIERS.

8/09/20. L’escalada en l’Alta Muntanya comporta un plus a l’escalada pròpiament dita. Pugem amb el telefèric de l’Estany Gento i amb 1h estem al Refugi Colomina, on...
Anglada Cerdà a l'Ordiguer.

A l'Ordiguer probablement hi ha les dues vies més clàssiques i recorregudes del Cadí: Anglada Cerdà i la Cerdà Pokorski.L'Anglada sota el meu punt de vista constitueix un...
3 vies desequipades a Coll Roig

Fa unes setmanes varem equipar dues vies, que tenen una sola tirada, al costat de la darrera tirada de la via Malalts de roca, amb la intenció que els escaladors, un cop...
Bona Feina

05-09-2020 Bergadà Santuari de Corbera Via :  Bona Feina Dissabte dia de Mercat a Berga, un bon ambient i es un plaer veure passar el personal, amb quantitat i...
Cingles de la creueta iii

DIUMENGE, 06 DE SETEMBRE Una nova setmana que tinc que modificar els plans inicials i acabar fent el pla B. Ufff !!. Això ja comença a ser una constant. Inicialment amb...
Poti-poti de vies

02-09-2020 Bergadà Malanyeu Paret del Devesó Via :  “Poti-poti de vies” No os diré a quina via anàvem per que em fa vergonya, realment i mirat en la distancia...