Vía àpia al molló

CAMARASA. PARET DEL DISPENSARI. Via JOEL.

13/07/19. Tornem a buscar l’ombra i anem a Camarasa, però avui tot i escalar a l’ombra hem tingut molta xafogor. Anem tatxant vies i avui li toca a la via Joel de la...
Dent d'Oche, Chablais, via Ravanel

Qualsevol excusa és bona per conèixer nous indrets i muntanyes desconegudes. En aquest cas, el fet que les filles del Pep estiguin fent de guardes al refugi de la Dent d'Oche...
Moles del Don, via Tintín a les Moles

22.06.19  Aquest darrer cap de setmana llarg, anem a celebrar la revetlla de Sant Joan al bonic poble d’Arnes (Terra Alta) i, de passada, aprofitem per fer algunes...
DENT D'EN ROSSELL. Via SAM UEV.

6/07/19. Tornen a donar molta calor per aquest dissabte, a on anar?. Podem anar a buscar l’ombra o guanyar altura i aquesta ha estat l’opció què hem escollit. Aprofitant...
PIC DE LLAUSET via GAS

Encara amb cruiximents a les cames del Salvaguarda, enfilem cap a Llauset, de ràpida aproximació i escalada. Lo segon si, però caminar per blocs inestables, molt dur i...
MONTSERRAT. GORRO FRIGI. Via ÀDRIA.

27/06/19. Dijous quedem amb el Ramón per anar a Montserrat, tot i què hi ha avisos de temperatures de canícula acabem anant al Gorro Frigí a fer la via de l’Àdria....
5a. via al Santuari de Corbera

Aquest dimecres a la tarda, aprofitant que a partir de les 5 no toca el sol en aquest pany de paret,amb en Pany tornem al Santuari de Corbera per acabar la feina d'obrir i...
CAMARASA El Puro via Aventafocs

Avui han dit que entra una bombolla d'aire africà, així que anem a buscar l'ombra de Camarasa. La via triada és l'Avantafocs. Els dos primers llargs els empalmem, queda...
Agulla dels Tres Ponts, via Aresta Idíl·lica

31.05.19  Ja fa temps vam visitar la serra de Sant Honorat per a fer-hi la clàssica volta per les seves ferèstegues moles conglomeràtiques, però mai hi haviem anat a...
TOSSAL DEL BALINYÓ. Via SPHYNX .

12/06/19. Aprofitant què va ploure ahir i han baixat les temperatures, ens arribem al Tossal del Balinyó per fer la darrera via oberta el passat abril. Aquesta via va a la...
Tacte de calcària:  via d'estiu a la nou

Tacte de calcària: via d'estiu a la nou

En acabar d'escalar la via d'Estiu en Ricard em diu que li agrada el tacta de la roca calcària i que avui ha fruit palpant-la. Jo que estic molt habituat - segurament és la...
Paret d'Àger, via Montsiciana

23.05.19  Entre la gran varietat de vies que el nostre company Joan Prunera té ressenyades al seu blog El col·leccionista de vies, n’hi ha una que al Pau li crida...
OLVENA. Via FRIXIS.

30/05/19. Portem tres dies de cavalcada per Aragó i avui retornem, però aprofitem per fer una parada a Olvena per fer una darrera escalada d’aquesta sortida....
RIGLOS. MALLO DE ENMEDIO. Via ENDRIJA.

29/05/19. Riglos té bones xemeneies una d’elles és l’Endrija, què havia quedat en l’òvid. La xemeneia fins a la R5 va ser oberta l’any 1960, per J. Vicente, J.A....
ESCALES via Xin Xan

Avui tercer dia consecutiu escalant, anem a Escales per refugiar-nos del sol. Hem triat la via Xin Xan, que ja havíem fet fa bastants anys. És una via love climbing que no...
Serra de Queralt, via Quercus

15.05.19  Al nord de Berga s’aixeca l’escarpada serra de Queralt presidida per un santuari dedicat a la Mare de Déu de Queralt i on, darrerament, s’hi estan obrint...
Hombre Blandengue,  Nova via a MONTAÑESA

Hombre Blandengue, Nova via a MONTAÑESA

PULSA EL PLAYAdmiración.  Es lo que sentía cada vez que veíamos a nuestros amigos navarros volar y volar en el SPECHIO, pared lisa y azulada que atrae todas las...
PEÑA PREDICADERA. Via JABALÍ ERRANTE.

27/05/19. Avui anem camí cap a Riglos i aprofitem per fer una escalada en aquest idíl·lic paratge. Fem la via “Jabalí Errante” una de les clàssiques de la zona....
ALOS DE BALAGUER Via 1 d'octubre

Avui dimecres anem cap a Alòs de Balaguer, paret que els caps de setmana hi ha força gent. Ja és curiós això de les modes, recordo quan van obrir la Olga Frontera, aquí no...
MONTSERRAT La Paparra via Balbino

Una via molt senzilla i amb equipament generós, per mi ideal pel meu procés de recuperació.  La intenció era fer alguna cosa més, però fa un vent molt fred i s'està...