Vía berguedana pedraforca

Anayet, via Sueños de verano

El tercer dia, el temps al vessant nord continua igual. Però com que ja ens ho sabem, ens aixequem aviat i marxem cap al sud travessem el Portalet i deixem al cotxe al primer...
Montgrony - Coll Roig - Via K 23/09/2020

Fa un temps, quan vàrem fer la via Tardor Calenta, vàrem veure que a l'esquerra hi havia una via i la vàrem fer, però només la primera tirada, ja que no vàrem veure...
Peña Foratata, via normal

El segon dia a Gourette, tot i les bones previsions meteorològiques, es lleva com al vespre anterior, amb una boira pixanera intensa que no permet de poder sortir a escalar amb...
Serra de Sant Honorat, via Retiro Espiritual

3.09.20  Ja fa un any que no rondem per les moles de Sant Honorat ja que, per causa de la Covid, hem fallat a la nostra cita primaveral amb el massís, i ja toca tornar a...
MALANYEU. PARET DEL DEVESSÓ. Via ROCK SUAVE.

18/09/20. Les prediccions meteorològiques no son bones i ens refugíem a Malanyeu. Ramir proposa fer la via Rock Suave i seguir per la Neusnidó fins el cim. Fem l'aproximació...
La Cara del Mico, via Infidel

Hem fet una matinal d'escalada montserratina a la regió de La Plantació, una zona que hem visitat poques vegades però on fa molts anys vam fer un parell de vies al...

PIC DE PEGUERA 2982m. Via RAIERS.

8/09/20. L’escalada en l’Alta Muntanya comporta un plus a l’escalada pròpiament dita. Pugem amb el telefèric de l’Estany Gento i amb 1h estem al Refugi Colomina, on...
QUERALT. Via QUERCUS.

3/09/20. L’Aina i la Mariona feia dies què quan ens trobàvem, deien què volien escalar i avui al final ho hem pogut fer. La Montse ens acompanya i ens farà alguna foto.La...
VALL DE RIBES. CAL BARRICÓ. Via

VALL DE RIBES. CAL BARRICÓ. Via "TOSSUTS".

2/09/20. Aquest dimecres anem a Cal Barricó, Vall de Ribés. El Ramir i el Manel van a la via Aigua i  tabac, amb la Isabel anem a la darrera via  oberta en aquest...
 love climb de panticosa: via del molondro

Panticosa ha esdevingut una escola d’escalada còmoda i segura. Alguns diran que això no és escalar, que és turisme vertical però us puc dir que aquests dies he vist un...
La Punxa dels Flautats, via Aleix

10.08.20  Sempre que arribem al pla de la Trinitat, em fixo en un conjunt d’esveltes agulles que tanquen l’horitzó pel nord i s’alcen cap al cel com tubs d’un...
EL TEJO. Via HORMIGA ROJA

12/08/20. Quan estàvem fent la primera excursió vam trobar una parella i ens van comentar què a les estivacions del Pic Espigüete i havia unes vies curtes de tall clàssic...
La Fullatera, via Gasoil & Décibels

28.07.20  Un mes després d’haver fet la via Ni sueur, ni peur, a la zona de la Fullatera (vall de Querol, comuna de Porta), i amb l’amenaça de nous confinaments com a...
Vies forat de la bruixa + via k

DIMECRES, 05 D’ AGOST Aquesta setmana vull seguir amb el mateix plantejament de fer vies suaus i equipades per anar recuperant  les sensacions i la proposta de Joan...
COLL ROIG. Via TALL D'OCA.

23/07/20. Quedem amb l’Alfons per anar a Coll Roig, la proposta és la via Tall d’Oca, què ens falta als dos. Aquesta és una via de les difícils, va a la dreta de la via...
AGULLA DEL PORTALET. Via ESCALADA PIRINAICA.

13/07/20. Amb el Felip quedem per anar tres dies a Pirineus, teníem previst anar a la zona de Colomines però la meteo adversa ens fa desistir. Sembla què per Aragó la cosa...