Via civis-genis a la dent dels cabirols pedraforca cara nord

Via CARA SUR al Mallo de la Canal. Riglos

Dissabte 9 de setembre de 2017Hi han cop que una via, per no se quina raó, se'm travessa i no hi ha manera. Això es el que passa amb la Aguja Roja de Riglos.Tenim pensat anar...
Esperó nord al pic de ribuls

DIUMENGE, 03 DE SETEMBREPoc a poc anem entrant en la normalitat, però els nen encara tenen vacances i això condiciona els horaris.Aquestes vacances va trucar-me el Guillem per...
Northland, el llunyà  Nord de Nova Zelanda

Northland, el llunyà Nord de Nova Zelanda

Les terres del nord de Nova Zelanda ens van semblar magnífiques   i sorprenent ,  no parlarem  de grans paissatges i aglomeracions  de gent, però...
Visitant la Illa Nord de Nova Zelanda .

Deixem la Illa Sud, en tres hores creuem l'estret de Cook i arribem  Wellington, ciutat  entrada pel sud de la Illa Nord. Vam notar...
Navegar per la cara nord al midi d'ossau

El Midi d'Ossau és una muntanya que impressiona des de tots els cantons. De fet es tracta d'una xemeneia d'un antic volcà amb una roca excepcional bella. Des de feia temps...
Via de l’Alicorn, 7b, 125m, Pedraforca Sud

Bon traçat, buscant el pany mes difícil, però amb un equipament nefast als tres primers llargs a base d’espits i pitons on es  nota la típica mala llet dels anys...
A la nord de la Fontnegra (Cerdanya)

**Encara amb pols a finals de maig! ens apropem a aquesta cubeta amb la idea de fer una alpinada de més roca que neu i en canvi el pam de neu nova ens fa prescindir dels ferros...

Aresta Nord del Dit

A recer de les mirades curioses l’Aresta Nord del Dit cedeix tot el protagonisme a la seu vessant de migdia. No obstant l’ombrívola cara Nord posseeix una de les...
Via Nano a la Dent d'en Rossell.

Molt ben trobada,enllaça bones plaques i fissures de manera que només te n'adones de les feixes a les reunions.La via està equipada als trams més complicats d'assegurar...
Foquejant la nord del Turbón

Distància: 18 km.Desnivell: 1150.Dificultat: ME, S2 (hi ha uns 150 m+/- de bosc gens esquiable, si més no per a nosaltres).Durada total: 6 h.Punt de sortida: Pllano de la...
Via desconeguda+variant Pedraforca a la Trona.

Una tarda del mes de Desembre ens acostem a la Trona per intentar fer la Via Pedraforca però un cop a peu de paret no ens quadren la ressenya d'Osona Vertical. Total que l'hi...
A bistro du nas a la Dent d'Orlú.

Típica via de plaques tombades de la Dent d'Orlú, amb algun tram de díedre per variar una mica. Tot i trobar-se bastant a l'esquerra de la paret, on trobem vies més...
Busa, cara sud

var Latitud_sortida = 42.085495; var Longitud_sortida = 1.674584; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

387 - pedraforca 021116

387 - PEDRAFORCA 021116Si us voleu baixar el track d'en Josep Samsó: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Josep SamsóSi voleu més detall des de Wikiloc per Josep...
Ascensió a la Dent d'Orlu (2.222 m)

Sortida típica de tardor, gaudint dels magnífics boscos i dels grans paisatges de l'Ariège. Avui la previsió meteorològica era dolenta per a tots els Pirienus però el...

Altivi Flunch a la Dent de Cabirols

Via sense massa història, busca l’espai lliure donant com a resultat les dos primeres tirades bastant absurdes. Després la cosa millora, amb una bonica quarta tirada....
15 anys de... la Superse a la Dent d'Orlú.

Fa 15 anys, després d'una parada de tres mesos en les meves escalades, les ganes van tornar aflorar i amb el Marià vam fer una visita a la gran Dent d'Orlú, la meva primera...
Haikus del Pedraforca, a la Dent de Cabirols

Aquest dissabte passat vam escapar-nos de la calor cap a la nord de la Dent dels Cabirols. Volíem fer una matinal, i ens va semblar que explorar la Haikus podria ser una bona...
La Història Inacabable a la Dent d¡en Rossell.

A la vall de Núria sempre passen coses (o gairebé sempre), i nosaltres com espectadors de luxe des de les altures de la Dent d'en Rossell mentre repetiem l'agradable Història...
PEDRAFORCA. DENT DE CABIROLS. Via HAIKUS

25/07/16. A la via Haikus l’escalada esdevé un mitja i no una finalitat, per recorre aquest aquet pany de parets. Amb un traçat què hàbilment s’encaixa entre les vies...
Solstici d'Estiu a la Nord del Pollegó Inferior.

La tartera és la mateixa i la pujada també, però la petita rentada de cara que l'hi han fet al camí fa que l'aproximació a la cara nord del Pollegó Inferior del Pedraforca...
Etna, cara sud (cota 2.850 m.)

//--> Cràter Silvestri, Catània i el mar Contemplant els cràters Silvestri Pujant fort per terreny volcànic Seguim una aresta...
Dufourspitze (Monte Rosa). Via NORMAL de la Cara O

1a ASCENSIÓ: J. Birbeck, C. Hudson, U. Lauener, C. Smyth, J G. Smyth, E. Stephenson, M. Zumtaugwald i J. Zumtaugwald (1885). DIFICULTAT / DESNIVELL: PD sup / 1840 m MATER:...