Vía de los seracs

Montserrat - La Codolosa - Via Punt Verd.

Repassant les vies que hem fet a la Codolosa ens hem donat compte que n'hi havia una que se'ns havia escapat. La Via Punt Verd és la via que hi ha més esquerra de la paret,...
Montserrat - La Bitlla - Via Normal  4/4/2019

Montserrat - La Bitlla - Via Normal 4/4/2019

La Bitlla, agulla simbòlica, esvelta, amb emplaçament privilegiat, només rebre l'ombre de la seva veïna la Bola de la Partió.Fins el 18 de juny del 1944 no va rebre la...
La Talaia Gran, via Cervera-Raúl

26.03.19  La Talaia de Montserrat és un conjunt d’esveltes agulles situades al bell mig del coll del Migdia, entre les gegantines parets de Sant Jeroni (a llevant) i...
ESCALES Sector Ferrata via Pixi

Continuo amb la llarga recuperació. Avui teníem intenció d'anar a la via Montsemi, però la rufa que fa a l'arribar ens tira una mica enrera i a mi sobretot, la baixada per...
Malanyeu - Via Doraemon

Seguim amb les dimecres al sol, però aquesta setmana sembla que el temps serà més bo a l'interior, com que no podem sortir a primera hora, decidim anar a Malanyeu, segur que...
Serrat del Coniller, via d'en Guillem

20.02.19  Una altra vegada, i ja van tres, que enfilem la pista asfaltada de Sallent camí del serrat del Coniller per tal d’assolir el seu cim més oriental per la via...
MALANYEU-DEVESÓ. Via INFERN.

2/03/19.  A Malanyeu podem trobar vies equipades (les més repetides) però també podem trobar un bon repertori de vies d’auto-protecció, avui anem amb la...
*** Via dels 4 (200m, 6a+), Serrat Alt, Àger

Dissabte, 09 de febrer de 2019Hi ha vies amb un poder d’atracció innat, no sé si aquesta en serà una, però de moment en poc més d’un mes d’estar oberta ja som la...
Tossal Balinyó - Via Regular - 27/02/2019

Sortim a les 7 del matí de casa, anem amb l'idea de fer metres i per això hem escollit la Via Regular del Tossal Balinyó. Hem llegit opinions per tots els gustos, com ja...
SANTA ANNA, PARET DEL NINXOL via Trikiclimb

Avui divendres hem quedat una bona colla de Lleida. Jo que ja passo els 60, crec que era el més jove. Anem a un lloc on no havia escalat mai i el lloc m'ha encantat,...
Nova via love climbing: via quercus

"Love Climbing" és un terme novet que ha aparegut per designar escalades amb tranquil·litat, amb la persona estimada doncs saps que fruirà i no patirà gaire (queda millor...
A la via dels Quatres (Serrat Alt, Àger)

***Ben bona repe de la via dels Quatres, al serrat Alt. Oberta amb estil impecable per en Marmo i cia, sense expansions i ben traçada amb claus i ponts de roca. Amb el detall...
Clot de Vilamala, via Arantxa

15.01.19  Com diuen que “lo prometido es deuda...”, quatre dies després d’haver escalat el Camí dels Alamalivons tornem al Clot de Vilamala per pujar per la seva...
SOLSONÉS. PARET DEL RIU LACÓ. Via SUFI.

26/01/19. Al Solsonès no trobem gran parets, essent una de les més característiques la paret de Canalda i darrerament també la Serra de Busa on trobem una escalada austera i...
ABELLA DE LA CONCA. Via MARTA.

21/01/19. En aquests hivern fred i amb boires Abella de la Conca és un bon refugi per escalar al sol. Aquest darrer capo de Setmana, en Francesc Panyella i Joan Baraldés...
Clot de Vilamala, via Camí dels Alamalivons

11.01.19  En el nostre afany per fugir del fred que pela en aquests primers dies de l’any nou, ens fixem en un indret amagat de l’Alt Solsonès que té molt bona...
La Via del Nínxol a la Paret de l'Ós.

Les virtuds de l'anticicló s'han acabat i si volíem escalar avui tocava passar fred (com així ha estat). De totes maneres no ens hem complicat gaire la vida i hem anat a fer...
S.LLORENÇ DE MONTGAI LA FORMIGUERA Via del Pep

Després de tres anys sense pràcticament fer res, per problemes de salut, avui torno a reprendre el blog d’escalada. Encara no em trobo al cent per cent, però sembla que...
MONTSENY. LES AGUDES. Via ITZI.

02/01/19. Comencem el 2019 amb una excursió escalada a les Agudes del Montseny i tanquem la darrera via després de la Tàpia Jover, El vol de l’Home ocell i Terra...
Repetint la via PA-BA

Pel matí de cap d'any li proposo al Xavi anar a Malanyeu a fer la via que fa pocs dies hem obert amb en Pany, la via PA-BA que ja ha estat repetida per diverses cordades.És...
MONTSERRAT. GORRO FRIGI. Via CARLES.

31/12/18. Darrer dia de l’any, l’acomiadem com de costum escalant. El dia és esplèndid i el Monestir està ple de turistes.. pugem ben acompanyats amb el funicular.Avui no...