Vía de los seracs

Fruir a la via k al coll roig

Abans del confinament vaig fer la via Tardor Calenta i ja us vaig dir que era una via per fruir, pur orgasme, avui ens hem posat a la via K, que va paral·lela a l'anterior...
DOLL. Via DESCONFINATS,

29/06/20. Quedem amb el Marc per sortir, amb la proposta de la recent via oberta al Doll què té tots els ingredients, sobre tot la de l’ombra al matí. La via té quatre...
El Burret, via de la Canal Central

12.06.20  Tants mesos de confinament fan que les ganes de sortir no es puguin aguantar gaire, així que dos dies després de la meva primera escalada post-covid, ja torno...
MONTSERRAT. CARA DEL MICO. Via INFIDELS.

El Monestir sense gent26/06/20. Els dies de confinament ens vam trobat amb el Josep Solé a la carretera de les aigües i teníem pendent una escalada post-confinament. Avui hem...
Serrat d'en Muntaner, via Alberto González

10.06.20  Després d’algunes visites a l’abarrotat túnel de la Foixarda, en Pau i jo ja tenim ganes de tocar roca de debó. Per això, amb el relaxament del...
TOSSAL RODÓ. Via ESPARRAGUERA.

17/06/20. Avui ens deixem portar pel Josep què ens farà d’amfitrió al Tossal Rodo, jo vaig fer una via ja fa bastants any i recordava una roca peculiar. La proposta és la...
Dels Joans (Any nou via Nova)

18-06-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  Dels Joans (Any nou via Nova) Trobada aclaparadora amb els companys desprès de tres mesos de confinament en les...

FORMIGUERA via del Pep

Quedem d'hora amb el Tato i el Pinto, com el Tato acaba de sortir d'una lesió , anem a fer la via del Pep, que fa un parell de setmanes ja vam fer.
PIC DEL MARTELL. Via MUTANT WORLD.

12/06/20. Seguim la des-escalada del confinament, avui anem a la Mutant Wolrd amb un nom escaient en el què estem vivint aquests darrers mesos.Aquesta via és la gran clàssica...
PENYA SEGAT DE LA FALCONERA. Via FALCONERA.

10/06/20. Anem deixant la sense raó en darrera, el Garraf i l’Alt Penedès tornen a estar a l’àrea sanitària de Barcelona i podem tornar a escalar al Garraf, els de...
La nova normalitat: via del racó

Després de tants dies sense posar cap entrada, avui, finalment, en el que han anomenat la nova normalitat, puc posar una via nova, casi em ploren els ulls. Havia anat a escalar...
Magdalena Superior, via Ignasi Jorba

16.09.16  Amb la recent estrenada fase 2 del desconfinament, arriben les primeres excursions de debó i les primeres escalades post-covid. Però a mi m’agradaria...

ALOS DE BALAGEURES via 1 d'octubre

Aprofitant que no fa massa calor anem a Alòs de Balaguer, fem la via 1 d'octubre. Després de tants dies sense fer fotos fa dies o que no carrego la bateria o em deixo la...
Ullal de la Magdalena, via Ulu-Apa

29.06.17  Amb l’ampliació de la regió sanitària, els excursionistes i escaladors de la capital ja podem anar a fer unes cervesetes a l’Hospitalet ja què, amb...
Magdalena Inferior, via Apia

13.09.18  Els barcelonins, altrament dits canfangues, pixapins o camacos, entrem per fi a la fase 1 del desconfinament, però aixó no vol dir que els de la capital poguem...
La Gorra Marinera, via del Davant

30.03.16  Ha arribat l’hora de “rescatar” una altra d’aquestes vies que no van veure la llum al seu dia. Aquest cop li toca el torn a la via del Davant, una...

Caídas de Vía Ferrata en Vídeo

Hemos recopilado los vídeos de caídas y accidentes en vía ferrata de youtube analizando causas y posibles soluciones para evitarlas. Si tenéis más información sobre las...
Magdalena Superior, via Doc Anton R.

19.02.16  Donades les perspectives d’una lentíssima desescalada, sobretot a l’área metropolitana, vaig a l’ordenador i obro la carpeta “Especial Confinament”,...
15 anys de... la Via del Bosconero a La Proa.

Una via que sempre m'havia atret i no sé ben bé perquè, és la Via del Bosconero a La Proa. Vam repetir-la fent un xic de trampes i és que la combinació d'assegurances...

Baga de Descanso para Vía Ferrata – Guía Definitiva

Baga de Descanso para Vía Ferrata, ¿qué es? ¿Para qué sirve? ¿Cómo elegirla? Te explicamos todas las claves. Baga de Descanso, ¿qué es? Si acabas de empezar en el mundo...
L'Elefant, via The Wall

5.10.18  Ara li toca el torn a una altra escalada “memorable” que vam fer la tardor del 2018, a la regió de Sant Benet, i que tampoc va ser ressenyada al seu dia: es...
Roca de Sant Salvador, via Cerdà-Pokorsky

20.03.17  Des del confinament forçós, segueixo rememorant vies que no es van ressenyar en aquest blog, com la Cerdà-Pokorski de la Roca de Sant Salvador o l’Elefant, a...

Cima grande di Lavaredo, Via Normale

Un dels meus petits somnis és pujar a la Cima Grande di Lavaredo. He trobat aquest video, que no és pas cap meravella, però si algú té també aquest somni, en podem parlar....
La Trompa de l'Elefant, via Boy-Roca

30.09.16  Mentre duri el confinament, i per tal de mantenir “viu” aquest blog, em dedicaré a rescatar algunes de les primeres vies que vaig fer amb en Pau i que, per...
El Timbaler del Bruc, via Francesc Sardans

Aquí estic, sota l’impacte del confinament forçós i intentant recordar quan i on va ser la nostra darrera escalada abans de que s’imposés l’estat d’alarma per la...
El Cilindre de Montgai, via Ribes-Sabaté

21.02.20  Després d’haver anat a escalar dos cops seguits al Montroig, ara per a variar anem un xic més avall d’aquesta serra: a Sant Llorenç de Montgai, indret que...
OMAN 10. WADI MAZRAA. Via EL HUESO.

14/02/20. L’estada a Oman ja s’està acabant, avui la intenció és anar a una zona d’esportiva per obrir-hi vies i acabar amb els parabolts què ens queden, però no ho...