Via facil

Pic Palas (2.974 m.)

var Latitud_sortida = 42.835120; var Longitud_sortida = -0.383032; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Verticalitat a la peña roja de riglos

Avui la nostra intenció era anar a escalar al Pirineu d'Osca però quan estem arribant a la capital ens agafa l'aigua. Parem en una benzinera i veiem que avui no és un dia per...
Via Pepe Álvarez

Recorregut de la via vist des de la carretera que porta al CastellEl grau de dificultat de les tirades que he posat a la ressenya és, com sempre, una opinió subjectiva.Aquest...

Sordenes Mon Guef al Serrat del Poll.

En escalada hi ha d'haver dies per tot, dies d'apretar i dies de relax, i avui ha estat un d'aquests dies de relax a la Sordenes Mon Guef del Serrat del Poll sota un sol radiant...
La facilonga, perquè no?

El pas de V -És difícil definir si recomanar anar a fer la via Facilonga, o no. Com sempre té coses positives i negatives que costa sospesar.Comencem explicant perquè hi vam...
L'aresta bruc per excel·lència: la salamandra

En Picazo en el seu llibre Montserra, Ascensiones de leyenda descriu l'aresta a la Salamandra com una via que li encanta malgrat la seva baixa dificultat. Quan els veterans...
Arete du Marseille a la Candelle.

La clàssica de les clàssiques Calanqueres.Ja sabeu que vol dir:gent a dojo,roca pul.lida i via fàcil i guapa.La veritat és que veient l'aresta blanca retallada entre el mar...
La Pastareta. Vertic i Vilmanbar.

Ressenya del Natura 100%Aquest dijous cerquem l'ombra de la pastareta, però arribar-hi comporta una bona suada que ens deixa ben baldats.Com que està nuvol comencem a la cara...
Integral pureta v/v+ - camarasa

Camarasa te vies de tots tipus, de mes equipades i de menys. Com diuen alguns hi han vies molt repetides i altres que no tant o gens ,això be donat  quasi sempre per...
Via Lusilla a la Miranda dels Ossos

Aquest cap de setmana tocarà buscar l'ombra si o si, així que tocarà vibrar a alguna via de la Cara Nord de Montserrat. N'hi proposo unes quantes a en Ricard, i d'entre elles...
Peñalara, Coronando Madrid

Siguiendo con la incursión madrileña, esta vez nuestra cizerone nos llevó a la Sierra de Guadarrama, a una de sus zonas más alpinas, el Circo de Peñalara, concretamente...
Via Burundanga a Àger

Anem actualitzant el blog cada vegada que hi pensem, tenim una via xula per posar-hi i tenim una estona. Això no vol dir que la colla no surti a escalar preferint passar els...
Canal de la Càmera Voladora 500m BD+ 65M

Una nueva apertura para empezar el año lejos de la zona de confort y en un lugar muy inaccesible en invierno, todo lo contrario que en verano. Vía fácil pero larga y en un...
15 anys de... la Sòbol a Vilamala.

El potencial rocós del clot de Vilamala és més que evident, només cal veure-ho des de la carretera. De mica en mica si van obrint vies però durant molts anys, la Sòbol, va...
Via xin xan

DIMARTS, 28 DE JULIOLSeguim de vacances al Pallars amb la família Grau i aquest dimarts hem trobat un forat per fer una escapada i poder anar a escalar. Com sempre que...
El Gran Diedre del Pic de la Valleta.

S'ha de fugir com sigui d'aquesta calor. Mare de Déu senyor!!! Crec que feia anys que no en feia tanta i tants dies seguits. Avui, fins hi tot a les cotes altes del Pirineu...
Peña Rueba - Via Sendero Límite 02/05/2015

Des de fa uns anys teníem pendent una visita aquest massis que està just davant de Riglos. Teníem unes ressenyes guardades de diferents vies; però escollim la que ens sembla...
Pla de jubilació: principiants de collegats

La veritat és que vam anar a Collegats per escalar una altra via però no la vam trobar. Llavors vam recordar que havia una via al costat de l'Eufòrica que era molt fàcil i...
 Mal Pas

19-02-2015 Collbató Nou Barris Via : Mal Pas Quin Sol mes esplèndid ..... un bon esmorzar i sense presa enfilem cap Collbató i xino xano ens anem cap a Nou Barris, curta......
Escalant a Red Rocks.

Les últimes escalades en aquest viatge per l'oest americà las vam fer al Parc de Red Rocks a las Vegas. Era principis de novembre i el fred començava a fer-se...
MONTSERRAT Via Facilonga

Aquest divendres quedem amb el Toni a les tres, però fa tanta calor que primer fem la cervesa. Ganes d'escalar amb la calor no ve massa de gust, però...
Via del NIFO a Penya Narieda

Roca i NeuBonica i disfrutona via, grau amable per practicar l’autoprotecció, no ho confongueu amb via fàcil.Las tres primeres tirades ens les podrem saltar si entrem per...
Via Xin Xan (200 mts, V+, Paret d´Escales)

Aquest via és especial per sobre de tot per la seva ubicací, a tocar de la paret de la presa d´escales. La seva verticalitat a tocar de la paret de formigó de la...
MONTSERRAT Esfinx del Montgrós vies Argos i Athos

Encetem les piulades de l'any 2014, amb l'escalada a l'Esfinx del Montgrós. Tot i que el dia no acompanya massa encetem camí en direcció a la Palomera per després seguir el...
Camí dels Llorers i Torrent de Sta. Caterina

Avui hem fet un llarg recorregut montserratí amb activitats diverses: un camí equipat, una via d'escalada i un barranc, a més d'una llarga caminada pels camins i canals de...
Via verda terra alta (tarragona)

Aquesta piada la tenia pendent dons l´havia deixat una mica penjada i no serà per lo maca que va ser. Aprofitant les vacances d´agost, fem una escapadeta de tre dies amb la...
Via Montse Pueyo a la Roca dels Arcs

Tenim el blog plè de terenyines. Aprofitant un dia de festa entre setmana, ens escapem amb en Toni per anar a escalar, i és que ganes no ens en falten. Com sempre,...
Variant desconeguda d'accés via jopuma al puro

Croquis tret del llibreEscaldes en la NogueraJa ho deia la cançó de la Plateria: La vida té da sorpresas ... Ara que el Puro s'ha posat de moda i s'han obert una munió de...
Per pujar de grau: els intocables de bellmunt

Com diu el company de cordada en Lluís caldrà fer un nou blog per les escalades pels escaladors menys tontos ja que la via d'avui ens fa pujar el grau. Hem vist les orelles...
Via GAM o Aresta Brucs a l'Ànec en solitari

28 d'agost de 2013M'he aixecat aquest matí i m'he trobat angoixat. Com si sentis una necessitat inexplicable, prenc el llibre de frares buscant una via fàcil i m'apareix...
Via monòlit groc

DIUMENGE, 04 D’AGOSTAquesta és una setmana atípica, primer, perquè no surto el dissabte, i segon, perquè he canviat de companys.La setmana vinent comença el periple de...
Desmemoriats

31-07-2013 Serrat del Muntaner Via :  Dels DesmemoriatsUn dia per oblida, vaig de error a equivocació i pèrdua de memòria, serà la senectut..? Pensem que estem en un...
Magdalenes. Vies:

Magdalenes. Vies: " Rataplan" i " Superfrio"

Aquest divendres, despres de dos dies en que la pluja ens havia esgarrat els plans d'escalar per la tarda, amb el Miquel varem anar a Gorros a cercar vies a on la dificultat no...
PIQUE LONGUE (6a / 140m) - La Granota

Avui podrem traçar una altra linia horitzontal sobre una de les vies de la meva llista “d’interessants”: LA PIQUE LONGUE a la Granota. Fa temps que em feia il.lusió...