Via ferrada de la mussara

Via ferrada de les Dames

7.05.17  Al vessant solei del massís de Montserrat, entre El Bruc i Collbató, hi ha tres barrancs equipats amb noms de jocs populars: el Joc de l’Oca, el Tres en Ratlla...
Avencs de la febró i ferrada de la trona

A bona hora ens hem posat en marxa i mentre fèiem camí cap a les terres del sud ha anat clarejant. El dia es presenta molt diàfan però massa ventós, esperem que afluixi,...
Avenc de la Febró i ferrada de la Trona

Una sortida divertida i sense complicacions per la Serra de la Mussara, amb dos centres d'interès: l'avenc de la Febró i la via ferrada de la Trona. Hem arribat en cotxe al...
Via ferrada de les Venes de Rojalons

15.01.17  Al vessant nord-est de la serra de Prades, sobre la històrica vila de Montblanc, s’ha obert recentment la via ferrada de les Venes de Rojalons, equipada...
La via ferrada del Montsant

8.10.16  Després de les vacances, el grup d’incondicionals de les ferrades ja teniem ganes de tornar a tocar l’acer de les vies, i per això vam decidir que la millor...
Via Ferrada L'Empalomar. Vallcebre

Aquest dimecres tornem a Vallcebre, aquesta vegada per fer la via Ferrada de l'Empalomar, amb l'Aina i l'Eduard.En aquest espai hi trobarem 3 vies ferrades de diferents...
Via ferrada de la Cala del Molí

19.07.16  Ara que ens trobem en plena canícula, ve de gust fer activitats a la vora del mar, per això després d’un bon bany hem anat a fer la cèlebre via ferrada de...
Siurana & La Mussara with Reimund Dietzen

Siurana from Txaeska on Vimeo.Gran acumulació de rutes per publicar al Bloc, així que Keep Calm i començem per Siurana:Temps enrere anar al Pantà de Siurana ja era el...
Via ferrada de Lizara

La via ferrada de Lizara és molt curta i bastant fàcil. Evidentment, aquesta ferrata no justificaria el llarg viatge fins al Pirineu Occidental però nosaltres l'hem fet com a...
Via Ferrada de La Morera de Montsant

Via ferrada de dificultat moderada, recentment reequipada (any 2015) amb material nou i més potent, amb patrocini del Parc Natural de Montsant. La via va ser originalment...
Capafonts - la Mussara - Capafonts

Si ja havia estrenat l'any fent muntanya, quina millor manera per continuar-lo? El dia després de pujar pels voltants de Tona (aquí) vaig voler canviar d'ambients i vaig...
Via ferrada Borinot

La via ferrada Borinot és relativament recent, encara que antigament havia estat equipada. Va caure en l'oblit durant anys fins que fa ben poc va ser reequipada. Ni tan sols...
Via ferrada  cagate lorito

Via ferrada cagate lorito

DISSABTE, 1 DE FEBRERPerseguint el bon temps aquest dissabte fem cap a Sant Llorens de Mongai, sembla que el temps tot i ser dolent pot aguantar i no ens mullarem, però...
Via ferrada Cala del Molí

No sé quants anys feia que no em posava els trastos de ferrada... Ja tornava a tenir ganes, i més després de que la passada primavera es reobrís la de la Cala del Molí, que...
Cursa de muntanya Vilaplana La Mussara 2013.

Introducció:12-05-2013.- Una cursa més d'aquesta temporada. Ha estat bastant maca i intensa, encara que no gaire llarga.El dia ens ha acompanyat, ja que ha fet molt bon...
Via Ferrada de la Trona ( Vilaplana )

Teniem mono de ferrada i aquest matí hem sortit a fer la de la Trona a Vilaplana. Els senderistes d'avui hem estat:Àngels, Jaume, Eulogio, Joan i Enric.Deixem el cotxe a...

Via ferrada del Tossal de Miravet

A l'oest del Pont de Suert, a l'altra banda de la Noguera Ribagorçana, s'aixeca el Tossal de Miravet, un destacat mirador sobre la capital de l'Alta Ribagorça. En uns...
Via ferrada Cala del Molí

Després d'una sessió completa de caiac practicant paleig, recolzament sota pressió, canteig, rescat, autorescat i altres tècniques... a la tarda, per allargar el cap de...
Via ferrada La Découverte

Bonica via ferrada per omplir una matinal a la part alta de l'estació d'esquí d'Alpe d'Huez, direcció al Coll de Sarenne.Curiosament el primer que cal fer és descendir uns...