Vidal

Opcions Els Àngels

Teniu diferents propostes per pujar al cim dels Àngels, trieu la que més us agradi:Els Àngels des de Mas Vidal, voltant Can LlacEls Àngels des de Sant Martí Vell
Els Àngels

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Aparcament-Coll de la Magrana-PK 14 GIV-6703-Vessant nord puig d'en Llac-Puig Redó-Puig...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (3)

...segueix de l'apunt d'ahir...DescripcióEn les notes anteriors ja hem publicat les descripcions que fan els treballs de l’Oscar Andrés i la mes complerta de A.Asensio &...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (1)

Les coves de Santa Creu d'Olordra, situades a la Serra de Collserola, en terme de Sant Feliu de Llobregat son força interessants malgrat les seves modestes dimensions. Tenen un...
Montsant: Sender de la Llibreria.

Montsant: Sender de la Llibreria.   Ermita Santa Magdalena – Pi de la Carabasseta – Toll de l’Ou – Barranc de la Pleta – Sender de la Llibreria – Pont Natural –...
Aresta ribes vidal

DIMECRES, 12 D’ABRILPer setmana Santa sempre costa trobar company, però aquesta ha estat diferent, el Visa va proposar-me d’anar a fer la aresta Ribes Vidal de Regina, una...
Jardins de Rosa Luxemburg

Els jardins de Rosa Luxemburg es troben en el districte d'Horta-Guinardó, concretament en el barri de la Vall d'Hebrón. Van ser creats l'any 1999 per un disseny de...
172 - Pas de sa Ginebrissa 14-2-2017

L'objectiu d'aquesta sortida era trobar un antic camí que apareixia a una foto que hem va passar l'amic d'aquest mateix bloc Adrià David. Ell la va copsar des de l'altra part...

22/01/17 al Baix Penedés - Montmell

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Granvia / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del matíItinerari: Juncosa del...
Mont-roig. díedre blanqueta integral

20/12/16. Portem uns dies amb llevantada, aigua i vent, sembla però què cap a ponent no arriba. Posem rumb al Mont-Roig i l’encertem, mar de núvols i sol a les parets, la...
Pui Tabaca (1.718 m.)

var Latitud_sortida = 42.601986; var Longitud_sortida = 1.209433; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pic Tort i Pic dels Vidals

Vaig anar-hi fa molts anys, amb esquís, però recordo que no vaig arribar al cim. Em vaig quedar al coll perquè estava cansat, i sempre ho he lamentat. Ara hi he tornat i he...
Cilindre + puro

DISSABTE, 23 DE JULIOL.Aquesta setmana he quedat amb en Baraldes i el seu company Toni Alarcon que van a cercar l’ombra  a la zona de la Noguera, però com que ells venen...
Sant Llorenç i Camarassa

Aquest dissabte no tenia gens clar que pogués escalar, un dolor lumbar em feia temer que no podria fer-ho. Per sort el Josep Estruch m'havia demanat si sortiriem i es va...
Volta al castell de Santueri 10-04-2011

Aquesta és una ruta poc habitual per pujar al castell de Santueri, ja que s'inicia al llogaret des Carritxó. Normalment s'hi arriba pel camí propi del Castell o bé, des del...
El trabucaire

DISSABTE, 14 DE MAIGPER FI  !!!  ............(No recordava el cansament i la feina que representava un canvi de domicili, però després de tres mesos de dedicació ,...
Pas dels Escalons, Voltetes de l'Infern 8-5-2016

En aquesta ruta deixarem la seguretat del camí que enrevolta el puig Roig, per mal caminar per la marina de Mossa i Femenia. Així mateix, trobarem trams de millor passa pels...
Dent del Montmell, via Espolón Guerrero

11.04.16  Era pel gener de l'any passat que una colla del Centre vam anar al Montmell per tal de fer-hi un tomb a aquesta serra, tot pujant al seu punt culminant: la Talaia...
SERRA DE BUSA, Via TRABUCAIRES

24/04/16. Tornem a la idíl·lica Serra de Busa  aquest cop amb la intenció d’anar a la via Trabucaires. Anem per dalt (Pla de Busa), quan aparquem ja hi...
MONTSERRAT, LA PELADA, Via PETER PAN CLUB

22/03/16. Aquesta via feia temps què estava en la llista de pendents i avui ha estat una bona opció per anar-hi amb el Manel. Aparquem a Can Massana on les obres...
Córrer sense lesionar-se

Com córrer sense lesionar-se? Com prevenir lesions? Quina influència té el calçat en les lesions? I la superfície per on correm? Què hi ha al darrere de la molèstia...
Vall de st marc

Fa un matí genial però tenim poca estona, així que deixem el cotxe al coll de Magí Vidal i agafem el senderó que puja a l'ermita de Sant Marc, a cavall entre l'Alt Camp i...
Volta per Santa Eugènia 28-11-2015

Aquesta vegada trescam per un municipi del pla, el més occidental de la comarca del Pla de Mallorca, Santa Eugènia. Una terra plana on cercarem les petites elevacions (puig de...
GR 92: Port de la Selva - Llançà

Acabant de fer la penúltima etapa del GR 11 i com que tenia tota la tarda per endavant, vaig tornar a Llançà a peu, però ara desfent les meves passes de tretze anys enrere...
Espotiva al Clot del Boixar

A primer terme la Placa Gunilla i al darrera la placa La Mosca.Aquest cap de setmana no puc sortir i amb el Joan aprofitem el divendres, tretze, per a fer una mica d'esportiva,...
Pas del Llençol i camí dels Moliners 29-10-2015

Per aquesta ruta l'amic Pep Torrens ens convocà per tornar a l'antic i perdut camí dels Moliners, parcialment netejat per ell mateix i alguns companys de caminades, i ja que...