Viella

Via gutierrez, el puto amo, a abella de la conca

Tornem a escalar a Abella de la Conca amb el PInto. La via d'avui és Gutièrrez, el Puto Amo. És una via dedicada de Los Galls al company Joan Gutiérrez que és segurament...
Via gosa

DISSABTE, 15 D’ABRILAquesta Setmana Santa pugem  a Jou per passar una dies amb la família Rosillo i també pujarà la família Grau .L’objectiu és desconnectar de tot...
Peñaforca (2.391 m.)

var Latitud_sortida = 42.833198; var Longitud_sortida = -0.711302; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Via PERDUTS. Abella de la Conca. Sector Ajagudes

Diumenge 16 d'octubre de 2016Tornem de nou al poble d'Abella de la Conca i aquest cop a una zona nova, a la via Perduts que es molt a prop de la entrada del poble.Una zona que...
Laguarres i caxigar

església romànicade CaxigarEm trobo de camí a Benasque. Passo per Benabarre i m'aturo. Mai havia pujat al castell del qual quedo meravellat amb la restauració i el bon gust...
Tuc de Bacivèr (2.645 m.)

//--> Passem a la vora de l'Estanh de Baish de Bacivèr Anem seguint una bona traça Arribant al plató superior Creuem el circ de...
Placa Base a la Roca Viella. Abella de la Conca.

Via de placa força guapa i sostinguda, malgrat creuar l'inevitable feixa i amb algunes herbes que no emprenyen massa per escalar. La roca és ben ferma i abrassiva. Jo crec que...
García Gutierrez a la Paret d'Escales.

Una altre bona opció per aprofitar l'ombra dels matins en aquesta cómode paret. La via l'hem trobat força variada, amb un parell de llargs a l'inici d'aderència técnica i...
Stressless

Nova via a la zona de la Roca Viella, a Abella de la Conca (Pallars Jussà). Primera ascensió a càrrec de F. Farràs i S....
Juanjo Garra a la Roca Viella.

Com a bona afició que és, l'escalada serveix per moltes coses entre elles la d'escampar les cabòries i durant una estona només pensar en el que toca: escalar. Avui...
Cresta de la Solaneta de Llauset

Després del parèntesi anterior, tornem a la tradició el Joando és l'únic que ve acompanyat de noies a les sortides.Aquesta vegada vam anar a un racó del Pirineu que...
Integral sandinista

DIUMENGE, 28 DE DESEMBREEncara que el Meteoblue i el seny ens conviden a quedar-nos a casa, (les perspectives que donen els homes del temps són de fred rigorós i vent, molt de...
Nova Via: Jordi Petit.

En Berta em passa la ressenya d'aquesta nova via que va començar a obrir en solitari i la va acabar amb l'ajuda d'en Cesar, en Beto i en Miquel Sanchez.La via està situada en...
Pel peu de la pala sarraera

Sortint de Viella damunt del túnel de Viella, a l'esquerra, hi ha una pala immensa d'uns 450 metres. És la Pala Sarraera. Sempre m'ha atret amb força. No confondre amb el tuc...
Ascensió al Tuc de la Tallada, 2.955 m

Quan vam pujar la Forcanada, l'octubre de 2012, ens va cridar molt l'atenció una muntanya molt alta i punxeguda que es veia cap al sud. Jo no sabia de quin cim es tractava...
Via Xin Xan (200 mts, V+, Paret d´Escales)

Aquest via és especial per sobre de tot per la seva ubicací, a tocar de la paret de la presa d´escales. La seva verticalitat a tocar de la paret de formigó de la...
Tuc de la Canal de Rius, en travessia

Després de passar la nit al Refugi de la Restanca ens hem llevat de bon matí amb un dia radiant. Les previsions s'han confirmat i es presenta un dia radiant. Volíem sortir...
Tuc de Sarraera en travessia

Per aquest pont del Primer de Maig havíem programat una sortida als Alps però la previsió del temps era molt dolenta i finalment hem decidit quedar-nos als Pirineus i fer una...
ABELLA DE LA CONCA Roca Viella Via Gall Pinto

Tot i que havíem de ser una colla, al final ens trobem amb el Jorge que ha vingut de Bilbao a passar uns dies, pel que abans eren les seves terres. Jo li proposo d'anar a...
Amb les ultimes llums...

Punt de Sortida: Boca Nord del Túnel de Viella - 1370 mts -Desnivell: 1300 mtsAlçada Màxima: 2584 mtsDificultat: ME S2-S3Característica: Vall magníficaDoncs això, Bon Any...
Si l´encerto, l´endevino

Punt de Sortida: Cara Nord Túnel de Viella - 1370 mts -Desnivell: 1030 mtsAlçada Màxima: 2396 mtsDificultat: ME S2-S3Característica: Alternativa al Porth de viellaEns...
Amb gana, amb molta gana !!!

Punt de Sortida: Parking de l´Orri - 1860 mts -Desnivell: 800 mtsAlçada Màxima: 2644 mtsDificultat: ME S2-S3Característica: Superclàssic curt Moltes vegades esperes...
Passada deth Nebot 2.506m

Por la mañana tenía algo de trabajo, así qué salgo de casa tarde para la boca norte del Túnel de Viella. No tengo ningún plan muy concreto más que estirar las piernas un...
Tuc deth Cap dera Serra 2613m

El miércoles 4 de diciembre había quedado para escalar, pero un imprevisto hizo que me quedara sólo, así que tuve que buscar un plan alternativo, y me decidí por esta...
Bisarurin i valls occidentals d'Aragó

La propera sortida familiar serà pel cap de setmana de Tots Sants, i com que són tres dies podem arribar-nos una mica més lluny. El que us proposem és anar fins a les valls...
4 Pics Russell des de l'Estany de Llauset.

Punta Russell Oriental 3034m.Antecima Russell SE 3205m.Pic Russell 3207m.Punta Bretxa Russell 3192m.Introducció:20/21-09-2013.- Després de diversos caps de setmana amb mal...
Port de vielha

22 de setembre               PORT DE VIELHA.  Diumenge 22 de setembre 2013Hora sortida: 8 h....
Ru&Llembresku Rock Tour!!!!

Això de fer vacances és "lu màxim!!!!" Amb en Roger, lliguem quatre dies per marxar al Pirineu a mirar què podem fer... El primer destí, la presa de Llauset, amb la...
Per les dolomites de la jacetania

La Sierra d'Alano és una bella raconada que faltava al meu carnet excursionista... i he enganyat al Marcos Manceñido per anar-hi. Ens hem quedat sorpresos perquè els seus...
Per les muntanyes del juanjo

Tristament porto la pena de molts companys/es morts en la muntanya. He acabat per fer-me una mena de ritual per poder portar el dol amb dignitat. En essència ve a ser, tan...
Pels feixants de xiribeta

Molts posen els ulls a la cinquena avinguda de New York o al Museu Britànic de Londres però hi ha companys com en Ramon Pach que sap posar-los a casa nostra. Sap buscar racons...
Corredor Nord 400m D- Pic del Feixant o Tallada

El domingo pasado, aprovechando las buenas condiciones en altura, nos fuimos Jesús y yo al Corredor Norte del Feixant, que no hace muchos días ya fue escalado, pero que sin...