Vies

Canfranc - Tobazo - Via Tobazogan - 04/07/2020

Ens havíem marcat com objectiu fer dues vies en el cim del Tobazo; la via Valle de Canfranc i la Tobazogan, però desprès vàrem obrir la via Torrijo i també la vàrem posar...
Via Màgica a la Dent de Cabirols

Aquest dissabte, amb el Pep, vam anar a veure si érem capaços de trobar el recorregut de la via Màgica de la Dent de Cabirols, al Pedraforca. Es tracta d'una via antiga...
Núria

Novembre 1985                 Montserrat Agulles Bola de La Partió Via  :  Núria...
Laietana18 Oc.

01-07-2020 Montserrat Collbató La Cova Gran Via  : Laietana18 Oc.  Avui calor intensa teníem que pujar cap les altes muntanyes i a les 6h del mati ....siiiii les...
El Burret, via de la Canal Central

12.06.20  Tants mesos de confinament fan que les ganes de sortir no es puguin aguantar gaire, així que dos dies després de la meva primera escalada post-covid, ja torno...
Cresta de Corbera

Recull de les vies que hem obert a la paret. Les dues línies de color negre ja estaven obertes.Aquest dissabte amb en Pany i en Joanet anem d'exploració. Volem fer tota la...
Via misteri

DIUMENGE, 28 DE JUNYDesprès de sortir dijous per culpa de les festes i revetlles, aquesta setmana toca sortir el diumenge.En la roda de contactes coincidim en sortir amb l’...
Via : K

25-06-2020    Montgrony Coll Roig Via :  "K" Arribada al aparcament de Coll Roig i esta a petar .....!!! de moment ningú a les parets, al aparcament...
Via kuru

DIJOUS, 25 DE JUNYAquesta setmana ambla revetlla i les festes tenim la colla dispersa.Al no poder sortir el dimecres, cal cercar companys que puguin sortir el dijous i en la...
El Llaç lila, (final) i En Joan en fa 50

Aquest dissabte tornem a Vilanova de Meià, al pas nou, per acabar d'equipar la via del llaç lila, la darrera que varem obrir abans del confinament.Ens acompanya el Joanet que...
Formiguera   :  Normal

Formiguera : Normal

18-06-2020 Sant Llorenç de Montgai Paret de la Formiguera Via :  Normal Som –hi ara ja podem sortir per tot el País, de moment els països veins del Nord i Est...
Ressenyes de Penia di Canazei.

Sector situat al passeig del poble de Canazei,tope urban.Sector interessant per dies de tempesta inminent ja que amb una mica de sort podrem aparcar a 20 metres de les...
TOSSAL RODÓ. Via ESPARRAGUERA.

17/06/20. Avui ens deixem portar pel Josep què ens farà d’amfitrió al Tossal Rodo, jo vaig fer una via ja fa bastants any i recordava una roca peculiar. La proposta és la...
Dels Joans (Any nou via Nova)

18-06-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  Dels Joans (Any nou via Nova) Trobada aclaparadora amb els companys desprès de tres mesos de confinament en les...
Camins de Collbató, 2

Clot de la Mònica - Pas de la Mallenquera - Miradors de Sant Joan - Camí Vell9.06.20  En la primera sortida amb cara i ulls després del confinament, ens atansem a...
Joc de Nens

13-06-2020                            ...
3 mesos més tard

Després de tres mesos de no tocar la paret, aquest dissabte amb en Pany hem tornat a escalar. Per fer-ho hem escollit la paret del santuari de Corbera a on hi tenim 7 vies...
Gósol - Moripol

var Latitud_sortida = 42.231158; var Longitud_sortida = 1.661455; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
ACLARIMENTs DEL SECTOR DEL TRIANGLE - CILINDRET

En poc temps una roca poc destacada al peu de la paret del Cilindre va començar a temptar als escaladors modestos de les Terres de Lleida que han dissenyat una petita escola...
Via empotraments

DIMECRES, 10 DE JUNYAprofitant el nou nivel de restriccions, (hi ha dues restriccions o limitacions, com vulguis dir-li, que han fet més suportable el confinament, la primera...
PENYA SEGAT DE LA FALCONERA. Via FALCONERA.

10/06/20. Anem deixant la sense raó en darrera, el Garraf i l’Alt Penedès tornen a estar a l’àrea sanitària de Barcelona i podem tornar a escalar al Garraf, els de...
La nova normalitat: via del racó

Després de tants dies sense posar cap entrada, avui, finalment, en el que han anomenat la nova normalitat, puc posar una via nova, casi em ploren els ulls. Havia anat a escalar...
Magdalena Superior, via Ignasi Jorba

16.09.16  Amb la recent estrenada fase 2 del desconfinament, arriben les primeres excursions de debó i les primeres escalades post-covid. Però a mi m’agradaria...
Laietana 18 Oc.

06-06-2020                       Montserrat Collbató La Cova...
Ressenyes del Sector Contravent,Céllecs.

Fem una visita llampec a aquest sector que es troba comprès entre els sectors Zurullade i Chikimonki de manera que podem sumar una vintena d'itineraris en el mateix...
Cresta de Corbera, cara est.

La paret est de la Cresta de Corbera és un dels llocs més còmodes per anar a escalar de tot l'entorn de Berga: aproximació 0, vies equipades i grau baix. Així que ha estat...
Vies josep monistrol + punt verd

DIMECRES, 03 DE JUNYAvui és el primer dia que el company Joan pot sortir , tot i que amb restriccions.Però no volem deixar enrere el nostre pla de recuperació, per tant, ens...
Rampes al Sol

Corredor SE, 40º PDPic de la Mina, Porte Puymorens.Faig una llaçada, col·loco bé el sobrebotí, ajusto la tanca del peu i després la del turmell. Per acabar aixeco la lleva...