Vies per anar

Optima

08-09-2018MonestirGorrosGorra FrígiaVia  : OptimaDia mol tranquil de escaladors a la zona de Gorros, avui al bar, tot esmorzant,  he petat la xerrada amb un vell...
Pitu i Núria

30-08-2018 Monestir Mirador de Sant Joan Via  : Pitu / NúriaFinals d’agost i encara anem buscant l’ombra. Avui l’Esteve esta complint amb les seves obligacions...

De La Núria

Coll de Nargó MontanisellSerra de Sant Joan Esquerra de les AntenesVia  :  De La NúriaAproximació  :Desprès d'aparcar baixem per la pista uns 100 metres,...
D'en Guillem

Coll de Nargó MontanisellSerra de Sant Joan Esquerra de les AntenesVia  :  D'en GuillemAproximació  :Desprès d'aparcar baixem per la pista uns 100 metres,...
Camí de l'Alsina

28-07-2018 Santuari Mirador dels Ermitans Via  :  Camí de l’AlsinaEl Víctor me envia un “guazap” per sortir dema dissabte, Jo ja me havia fet a la idea de...

La Infidel

25-07-2018 Gorros Cara de Mico (o Agulla del Mirador) Via  : La InfidelA primera hora del matí ja es nota  la calor, en fi, a la ombra i amb la cervesa a la ma no...

La Gavina

11-07-2018                       Gorra Frígia Via  :...

Visites Inesperades

22-08-2018          Sant Llorenç de MorunysRoca SubiranaVia  :  Visites InesperadesSeguim amb pluges intenses a les...
La Broca

18-07-2018          Sant Llorenç de Morunys Roca SubiranaVia  :  De la BrocaAvui toca fer una mica de...
Roca Subirana

Roca Subirana Sant Llorenç de MorunysSituats al poble de Sant Llorenç de Morunys, lo travessem, i seguim la carretera a Coll de Jou, un cop passem els darrers xalets del...
Ulu-Apa

23-06-2014MontserratGorrosUllal de La Magdalena Via : Ulu-ApaEm quedat d’hora per ser dels primers al «Cavall de Ferro» així que ben d’hora estem esmorzant al Bar de...

Mercadal Inferior

20-06-2018Berga           El Mercadal Inferior Via : Cresta Oest                 Ufffff...
Tres vies a malanyeu

DISSABTE, 02 DE JUNYSeguim amb la mateixa tònica de sempre, - fugir de la pluja-. Aquesta setmana ens trobem cinc companys , en Joan, el Xavi, l’Eric i el Josep .Mirant la...
MALANYEU. Vies ESTAT DE GRÀCIA i AINA

4/04/18. A Malanyeu sempre hi ha alguna via pendent, avui anàvem amb la intenció de fer dues vies a la banda esquerra poc equipades només algun pont de roca testimonial però...
Trio de vies a Malanyeu

Aquest dissabte vam pujar a Malanyeu a on encara hi havia força neu a la part obaga del poble.Fins que no va tocar el sol a la paret, a 2/4 de 10, el fred era intens, però a...
Còctel de vies a la Paret Formiguera.

Dia de primavera però la neu encara es resisteix a marxar en moltes cares soleïes. Per això he tornat a la Paret Formiguera de St. Llorenç de Montgai a fer tres vies i...
Informació pràctica per anar a austràlia

Deixo aquí quatre coses bàsiques de com ens ho vam fer per anar i voltar  per  Austràlia. A grans trets aquest va ser el nostre recorregut que ja aniré...
Grampians vies  llargues i caminades

Grampians vies llargues i caminades

Tal com deia en l’anterior post, Grampians és un lloc molt intens a on hem pogut gaudir de moltes cares de l’escalada i paissatges al·lucinants.Aquí deixo algunes vies...

Les millors aplicacions per anar a la muntanya

Arran d’una entrada a Facebook on parlàvem d’aplicacions de senderisme i excursionisme per al mòbil, hem volgut fer amb aquesta entrada un repàs un pèl més...