Vies per anar

Trio de vies al Barranc Fondo.

Tal i com s'ha llevat el dia semblava indicar que no en faríem ni cinc cèntims, tot i així em posat rumb a ponent per intentar salvar quelcom. Al final a quedat una jornada...
Ana

04 –05-2019 Alòs de Balaguer Serrat del Poll Via : AnaDia emboirat  tota una colla al bar fent petar la xerrada, finalment va guanyant força la idea de anar a fer una...
Xin - Xan

01 –05-2019 Sopeira Presa i Paret d’Escales Via : Xin - XanAvui em de matinar em decidit fer una sortida llarga a terres llunyanes, el temps acompanya i aprofitem que es un...
Mossèn Tronxo

27 –04-2019 Bergadà Berga Serra de Queralt Via : Mossèn TronxoUna via controvertida, he llegit de totes les opinions, ens feia patxoca provar-la, com sempre el punt de...
El Caragolet

24-04-2019 Monestir El caragolet Via  : El Caragolet Ha passat la Setmana Santa amb un temps un xic núvol  i ventós que ha facilitat que la meva normal i crònica...
Montse Curtó

17 –04-2019 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via : Montse CurtóAvui un dia de escàndol cel blau i calor de estiu, ens trobem els dos companys al bar i decidim anar a...
Malalts de Roca

13 –04-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de RocaHa arribat la Primavera calenta amb Cel Blau esmorzar al Sol esdevé tot un plaer i ens fa prendre nota que em de...
>Recull de  les darreres vies escalades

>Recull de les darreres vies escalades

Ja fa dies que no trobava el moment per penjar al blog les vies escalades aquests darrers dies..... i avui l'he trobat.Entremig hem obert una nova via a Alòs de Balaguer que...
D’en Santi

10 –04-2019 Bergadà Santuari de Queralt Via : D’en SantiUn dia diferent ...!!! així ho classificaria Jo, després de un hivern fantàstic amb Soli temperatures moderades...
Mercadal Cresta Oest

30 –03-2019 Berga Agulla del Mercadal Inferior Via : Cresta OestUn altre dia de Primavera  i un altre dia de ser una colla nombrosa, si seguim així ens sortirà a...
El Caragolet

28-03-2019 Monestir El caragolet Via  : El CaragoletAvui teníem que ser tres i em sigut dos, a sobre el que ha fallat es el amant de venir a Montserrat i es que cada cop...
Quercus

23 –03-2019 Berga Santa Maria de Queralt Via : QuercusQuin dia ...!!!! d’estiu total i quina collada que som ....!!! set aspirants a gaudir de valent i be que ho farem al...
Popurri de vies a Alòs de Balaguer

Aquest dissabte vàrem anar a Alòs de Balaguer amb la intenció de fer la via lo Nic gall lastir. una via clàssica de la zona preciosa, però al arribar a l'aparcament...
Sordenes Mon Guef

20 –03-2019 Alòs de Balaguer Serrat del Poll Via : Sordenes Mon GuefEncetem La Primavera amb una via “llarga” per nosaltres, es curiós però no me havia atret mai...
L’Amadeu fa 60

13 –03-2019 Bergadà Malanyeu Paret de l’Altar Via : L’Amadeu fa 60El Joan publica al seu compte del facebook una escalada a una via nova i desconeguda, ràpidament els...
1 Octubre

09-03-2019Alòs de BalaguerSerrat del PollVia : 1 Octubre Dia agradable i per gaudir de una molt bona climatologia, sembla que el lloc ja no esta tan de moda i tot i que...
D’Estiu

04-08-2016Berguedà Cingles de La CreuetaAgulla Oest Via : D’estiuDia un xic rufol .... perfecte per buscar alguna via a prop i de fàcil descens i a l'Esteve se li encén el...
ROCA ALTA. Vies ALTRES LÍMITS I A LA DERIVA.

5/03/19. Feia temps què anava al darrera de fer aquestes dues vies, però no hi havia manera de lligar-ho. Avui finalment anem amb el Remi. Aquestes dues tenen sentit de...
Coma de Gelis

Gener del 2019 Sant Llorenç de Montgai Cresta de Coma de GelisPer fi donarem complaença als companys que no paren de insistir de anar a fer aquesta via, finalment he cedit a...
Quercus

13-02-2019 Berguedà Santuari de Queralt Via :  QuercusFoto agafada del complert Blog del "Roc Jumper" espero no  li sàpiga greu ....Tot de una a finals de setembre...
Noves vies a Sant Corneli

Aquest dissabte vàrem pujar, tot desafiant les previsions de la meteo, a les parets que hi ha a sobre Sant Corneli per acabar d'equipar un parell de línies que teniem...
EpiriMontains

19-01-2019 Bergadà Malanyeu Paret de Davessó Via : EpiriMontainsSeguim anant al refugi d’hivern donen fred i núvol a tot el País i aquí en mànigues de camisa, ha estat...
Amics de Malanyeu

09-01-2019 Bergadà Malanyeu Paret de Davessó Via : Amics de MalanyeuRefugi de dies curts i freds Malanyeu es el Santuari del hivern, curta aproximació encara a la ombra i...
Rampes Divertides

06-01-2019 Alòs de Balaguer Vilanova de la Sal Mont-roig Ermita de Montalegre Sector del Retaule Via : Rampes DivertidesAvui em fet cas als meteoròlegs i ens em cregut que la...
Pa-ba

29-12-2018 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via  :  PA-BAUfff comença a fer fred, encara que amb un dia de Sol  aquí a Malanyeu es per escalar en mànigues...
Estat de Gracia

22-12-2018 Bergada Malanyeu Paret del Davessó Via  :  Estat de GraciaPrimer dia d’hivern .... em deixat enrere les pluges i el fred i avui escalarem en mànigues...
Aina

19-12-2018BergadaMalanyeuParet del DavessóVia  :  AinaAsseguraven un dia de Sol i pugem amb una fina i intermitent pluja, ufff pinten “bastos”  be de moment...
Formiguera  Normal

Formiguera Normal

13-12-2018 Sant Llorenç de Montgai Paret de La Formiguera Via  :  NormalFeia temps que els tres no ens trobàvem al mateix temps, així que tenim un munt de temes...
4 vies fàcils al Serrat del Muntaner

Aquest dissabte anem amb el Jordi a la recerca de vies fàcils perquè ell te problemes a la vista i no vol apretar massa.Anem a la part de la dreta del serrat del Muntaner a on...
 La canal

05-12-2018 CollbatóLa Codolosa EsquerraVia  : La canal (Variant d’entrada) Per una cosa ho un altre sempre falla algú, a mes en vigílies de un llarg pont, el Bruc...
Doraemon

28-11-2018 Malanyeu Paret del Davessó Via  :  DoraemonUn altre cop L’esteve i Jo esmorzant sols i ja ha arribat el fred, sor t que no es veu ni un núvol i anem...
Montse Curtó

22-11-2018 Malanyeu Paret del Davessó Via  :  Montse CurtóUn altre cop orfes del nostre company, sembla que ha trobat companys mes importants, en fi que hi farem,...
Segon còctel de vies a la Paret Formiguera.

Darrerament no estic afortunat en les jornades d'escalada i encara sort de poder-ho fer. Avui entre núvols i alguna gotellada em fet un altre còctel de vies a la Paret...
La que hi Faltava

24-10-2018 Monestir Gorros Magdalena Inferior Via  : La que hi Faltava Se ens fa llarg el esmorzar, ens toca el Sol de ple i se esta de meravella, anem arreglant el mon...
 Joan Manel

24-10-2018MonestirGorrosUllal de La magdalena Via  : Joan ManelTot esperant la escalfor del Sol, ara ja se comença a agrair, arribem tard i trobem un munt d’escaladors...
Diédret

20-10-2018 Collbató Codolosa Via  : Del DiédretRenoi quina tamborinada de llamps i trons em tingut aquesta nit a “Can Fanga”  ...!!!! Sempre he estat mandrós...
Davant  (Sargantana)

Davant (Sargantana)

17-10-2018 Monestir Gorros Gorra Marinera Via  : Davant  (Sargantana)Seguim amb pluges, ahir van ser intenses i el cel es veu fosc i poc amistós, els “bruixots”...
Espero Sud - Original

13-10-2018 Sant Llorenç de Montgai Paret de l’Os Esperó  SudVia  :  OriginalSortim de Barcelona amb un temps rúfol i per el camí es veuen les boires,...