Vii

Volcà de Montsacopa (532 m)

Dijous 5 de juliol de 2018Una passejada per OlotHora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 2 h 30 m (5,4 km)Desnivell: 100 m...
Avançades de Sant Joan. Tortosa

Aquesta vegada us presento un passeig per la història. Una passejada pel nostre patrimoni proper, que considero que per la seva ubicació un tan amagada, és un gran desconegut...
La cova de Na Blanca i el recingle del Tití

21.05.18  Al nord de la mola on es troba encinglerada Siurana, es dreça la mola bessona de la Siuranella, separada d’aquella pel barranc de l’Estopinyà. Els...
Ferrada de la Roca de la Creu

19.05.18  Hem anat a Ribes de Freser per a repetir o bé fer per primer cop (segons el cas de cada company) la flamant via ferrada de la Roca de la Creu i camí equipat del...
Serra dels Tossals

var Latitud_sortida = 42.053613; var Longitud_sortida = 1.767734; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
BTT TOSSAL DE MIRAPALLARS (1.668 metres).

Vilanova de Meià, Montsec de Rúbies i Tossal de Mirapallars.Descripció de la ruta; El Tossal de Mirapallars és una muntanya de 1.672 metres que es troba entre els municipis...
ARESTA BRUCS a l'Esfinx dels Ecos. Montserrat

Dissabte 28 d'abril de 2018Anar a escalar als Ecos sempre es sinònim d'una bona caminada i si no coneixem ben be com arribar a la roca desitjada, mes encara. Per sort, amb uns...
GR 92 Etapa 28 Hospitalet - Ametlla de Mar

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333;...
La Cogula. Montsià.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.0px Helvetica;...
Les flandes (piera).

Descripció de la ruta; Avui no farem un desplaçament gaire llarg; es tracta d'una ruta del que es podria dir, el nostre entorn natural, doncs la comarca de l'Anoia, és...
Esbargida als corriols d'Almatret

Distància: 34 km.Desnivell: 1000 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 4 h.Punt de sortida: un parell de quilòmetres abans d'Almatret.Continuem sense arriscar-nos a anar a...
Pels dominis dels Ubach i d'en Capablanca

3.03.18  Petit itinerari circular d’uns 8,5 Km de recorregut i 300 m de desnivell, pel conjunt arquitectònic situat al vessant sud de la serra de l’Obac (cases Nova i...
Pel sender de Gurb

24.02.18  Un cop més ens reunim uns quants valents per a fer la sortida programada del febrer, i donades les previsions meteorològiques de fred intens, estem mentalitzats...
Per la Valldonzella amb bicicleta

11.02.18  Aprofitant una treva de bon temps dins d’aquest periode de meteorologia tan adversa, les Isabels ens trobem a la plaça del Doctor Andreu, on hi ha l’estació...
Castell d’Esponellà (271 m)

Dissabte 10 de febrer de 2018Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca del Pla de l’Estany.Temps aproximat: 2 h 45 m (9 km)Desnivell: 200 m (acumulat)Dificultat (1):...
Albarca – pi de la Carbasseta (1.164 m)

Dissabte 3 de febrer de 2018Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca del Priorat.Temps aproximat: 5 hDesnivell: 400 m (acumulat)Dificultat (1): Normal.Programa:...
Congost de Fraguerau (670 m)

Dijous 1 de febrer de 2018Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca del Priorat.Temps aproximat: 3 h (11,5 km)Desnivell: 350 m (acumulat)Dificultat (1):...
Circular al Pic de la Coma del Forn (2685 m.)

Els altres cops que havíem pujat al Pic de la Coma del Forn hi havíem anat sempre per la ruta més curta i directa. Des de l'estació de Tavascan cap a l'estany de Mascarida i...
Costa Est australiana . Arribem a Cairns.

Després de Rainbow beach continuem fent via. La següent parada és al poble de Rockhampton a fer la foto de rigor en el punt de tròpic  de  Capricorn. Hi vam estar...
La Gran Manitú

Aquest dissabte hem torna a roca Narieda després de molt de temps de no escalar-hi. Jo havia de ser a casa a les 6 i hem triat una via coneguda i no gaire llarga.El camí...
Els MOAIS  de Vallgorguina

Els MOAIS de Vallgorguina

Hem deixat la furgoneta camper a la plana del santuari del Corredor, des d'aquí sortirem i aquí tornarem, per acabar l'excursió i per passar la nit.  En una altra...
Recorrent la costa est australiana. 1º Part.

Ens quedaven 15 dies per tornar a casa i vam decidir  recòrrer el 2800 quilòmetres de la clàssica ruta per la costa est d’Austràlia que va de Sidney a Cairns,bé...

424 . Oristà Rocaguinarda Oristà 100118

424 Oristà, la Quintana, Rocaguinarda, Oristà 10/01/2018Aproximació, cada grup pel seu compte, ens trobem a Oristà a les nou, amb l’objectiu de fer una caminadeta suau...
Via del Markitos

Molt bona via i amb roca de primera, ens farà navegar i gaudir.El segon i tercer llarg son els bons. Molt recomanable per aquests dies d'hivern, si fa sol.Material Utilitzat...
Ruta de les ermites romàniques (360 m)

Dimecres 10 de gener de 2018Matinal - Primera sortida de l’any 2018Hora de sortida: Dos quarts de nou del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 2 h 30 m...
Barranc dels Molins i Mola d'Ares del Maestrat

1 de gener de 2018Ares dels Maestrat, un petit municipi de l’Alt Maestrat, a 1195 metres d’alçada, és un d’aquells poblets de postal, amb carrers estrets i empedrats que...
Andy warhol

https://es.wikipedia.org/wiki/Andy_WarholVídeo de: Maximo Vega
Entre blue mountains i sidney

El territori de  les Blue Mountains forma uns dels Parcs  Nacionals més visitats d’Austràlia. Degut a la seva proximitat amb Sidney s’hi organiTzen visites...
La Roca Regina (727 m.)

Tot i haver-hi passat desenes de vegades per davant, mai encara havia pujat a la Roca Regina. Anant cap al Pallars, i tot just creuades les parets de Terradets, la Roca Regina...
Malditos Bastardos a l'Odio Africano.

Bona via esportiva,curta però ben mantinguda.L'escalada és 100% plaquera,en general fineta i de continuïtat,tot i que a la sortida hi ha un bombo que és just lo...