Vilada

Anem a la Brama

Ja fa uns quants anys que entre el setembre i l'octubre anem a veure la brama del cérvol.Enguany hem triat les muntanyes de la Pobla de Lillet, cap a la zona de la casa...
BTT SOBREPUNY (1.655 metres).

Descripció de la ruta; El cim del Sobrepuny és un dels punts elevats més vistosos de la serra del Catllaràs, situat entre els municipis de Castell de l'Areny, la Nou de...
GR1: Els Masos - Sant Martí d'Empúries

Amb aquesta etapa, la vintena, hem completat avui el GR1, un camí de gran recorregut anomenat també camí històric, que va des d'Empúries fins a Finisterre. Al llarg dels...
Figuerassa - Estela - Terçà

var Latitud_sortida = 42.101207; var Longitud_sortida = 1.843611; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Cova del Massana

var Latitud_sortida = 42.106280; var Longitud_sortida = 1.879972; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pel Picansel i el Catllaràs

Com teníem ganes d'anar a veure com estava el tema dels bolets, hem aprofitat una ruta que teniem per la zona del Berguedà, després d'algunes modificacions a fi de...
Canal Foradada

//--> Vilada i les Roques del Castell, des de la Canal Foradada Trobem la Foradada, un túnel natural en fort pendent Bon lloc per fer...
Salga Aguda (1.172 m.)

//--> Espectre de Brocken a la carena de Salga Petita grimpada sobre conglomerat Vilada, Ensija, Pedraforca, Sobrepuny,... Arribada...
Tramvia de Sang

//--> El Trencacames, sobre la ciutat de Berga Vistes des de les muralles del castell Pont de Cal Nin Passos alçats amb escales...
Barranc del Pas de l'Escalell

Jo ja havia fet aquest barranc en dues ocasions anteriors i alguns de la colla encara més vegades pero aquest barranc és dels que val la pena repetir. És aquàtic, no està...
Cova de Rotgers (1)

A Borredà, en un paisatge suau i boscós, és desenvolupa un relleu en roques guixoses amb múltiples dolines que s’obren en les proximitats de l’ermita de Sant Sadurní...
Colònies d'estiu

La primavera ja s'ha instal·lat entre nosaltres, els dies s'allarguen i gairebé sense adonar-nos haurà acabat un nou curs. Per a les famílies amb fills s'acosta el temps de...

306 SALGA AGUDA (Serra de Picancel)  - Vilada - 10.12.14L’aproximació des del Bages es fa per la C-16 fins a Berga, un cop esmorzats i recollir el Berguedà, anem a...
La Brama 2014

Aquest cop anem en plan relax, són més de les 10 quan ens trobem a Castell Nou de Bages, al costat del museu dels Maquis.Esmorzem una mica i comencem ruta cap a la torre de...
De la Nou al Sobrepuny

9.03.14  El doble cim del Sobrepuny (1656 i 1566 m) s’alça al sector occidental de la serra de Catllaràs, entre els municipis de Castell de l’Areny, Vilada i la Nou...
Pedalant pel Catllaràs

Aquest diumenge amb la Neus vàrem fer una ruta que surt de Vilada i, passant per Castell de l'Areny i La Nou, torna a Vilada després d'haver fet 31 km. 1.100 m de desnivell...

Roc de les Collades (1.544 m.)

Des de quilòmetres enllà s'endevina una agulla rocosa que s'aixeca vertical a llevant del Sobrepuny. Sortint de Vilada caminem fins les restes del Castell de Roset. Enfilem...
Cresta de la clusa.

La Cresta de la Clusa, és un crestall trencat situat al sud de l’església i refugi de Sant Romà de la Clusa. Des de l’àrea recreativa el Clot, el rocam s’enfila...

EL PEDRO DEL PUIG LLUENT (1.764,6 m.)

CIM: El Pedro del Puig Lluent (1.764,6 m.)COMARCA: BerguedàHORARI: 3h 30 min. (2 h. + 1h 30 min.)DESNIVELL: 690 m. acumulat, tan de pujada com de baixadaDIFICULTAT:...