Viladrau

Pels camins d'en Serrallonga (III)

Casal de Montdois - el Vilar - Sant Martí de Querós - Santuari de Montdois21.05.16  Després de les nostres visites a la Sala de Viladrau i a les restes del mas...
PUIG DRAU (1.345,9 m.)

CIM: Puig Drau (1.345,9 m.) des de CollformicVÈRTEX GEODÈSIC:COORDENADES CIM: 41º45'52.48” N / 2º 20' 53.89” ECOMARCA: Vallès Oriental / OsonaDESNIVELL:+ 400 m. - 400...

Fonts i boscos de Viladrau (892 m.)

Dissabte 19 de març de 2016Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 3 h. (4,8 km.)Desnivell: 100 m.Dificultat: Normal.Programa: Sortirem a...
Matagalls, clàssica del Montseny, 28 de Gener

Clàssica  del Montseny i sostre comarcal de la comarca d’Osona, itinerari que no pot faltar al currículum d’un bon excursionista, ho farem pel vessant Gironí...

344 Viladrau l'Erola, castanyes,211015Aproximació des del Bages per la C-25 fins a Coll de Ravell on, després d’esmorzar ens trobem amb els companys procedents de la costa...
Tapia Jover a les Agudes.

M'ha semblat una via molt ben trobada i variada de lliure i artificial que ha fet que no aburrís ni una cosa ni una altre. Els llargs d'artificial són ideals per pasarells com...
Pels camins d'en Serrallonga (II)

Santuari del Coll - Sot de Serrallonga - Coll de Serrallonga - Mas Serrallonga7.06.15  Reprenem el cicle d’excursions pels camins del mític bandoler Serrallonga. Si en...

Sant Miquel de les Formigues (1.200 m.)

Dijous 26 de març de 2015Circular Osor – Sant Miquel de les Formigues - OsorHora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Selva.Temps aproximat: 7 h. 30 m....
L'obaga del Matagalls

Avui hem fet una excursió clàssica pel Montseny. Efectivament, l'ascensió al Matagalls és tot un clàssic; en el blog hi trobareu les cròniques de 9 ascensions anteriors -...
Santa fe-turó de morou.

Excursió curta, i de pas agradable que ens portarà per l’interior de boscos ombrívols, amb diversos punts prou interessants com els Esqueis i l'Empedrat del Morou, el...

Turó de l'home

Font de Passavets-Pou de Neu-Turó de l'Home-Font de PassavetsEsmorzar: Can Rosell  (Viladrau)
Pels camins d'en Serrallonga (I)

Molí de la Barita - La Sala - L’Erola - Can Bosc - Molí de la Barita15.06.14  Comencem el cicle d’excursions pels camins del bandoler Serrallonga amb una agradable...
Les Agudes pels Castellets

4.05.14  Tres dies després d’haver pujat a les Agudes pel camí normal, hi tornem per fer-ho ara grimpant per la cresta dels Castellets, que es desprén al nord del cim,...
Circular al Turó de l'Home i les Agudes

1.05.14  Excursió clàssica als dos cims culminants del Montseny, el Turó de l’Home (1706 m) i les Agudes (1706 m), des de la vall de Santa Fe. El sender PR C-208, de...
Balenyà-Collformic-Aiguafreda, amb bicicleta

15.03.14  Finalitzada la Ruta del Ter, les Isabels ens hem buscat un nou repte per etapes: la variant ciclista de la mítica cursa de muntanya Matagalls-Montserrat. Per...
PR C-42: Taradell i l'Enclusa

Una sortida matinal ben aprofitada i molt xula. Furgant una mica per la web de la FEEC vaig descobrir el PR C-42 pel voltant de Taradell, una zona tant atractiva com desconeguda...
De font en font

Enllaç:  http://fontsdeviladrau.jimdo.comItinerari:Viladrau - Mas El Torrent - (1) Font Jep Sabater - (2) Font De Miquel - (3) Font Les Paitides - (4) Font Del Noi gran -...
Senderisme bandoler a Taradell

27.10.13  Avui ens acostem a Taradell per realitzar la tercera i darrera excursió temàtica sobre el bandoler Perot Rocaguinarda, després de les que vam fer des...
Santuari de sant segimon

Collformic-Sant Segimon-Castanyers de Can Gat (Viladrau), (collint castanyes i farigola per la castanyada)-Collformic
Riera major

Passejant per la Riera Major (Viladrau)

Sant bernat-montseny

Sant Marçal-Sant Bernat-Sant MarçalEsmorzar: Hostal-Restaurant Can Bofill (Viladrau)  * * * * *
Matagalls des de la Sala, tardor esplendorosa

Bonica sorpresa la que ens tenia preparada el Montseny el novembre passat. Al fòrum de Mendiak vam organitzar una mini-KDD amb l'objectiu d'anar a conèixer el vessant nord del...
Tardor

Avui hem fet una passejadeta pels castanyers gegants que hi ha pels volts de l'ermita de l'Erola, al Montseny (al camí de Viladrau a St. Segimon) i pels boscos de faig. Un...