Vilanova

Temps era temps

Dimecres 29 d’abril de 2020 – 46è dia de confinament (48è a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1...
Fent memòria (tierra de nadie)

DIMECRES 11 DE GENER DE 2012TIERRA DE NADIEFa dos mesos amb el Josep Sánchez varem fer una combinació de vies on vaig gaudir d’una escalada complerta, per tant no és...
Fent memòria   (anaconda)

Fent memòria (anaconda)

19 DE MARÇ DE 2020Aquests dies de recolliment (obligat) per culpa de l’emergència sanitària pel virus, hi ha moltes tasques a fer, però sempre hi ha un moment per a la...
 rocabandera (sanaüja).

Descripció de la ruta; Itinerari plàcid de bon fer, que s'inicia amb una visita obligada al poblet de Sanaüja, tot i que no és una vila gaire turística, està carregada...
Coll de Nargó - Els Castellassos.

Coll de Nargó con la misma tribu de "Grimpaires" de Vilanova, Dany, Marcel, Carlos, Dani, Adrià, el menda y hoy nos acompaña Xavi uno de los equipados del sector "Els...
Coll de Nargó - Coll Piquer de nuevo.

Nueva visita al Coll de Nargó con una buena tribu de "Grimpaires" de Vilanova, Dany, Marcel, Carlos, Dani, Adrià y el menda. Dispuestos a disfrutar del fanatismo en el Coll de...
Via nag-trio-band

DIMECRES, 11 DE MARÇAquesta setmana a la crida per sortir , sembla que tindrem quòrum, perquè ha estat un degoteig de gent que s’apunta per anar a Rubies.Abans de sortir...
Perles, Roc d'en Betriu.

Después de pasar un par de días en Coll de Nargó, junto con Dany nos movemos a Perles, otra fantástica zona por descubrir en el Alt Urgell en Lleida. A media mañana se nos...
Vall d'Angostrina

var Latitud_sortida = 42.468005; var Longitud_sortida = 1.980468; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Folgueroles al gorg de Llitons

Folgueroles, comarca d'OsonaRuta circular. Distància: 8,88 km. Dificultat: moderadaLa ruta l'hem fet el diumenge després del temporal Glòria, per aquest motiu ens hem trobat...
Vies gran slab + sr. tarzan+ tsunami

DIUMENGE, 23 DE FEBRERA principis de setmana he quedat amb l’Isabel per fer una sortida el diumenge, donat que dissabte (carnaval) tinc compromisos familiars.Aprofitant que...
Pala Alta del Montroig, via Diedre Blanqueta

7.02.20  Quan vam fer la via del Lluís a la Pala Alta del Montroig, vam passar, de retorn per la pista, sota el Diedre Blanqueta. Ens hi vam quedar una bona estona...
Vies filibusteros+desconeguda

DIUMENGE, 16 DE FEBRERNormalment sortim els dissabtes, però aquesta vegada li demano a l’ Isabel per sortir diumenge. Encara tinc el peu “tocat” de la caiguda de dijous i...
Vies filibusteros+gudaris

Volta a Lletó

var Latitud_sortida = 42.351103; var Longitud_sortida = 1.508784; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pala Alta del Montroig, via del Lluís

31.01.20  Després dels refredats i els temporals, que ens han tingut a règim de rocòdrom durant els primers dies de l’any, i després del petit tast que vam poder fer...
Vies a dues mans + diedre de reflexió

DIMECRES , 29 DE GENERAquest dimecres tenim dues propostes sobre la taula , les dues interesants, però estem pendents de saber quanta gent serem per acabar de decidir.Finalment...
Corsarios

DISSABTE, 25 DE GENERAquesta setmana tot i que la meteo diu que dissabte no serà gaire bo, decidim sortir. (portem tota la setmana tancats a casa per culpa de la turmenta...
VILANOVA DE MEIA Via Tarzan

Recordo que fa unes setmanes que vam venir a fer les vies de les 5 feixes i em trobava supermotivat, Avui, que venim a fer la Tarzan em trobo més encongit no sé si el motiu...
VILANOVA DE MEIA PAS NOU Via de les cinc feixes

Abans de fer la via pensava que no seria una gran via. Cal dir que les feixes li fan perdre continuïtat, però gairebé tots els llargs tenen passos molt bonics especialment el...
La Chulo Piscinas al Pas Nou.

Dia amb un sol tèrbol però sense fred que m'ha animat a fer una de les vies de renom a la zona del Pas Nou a Vilanova de Meià: la Chulo Piscinas o el que queda d'ella...
GR-92: Platges de Cubelles (4 m)

Dissabte 14 de desembre de 2019MatinalHora de sortida: Nou del matí.Ubicació: Comarca del Garraf.Temps aproximat: 2 hDesnivell: 10 m (acumulat)Dificultat (1): Fàcil.Programa:...
Pala Alta, via Brothers Ruiz

27.11.19  La Pala Alta, amb els seus 950 m, és el punt culminant del Mont-roig, una allargada serra situada al sud del Montsec i que representa el primer entrebanc...
Los números en la escalada.

Ultimamente estoy escalando básicamente en rocódromo, y hecho de menos salir a la roca, pero estoy encontrando buena motivación en la resina y disfrutando del fanatismo que...
Via NAG trio band.

La via te un parell de trams ben interessants: el díedre de la segona tirada i el flanqueig de sortida. La resta del recorregut és una mica per tots terrenys amb feixes,sorra...
Arrencat un parbolt a la Wild Planet.

Llegit ahir al facebook.A una cordada l'hi ha saltat un troç de roca amb el parabolt pertinent a la segona tirada de la Wild Planet al tram d'Ae,a la Roca dels Arcs de Vilanova...
Puig de la Força, Cingles de Tavertet

Dimecres 13 novembre 2019Club Nàutic de Sau, Riera de Balà, Tavertet, Puig de la Força, Club Nàutic de SauDistancia     12,51 kmDesnivell     ...
Fred, neu i llums del Piri

novembre de FREDLa tardor s'acaba, els dies s'escurcen i ja enyorem un sol esmorteït que no calenta.Cerquem solanes arrecerades del vent del nord, de la neu i del gel, parets...
Entre clàssics i novetats de la Coma de Meià

Distància: 28 km.Desnivell: 1100 m+ / 1600m-Dificultat: mitjana.Punt de sortida: Hostal Roig.Punt final: Vilanova de Meià.Durada total: 5 h.Les Torretes, punt més alt del...
VILANOVA DE MEIA. Placa fàcil

La intenció no era anar a les plaques, però arribant a Vilanova ha començat a plovisquejar, així que passem al pla B, després de fer la primera via, sembla que la cosa vol...
Same, 155m 6a (o més) (Vilanova de Meia)

***Embarcada a l'L1 de quan els burins ni es veien... la via va pels sostres i esperó de l'esquerraVia de les curtes al pany dret de la Roca dels Arcs (a la dreta de la...
CONTRAFORT ROCA DELS ARCS Sector ECAM

Avui dimarts amb el Cesc, hem quedat a Vilanova, no hi ha ningú i la temperatura és ideal per escalar. Ens encaminem al contrafort de la roca dels Arcs, amb la guia no ens...
Mont-ral, Lo Maset de Paisan.

Primera vista a un sector en Mont-ral una vieja conocida de la Sierra de Prades. Mont-ral es una zona que he vistiado mucho en mis tiempos mozos, cuando aun no patinaban las...
Adeu tronko!

"Tu ves tirando que Yo ya subo a jumars..."Maldito seas Tronko! Tambien has tenido que ser el primero en irte a otros mundos a buscar nuevas movidas?Un rapel.Un puto rapel que...
Factoria gutierrez: via el niño de los peines

Una nova via equipada per Juan Gutierrez, el màxim equipador de la zona de Sant Llorenç de Montgai i rodalies. Aquesta via es troba a l'extrem de llevant de la paret de la...