Vilanova

GR-92: Vilanova i la Geltrú – Sitges (38 m)

Dissabte 20 d’abril de 2019Hora de sortida: Nou del matí.Ubicació: Comarca del Garraf.Temps aproximat: 3 h (8,5 km)Desnivell: 50 m (acumulat)Dificultat (1): Fàcil.Programa:...
Nou accés a Rúbies.

Des de Vilanova prendre la carretera en direcció al Pas Nou,la que puja a les parets.Fem la volta a la Roca dels Arcs i trobem una pista a ma esquerra senyalitzada,just abans...
Finde de Rocodromos.

Este fin  de semana lo he dedicado a pasearme por algunos rocodromos locales, el MAE de Vilanova i la Geltrú y La Bauma en Vilafranca del Penedès.El MAE (Mur Artificial...
Via LAR al Peladet Oriental de Rúbies.

El primer i l'últim llarg ens han semblat prou bons,espectaculars,mantinguts i agraïts.El que passa entre aquestes dues tirades...suposo que t'ha d'agradar l'escalada...
Via de l' hereu

DIMECRES, 20 DE MARÇA principis de setmana vaig quedar amb el Josep per anar a “El Barrico” una zona que ell no coneix i el dimarts fem extensiu la proposta a la resta de...
Bukanan a la Roca dels Arcs.

A aquest pany de paret convé anar-hi avisats: hi ha el mateix tram de rostoll que de vertical.Dit això fins a R3 la via ens ha agradat molt:dues tirades amb ambient i on...
Mar de Cafè a la Paret de Zaratrusta.

Típica via esportiva d'aquest pany de paret dotada d'un rocam boníssim i full equip amb parabolts.Dues tirades de recorregut que ens permeten accedir als dos darrers llargs de...
Bloque en Cala Port Ginesta (Castelldefels).

Volvemos a la roca !!! Después de un tiempo sin escalar, he comenzado el año 2019 pasando por el rocodromo MAE de Vilanova i la Geltrú y por fin salgo a subirme por las...
La Bukanan a la Roca dels Arcs.

Després d'uns quants dies de fred (i neu), no hi ha res millor que una agradable jornada d'escalada al solet i això és el que hem trobat avui a la Roca dels Arcs de Vilanova...
Una altra (publicació) del Montsec

Ara són dies boníssims per anar a les solanes del Montsec: sol i mar de núvols assegurats fan una combinació excel·lent per caminar-hi amb la calma. I més ara que estem a...
Solsona-Serrateix

Quedem al Racó de Solsona per iniciar la ruta després d'esmorzar una mica.Agafem la C-26 fins al Serrat de la Bandera on agafem pista cap al Pla dels Roures i el pont de la...
Rampes Divertides

06-01-2019 Alòs de Balaguer Vilanova de la Sal Mont-roig Ermita de Montalegre Sector del Retaule Via : Rampes DivertidesAvui em fet cas als meteoròlegs i ens em cregut que la...
Dia tonto

Ribas Sabaté, V (100m) El Cilindre, Sant Llorenç de Montgai. Un dia tonto d'aquesta tardor tempestuosa, en un rampell gairebé a mode de pataleta, decidim fer cas omís a...
La canal ferremini al montsec de rubies

Mil cops m'encanto mirant els mapes; és una petita dèria que tinc. L'altre dia veig que a la vora de la pujada a la Portella Blanca de Rúbies hi ha una canal que duu el nom...
Montpaó (644 m)

Dissabte 22 de desembre de 2018Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca de la Segarra.Temps aproximat: 4 h 30 m (14,6 km)Desnivell: 330 m (acumulat)Dificultat...
Camino de caracoles

DIUMENGE, 02 DE DESEMBREFa uns dies que la Isabel va proposar d’anar a Montrebei per fer aquesta escalada, però el temps no acompanya, però aquesta setmana tots els astres...
Juego de Niños a les Roques del Pelat.

Per fi solet!!! Jornada assoleiada i perfecta per escalar. Com que el company tenia ganes de picar una mica (que no ho te gaire per la mà) i jo volia pau, tranquilitat i solet...
Pedalant pel front del Segre

Per tal de commemorar el 80è aniversari dels bombardejos que tingueren lloc sobre Bell-lloc d'Urgell, des del Club Alpí Bell-lloc hem organitzat una ruta BTT per alguns...
Mata Negra

var Latitud_sortida = 42.430809; var Longitud_sortida = 1.941981; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Alta ruta Carlit - Peric

var Latitud_sortida = 42.559427; var Longitud_sortida = 2.001656; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Carall trempat a Rúbies.

Malgrat ser una via pràcticament equipada amb parabolts, ens ha semblat una via de terreny d'aventura i de buscar-te una mica la vida. Sobretot perquè en alguns punts la roca...

GR 92 Etapa 23: Vilanova i la Geltrú – Calafell 14,5 km +23m -31 m

Vilanova i la Geltrú a Calafell es la etapa de GR-92 puramente de playa que recorre las mejores playas de Costa Dorada. Es una etapa cómoda aunque puede ser algo monótona....
Bomber cuiner a Rúbies.

Guapa via, una de les millors que hem escalat a Rúbies, o almenys això ens ha semblat a nosaltres. Segurament el primer llarg és el millor de la via, vertical, continu i amb...