Vilanova de meia

El llaç lila

DIUMENGE, 13 DE SETEMBRE Dissabte per la tarada les Xarxes comencen a bullir de missatges, en un principi inconnexos però que poc a poc van agafant forma i confirmen la...
Llaç Lila

Aquest dissabte hem tornat a Vilanova de Meià sis mesos després d'haver acabat d'obrir aquesta via. El confinament ens va impedir repetir-la i finalment avui ho hem pogut...
El Llaç lila, (final) i En Joan en fa 50

Aquest dissabte tornem a Vilanova de Meià, al pas nou, per acabar d'equipar la via del llaç lila, la darrera que varem obrir abans del confinament.Ens acompanya el Joanet que...
Fent memòria (tierra de nadie)

DIMECRES 11 DE GENER DE 2012TIERRA DE NADIEFa dos mesos amb el Josep Sánchez varem fer una combinació de vies on vaig gaudir d’una escalada complerta, per tant no és...
Fent memòria   (anaconda)

Fent memòria (anaconda)

19 DE MARÇ DE 2020Aquests dies de recolliment (obligat) per culpa de l’emergència sanitària pel virus, hi ha moltes tasques a fer, però sempre hi ha un moment per a la...
Vies filibusteros+desconeguda

DIUMENGE, 16 DE FEBRERNormalment sortim els dissabtes, però aquesta vegada li demano a l’ Isabel per sortir diumenge. Encara tinc el peu “tocat” de la caiguda de dijous i...
Vies filibusteros+gudaris

Corsarios

DISSABTE, 25 DE GENERAquesta setmana tot i que la meteo diu que dissabte no serà gaire bo, decidim sortir. (portem tota la setmana tancats a casa per culpa de la turmenta...
VILANOVA DE MEIA Via Tarzan

Recordo que fa unes setmanes que vam venir a fer les vies de les 5 feixes i em trobava supermotivat, Avui, que venim a fer la Tarzan em trobo més encongit no sé si el motiu...
VILANOVA DE MEIA PAS NOU Via de les cinc feixes

Abans de fer la via pensava que no seria una gran via. Cal dir que les feixes li fan perdre continuïtat, però gairebé tots els llargs tenen passos molt bonics especialment el...
La Chulo Piscinas al Pas Nou.

Dia amb un sol tèrbol però sense fred que m'ha animat a fer una de les vies de renom a la zona del Pas Nou a Vilanova de Meià: la Chulo Piscinas o el que queda d'ella...
Arrencat un parbolt a la Wild Planet.

Llegit ahir al facebook.A una cordada l'hi ha saltat un troç de roca amb el parabolt pertinent a la segona tirada de la Wild Planet al tram d'Ae,a la Roca dels Arcs de Vilanova...
Entre clàssics i novetats de la Coma de Meià

Distància: 28 km.Desnivell: 1100 m+ / 1600m-Dificultat: mitjana.Punt de sortida: Hostal Roig.Punt final: Vilanova de Meià.Durada total: 5 h.Les Torretes, punt més alt del...
VILANOVA DE MEIA. Placa fàcil

La intenció no era anar a les plaques, però arribant a Vilanova ha començat a plovisquejar, així que passem al pla B, després de fer la primera via, sembla que la cosa vol...
Same, 155m 6a (o més) (Vilanova de Meia)

***Embarcada a l'L1 de quan els burins ni es veien... la via va pels sostres i esperó de l'esquerraVia de les curtes al pany dret de la Roca dels Arcs (a la dreta de la...
Adeu tronko!

"Tu ves tirando que Yo ya subo a jumars..."Maldito seas Tronko! Tambien has tenido que ser el primero en irte a otros mundos a buscar nuevas movidas?Un rapel.Un puto rapel que...
Tossal de Mirapallars. 100 cims

23 d'agost de 2019Segona jornada pel Montsec de Rúbies. Aquesta vegada per coronar el seu cim, el Tossal de la Torreta, sostre comarcal de  la Noguera,  i el Tossal...
Via

Via " Les 5 feixes"

Aquesta setmana el Pere ens demana anar a Vilanova de Meià, ja que no hi ha fet cap via llarga, i el Jordi proposa repetir la via de les 5 feixes.Aquesta via comença a peu de...
Sant Mamet. 100 cims.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
PELADET ORIENTAL. Via NAG-TRIO-BAND.

4/09/19. El passat 28 d’agost vam anar una colla a escalar al Peladet Oriental, tocava repetir en el meu cas i recordant un possible projecte proposo si algú s’anima i...
Via lar

DIMECRES, 28 D’AGOSTSembla que les vacances ja han passat i tot torna a la normalitat. Aquesta setmana hem fet la crida de costum i ja ens hem trobat sis , amb ganes de...
ABELLA DE LA CONCA Escalada esportiva

Aquesta sortida és de fa uns 10 dies i sembla mentida que fins a mig matí anàvem en màniga llarga, amb la calorada que fa avui.Havíem quedat a Vilanova de Meià per fer la...
GR-92: Vilanova i la Geltrú – Sitges (38 m)

Dissabte 20 d’abril de 2019Hora de sortida: Nou del matí.Ubicació: Comarca del Garraf.Temps aproximat: 3 h (8,5 km)Desnivell: 50 m (acumulat)Dificultat (1): Fàcil.Programa:...
Via LAR al Peladet Oriental de Rúbies.

El primer i l'últim llarg ens han semblat prou bons,espectaculars,mantinguts i agraïts.El que passa entre aquestes dues tirades...suposo que t'ha d'agradar l'escalada...
Via de l' hereu

DIMECRES, 20 DE MARÇA principis de setmana vaig quedar amb el Josep per anar a “El Barrico” una zona que ell no coneix i el dimarts fem extensiu la proposta a la resta de...
Bukanan a la Roca dels Arcs.

A aquest pany de paret convé anar-hi avisats: hi ha el mateix tram de rostoll que de vertical.Dit això fins a R3 la via ens ha agradat molt:dues tirades amb ambient i on...