Volta per valldemossa

La volta dels tunels de villalonga 2017

Tercer any consecutiu baixant a Vilallonga per la via Xitxarra, no ha estat la trobada de tots els anys que organitzen Angel i Rafa mico, però amb 4 L'HEM FET spartanos...

Aquest diumenge, volta dels dòlmens a la vall de Cabó

Aquest proper diumenge dia 29, visitarem un indret al caire del pre-Pirineu, per la vall de Cabó. És un lloc poc transitat, però molt interessant, amb una sèrie de dòlmens...
Una volta pel Moianès...

A 1 de Febrer fa fred, i si es a la comarca del Moianès (quan vàrem fer l'excursió encara no era comarca...) doncs encara més...Ens vam intentar expulsar el fred fent una...
El faraonet (via maria voltà montserrat)

DIMECRES, 16 DE NOVEMBREUna nova setmana amb restriccions horàries, que condicionen el nostre objectiu. Avui he quedat amb el Josep, que la setmana passada va deixar-me tota la...
+ btt biar i la volta del cebolleta 2/10/16

Molt lentament van sortint les ultimes fotos del que ens va deparar la btt de Biar. Ja en la crònica de la setmana van destacar diverses coses, una, la multitud de...
La volta a Eivissa: Sta. Eulària - Eivissa

Aquest estiu, novament, hem anat a passar uns dies a Eivissa, concretament a Santa Eulària des Riu. Com l'any passat, he procurat combinar la platja i el descans amb alguna...
Pirineu - Volta al Posets. 31/7 al 3/8.

La volta el Posets és una joia del nostre Pirineu, les valls d'Estós, Viadós, són dues de les valls més boniques del Pirineu, si hi sumes la baixada per la Vall de...
Gran volta al pic de Salòria en BTT

//--> Comencem la ruta remuntant la vall de Setúria Arribada a les bordes de Setúria Enfilant per la pista sobre la coma de Setúria...
Vii volta al terme de vilamarxant, 1ª etapa

Lloc inici caminada: Plaça del Llavador, Vilamarxant, Camp del Túria.Caminants:  18 agosarats senderistesData: 28-05-2016 Hora d’inici caminada: 07:40:45Hora...
La volta dels tunels de villalonga 2016

Els Pedalsdeplom hem pres partit en la ja clàssica volta dels túnels de Villalonga, aquest any una mica més light sense la pujada al Benicadell. Bona volta...
La volta al castellot de moror

El Castellot de Moror és una roca que captiva fortament la mirada de qualsevol excursionista. Vaig tenir el goig de poder-lo escalar i observar que havia uns esgraons repicats...
Vi volta a la foguera de canals 17/1/16

Ara si que arrenquem aquest 2016, i ho fem de la millor manera possible, envoltats d'amics per participar en la nostra clàssica de principis d'any.Aquesta vegada en...
La Volta completa a Montserrat

Espectre de Brocken sobre la canal dels Arínjols. La volta completa a la muntanya de Montserrat és l'excursió més grandiosa que es pugui fer en aquest massís. Es visiten la...
Una volta pel Solsonès

Aquest cop ens acompanya un vehicle poc habitual per les nostres contrades, un UMM del Romà i la Carme.Sortim de Solsona direcció a Lladurs tot vorejant la rasa de l'Om, pel...

124. Campdevànol: volta a Sant Pere d’Auïra

RESSENYA –  MAPA – GOOGLE EARTH Sortida/arribada: Campdevànol Distància: 12,4 km Desnivells: +/ 500 m  Filed under: Circulars, de 10-15 km, Espais Naturals,...
Ascensió i volta a Sant Corneli

Pujant del pla de Lleida i un cop superat el Montsec pel Congost de Terradets, s'obre davant nostra la part baixa de la comarca del Pallars Jussà. És en aquesta zona on podem...
Dolomites, volta

Dolomites, volta "pala san martino"

12/08/15. Avui tornem a fer una excursió amb itinerari circular, aquest cop a la “Pala de San Martino”. A l’entrada de “San Martino de Castronza” trobem...
La volta de s'Escolta

Mirador des PortCurta i vistosa excursió de Son Mas a Can Costa pel camí de la volta de s'Escolta, remot sender de vigilància costanera, que ja existia a mitjan s XVI i que...
Una volta per la Serra de Miralles

A mitjans de Maig vam fer una excursió per la comarca de l'Anoia, concretament per la Serra de Miralles, un enclavament força desconegut en l'imaginari geogràfic català, i...

317 Volta pel Montseny (Gronxadora) 25022015

317 Volta pel Montseny (Gronxadora) 25022015La galeria de fotos des de Picasa d'en Francesc Blanch: cliqueuLa galeria de fotos des de Picasa d'en Avifont: cliqueuLa galeria de...
La volta al món de Pau Bartoló

L'atleta d'Avià disputarà enguany l'Ultra Trail World Tour | Ja és a Nova Zelanda per disputar la Tarawera Ultra Marathon però també serà a Austràlia, a la...
V edicio de la volta a canals 11/1/15

Aquesta ruta s'està convertint en una clàssica de a principis d'any per a nosaltres, va començar el 2010 quan Ramon que resideix a Canals ens va convidar a un esmorzar a la...

Dissabte, volta per les Guilleries

OSOR – SANT MIQUEL DE LES FORMIGUES – OSOR Dissabte, 17 de gener 2015 Farem una ruta circular. Sortint del poble d’Osor al bell mig de les Guilleries, pujarem al cim més...
Baix penedès: volta al montmell

Dimecres passat feia un solet i una fresqueta que invitaven a sortir. Enfundo perneres i jaqueta i agafo direcció a la Bisbal del Penedès, des d'on continuo cap a les Peces...
Calorosa volta als Estanys d’Ivars

Com si fos l’estiu, el sol ens va caure al damunt amb una temperatura de 32º. En ple octubre! Això no va ser obstacle per a poder gaudir d’aquest espectacle...