Caiguda

05-09-2019, Barcelona                      Benvolguts companys que teniu la paciència de llegir aquest Bloc, fa unes setmanes que no publico res i no es per falta de ganes, simplement es que no he sortit a escalar i de moment, encara no recorro al recurs de publicar escalades de quant era menys gran (tot arribarà, no patiu)El Martí al L - 1 El fet es que el passat dia 10-07-2019 vaig sortir a escalar amb els companys Esteve i Martí, que no son...

Sant Salvador del Corb (958 m)

Dissabte 24 d’octubre de 2020Hora de sortida: Set del matí.  Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.  Temps aproximat: 5 h (9,6 km)  Desnivell: 500 m...
L' ull de l'elefant

DIUMENGE, 11 D’OCTUBRE Aquesta setmana teníem que ser pocs perquè un cap de setmana llarg convida a marxar lluny, però finalment ens hem ajuntat dos grups  i...
Puigsacalm pels graus del vessant nord

13.09.20  Complet i variat circuit al Puigsacalm des de Sant Privat d’en Bas, pel grau de les Escales de Sallent i la canal de les Eugues, i retorn pel Puig dels Llops,...
L'Aigüeta de la Vall

Segur que molts de vosaltres heu sortit des del poble de Grist (Eriste en castellà) en direcció al refugi Angel Orús, des d'on s'inicien algunes clàssiques ascensions a cims...
Via desconeguda i esportiva a l'Abella.

Aquest dissabte hem pujat a l'Abella de la Conca a investigar per on va una via que fa temps que teníem ganes d'escalar. La via comença a on acaben les vies d'esportiva del...
Del Guillem

23-09-2020 Malanyeu Paret del Davessó Via :  Del Guillem Avui el dia es fantàstic , ni fred ni calor, cel blau i ganes de escalar, durant el inici de la activitat...
La Ruta del Cares entre Caín i Poncebos.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Després d'estar tota la nit plovent amb una forta tempesta elèctrica al poble de Caín, el dia és desperta magnífic, quasi...
ROCA ENTRAVESSADA (2.928m) i PIC DE MEDACORBA (2.913m)

Alçada mínima: 1.567m Alçada màxima: 2.928m Distància: 13,4 kmTemps empleat: 8h45m (aturades incloses) Desnivell + : 1.492m Desnivell - : 1.509m ARINSAL – REFUGI PLA DE...
Via  jf 80

Via jf 80

DIMECRES, 26 D’AGOST Ja fa un temps l’Emili va passar-me la ressenya d’una via que tenia la colla oberta des de feia molts anys i que ara amb motiu de l’aniversari...
El rap del niño

DIMECRES, 19 D’AGOST Avui és el segon dia d’estada dels Rosillo al càmping, axó vol dir que podrem sortir a escalar, però desprès de la pallissa a caminar del primer...
Via Decauville

var Latitud_sortida = 42.833840; var Longitud_sortida = 0.986591; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Mines de Ventalhor

var Latitud_sortida = 42.833718; var Longitud_sortida = 0.937838; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Vinyamala (3.298 m.)

var Latitud_sortida = 42.756989; var Longitud_sortida = -0.092658; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Ve-mu

DIUMENGE, 12 DE JULIOLNo tinc per costum sortir dos dies seguits a escalar, (el cos ja no està per fer excessos) però donat que dimecres no vaig sortir, s’imposa fer la...
Mola Plana. Montsià

6 de maig de 2020Natros a casa confinats.... mentre la natura segueix el seu curs, i per uns dies, més alliberada que mai de l'abusiva pressió humana.Finalment ens deixen...
Llibertat: el tossal del pedrós d'albatarrec

Després de 50 dies de romandre confinats a casa, avui he pogut sortir a caminar. Però, encara hi ha restriccions i només podia anar pel terme del meu poble. La primera fita...
Expedició Bolivia-2002.

Cims realitzats en la nostra estada en aquesta zona de Bolivia.Mai havia pensat a comprar-me "encara" un escàner per digitalitzar les diapositives que havia anat fent durant...
Gr3: etapa 12: de les esglésies al pont de suert

Estem continuant la tasca de cercar per on anirà el GR3 per les comarques de Pirineu (Veure etapa 10 Adons a Viu de Llevata).Avui ens trobem en Paulino Grau, en Joan Nadal i jo...
Vies filibusteros+desconeguda

DIUMENGE, 16 DE FEBRERNormalment sortim els dissabtes, però aquesta vegada li demano a l’ Isabel per sortir diumenge. Encara tinc el peu “tocat” de la caiguda de dijous i...
Vies filibusteros+gudaris

Culebra bastarda

DIUMENGE, 29 DE DESEMBREAvui , si que definitivament és el darrer dia d’escalada d’aquest any.Sortim tres companys i a darrera hora s’apunta un quart, millor perquè...
Agulla de l'Arbret, via Aresta Brucs

26.12.19  Des que a principis d’aquest mes de desembre vam escalar la Filigrana, que ens vam quedar amb les ganes de pujar també a la Mitra, més coneguda com l’Agulla...
Espectacularitat del feixant de carlets

L'altre dia vaig anar als Feixants del Montsec. És segurament la millor excursió del Monsec d'Ares. Doncs la segona és el Feixant de Carlets. Té un caràcter més salvatge,...
 via raó de ser

DIJOUS, 12 DE DESEMBREAvui hem quedat aviat amb l’Isabel tot i que tenim intenció de quedar-nos per Montserrat, per tema d’horaris, però veient el temps que fa fora al...
Havana Club a la Pastereta.

Està prou bé amb un segon llarg que és una oda  a la continuïtat,petits trams de díedre i una placa final força lluïda.La roca és bona i a més és una via bastant...
La maria de ca l'anglada

DIJOUS, 28 DE NOVEMBREAquest mes de novembre esta resultant molt estrany, entre la recuperació, els dies de pluja i els compromisos familiars, quasi no he pogut sortir a...
L'Enigma de la Jana al Serrat de la Corona.

Moltes vegades de camí a Montrebei la mirada és perdia en els vistosos esperons del Serrat de la Corona i, en aquesta lluminosa jornada d'hivern avançat hi hem fixat...
GR3: Alp - Estació de Coll de Pal

La segona etapa del nostre recorregut pel GR3, el Sender Central de Catalunya, ha estat sens dubte l'etapa reina d'aquest llarg GR que gairebé acabem de començar però que...