Llars Mundet a Tibidabo, Collserola

Parc Nacional de CollserolaRuta moderada. Temps només anada: 2 hores Distància anada: 6,57 kmBaixem a la parada de metro Mundet, sortida muntanya. Pujarem per l'avinguda d'Arturo Mundet fins a l'entrada a Collserola que queda a mà dreta. El camí fa ziga zaga fins a arribar a la carretera de les Aigües. Quan hi arribem ens dirigim cap a l'esquerra.Caminem per la carretera de les Aigües fins arribar a una cruïlla, nosaltres agafarem el camí que puja de la dreta. Continuarem pel camí de...

Gavà- Tibidabo (512 mts.)- Gavà en Gravel.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.A la sortida d'avui intentarem enllaçar Gavà amb el Tibidabo, mirant de trepitjar el menys possible...
Montcada - Tibidabo - Penitents

Una nova sortida de confinament, aquesta vegada per la Serra de Collserola i passant pel Tibidabo, el seu punt culminant. Un itinerari excursionista fàcil i relativament...
Baixador de Vallvidrera - Tibidabo

Parc Natural de CollserolaDistància: 3,62km Dificultat: FàcilTrack: bit.ly/37cFRBdDes de l'estació de FGC de Baixador de Vallvidrera anem cap a Vil·la Joana i el centre...
TURÓ D'EN FOTJÀ (349,5m.) des de Llars Mudet

CIM:Turó d’en Fotjà: 349,5 m.COMARCA: BarcelonèsHORARI:1h 15 min.: 45 min,.. + 30 min.)DESNIVELL:190 m. o 230 m. Si es des de els Llars Mundet...
El ponent de Collserola entre Molins i Sant Just

Avui us presento una ruta pel ponent de Collserola entre les poblacions de Molins de Rei i Sant Just Desvern. Recorregut molt divers en quant a paisatges i punts d’interès,...