Arista Sud, Puig de ses Bruixes, 355 m

Hora Inicio: 9:12 8 may. 2021Hora Fin: 17:00 8 may. 2021Distancia recorrida: 7,6 km (07:47)Tiempo en movimiento: 06:12Altura Mínima: 105 mAltura Máxima: 355 mGanancia Altitud: 370 mPérdida Altitud: -372 mTiempo Ascenso: 01:33Bot mes Alt: 28 mMaterial utilitzar: Cordes 2 x 20 i 2 x 30 m.Circular: Si Data: 8.05.2021 Rapelant l’arista sud del puig de […]

El Fumat i el puig Garballó

Puig FumatMatinal curta per la península de Formentor. Pugem al cim del Fumat (335 m) per l'escala de l'amo Joan Cerdà (1949-50) i continuem cap al coll de la Bretxa per pujar...

Els Cingles del Puig des Coll des Jou

Hora Inicio: 9:17 4 abr. 2021Hora Fin: 18:16 4 abr. 2021Distancia recorrida: 15,1 km Tiempo en movimiento: 03:07Altura Mínima: 818 mAltura Máxima: 1.052 mGanancia Altitud: 597...
Serra d'en Cals i Puig d'Arques

var Latitud_sortida = 41.848393; var Longitud_sortida = 3.109123; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...
Reina Puig a Terradets.

Sempre he tingut la sensació que aquesta via és l'eterna secundona de les Bagasses,eclipsada per la omnipresent C.A.D.E.A nosaltres ens ha agradat tant o més que l'esmentada...
El Puig Madrona i les Escletxes

Avui hem fet una nova escapada a la Serra de Collserola, concretament per les estribacions d'aquesta serra més properes a la Vall del Llobregat, al voltant de Molins de Rei....
Un pic, un puig i més...

Sentmenat, Dolmen Serra Cavallera, Guanta, Pic del Vent, Sant Sebastià de Montmajor i Puig de la Creu. 24,8 km. 5-24-41 13-05 x km. 1008 m. de desnivell positiu Si com diu el...
 Puig Caragoler de Femenia

El desembre de 2019 ja intentàrem pujar al puig Caragoler de Femenia pel pas des Puig, però quan arribàrem a la paret trobàrem la roca mullada de la rosada  i...
 Hivernal al puig de Massanella

El Frontó i els penya-segats del MassanellaComencem l’any amb un itinerari clàssic, l’ascensió del segon cim més alt de Mallorca, el puig de Massanella (1.365 m) per la...
 Ascensió al puig de ses Covasses

Vistes des del cimEl març de 2017 realitzem aquesta mateixa ruta amb el grup excursionista de Pòrtol, avui la repetim amb els companys dels “dimecres”. La torno a publicar...
 Puig de ses Vinyes per la carena de Llebeig

El puig de ses Vinyes amb els seus 1108 m de roca sòlida, és un cim isolat que mira sobre l'embassament del Gorg Blau i alhora contempla el puig Major de Son Torrella, la...
Al Puig Rodó des de Fontpedrosa

Distància: 32 km.Desnivell: 1800 m.Dificultat tècnica: mitjana.Punt de sortida: Fontpedrosa.Durada total: 6 h. Continuem suggerint idees per quan puguem tornar a la...
BTT PUIG NEULÓS (1.258 metres).

Descripció de la ruta; volta circular d'uns 42 quilòmetres, i uns mil metres de desnivell que ens portarà fins al cim del Puig Neulós, per zones boscoses i pistes amples amb...

20/09/2020 Puig Neulós(Serra de l'Albera)

En compliment  de les recomanacions del  Covid-19  s'ha de respetar les normes de portar mascareta, ó 2 metres entre companys i recomanable gel per les mansLLOC...
Ascensió al Puig de Tretzevents (2.731 m)

El Puig de Tretzevents (o de Tres Vents com el denominen els mapes francesos) és un dels darrers cims pirenencs de més de dos mil metres. Més a l'est només queden algunes...
Cingles de Tavertet i Puig de la Força

18.07.20  Interessant ruta circular pels cingles de Tavertet, on a l’espectacularitat de les parets dels cingles cal afegir les grans vistes que tindrem. Des de l’àrea...
Circular al Puig Castellar

Avui hem pujat novament al Puig Castellar però aquesta vegada per un itinerari diferent, circular, arribant al cim pel darrere, per la vessant nord. Es tractava de fer un...
Turó del Pollo o Puig Castellar (303 m)

Avui, després de llargues setmanes d'inactivitat a causa del confinamet decretat per combatre el Covid19, hem reiniciat les activitats de muntanya amb una sortida fàcil i...
 El puig des Teix pel camí de s'Arxiduc

Camí de s'ArxiducEl camí de l’Arxiduc és el més conegut dels que féu construir l’arxiduc Lluís Salvador d’Àustria. Ell el va fer traçar a partir del 1883, any en...

Cova i Puig de Son Vila

Hora Inicio: 10:40Hora Fin: 17:33 Distancia recorrida: 7,1 km Altura Mínima: 63 mAltura Máxima: 339 mGanancia Altitud: 571 mPérdida Altitud: -497 Temps total; 6,53 h Tipo...
Penyal des Llamp i puig des Cocó

Penyal des LlampAproximació: Per arribar al punt d'inici d'aquest itinerari, hem de prendre la carretera Ma-11 de Palma a Sóller i, un cop passat el Km 12 desviar-nos a la...
Esperó Central, V (450 m.), Puig Campana

Hem decidit fugir de la boira uns dies i ens baixem cap al llevant. Ens atansem el primer dia a fer esportiva per Sella i trobem els sectors del costat del refugi molt polits,...

"Esbiaixada" al Puig de Millà

ESBIAIXADA (300 m ED-) al Puig de Millà, amb l’Octavi Puntas i en Jordi Ceballos… o bé com marxar de …Continua llegint →
213 - Puig de Son Nasi 7-09-2019

Amb aquesta ruta ens acabam de convèncer que no cal pujar cims d'alçades importants per gaudir d'emocions fortes, a la muntanya. Els humils 577 m del puig de Son Nasi no és...
Sa Paret des Moro i el puig de ses Fel·les

Sa Paret des MoroEl punt d’inici d'aquest itinerari, es situa al Km 5 de la carretera Ma-1030 d’Andratx a Sant Elm. Deixem el vehicle a l'aparcament del cementiri de...
Les torretes o puig dels dissabte

En Pep Massana al cim (Foto M. Cabanillas)CIM: Les Torretes o Puig del Dissabte (250,4 m)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix PenedésDESNIVELL: +170,9 mHORARI: 1h...