Aresta Brucs a La Boteruda del Gra, a Agulles, on el grau és el de menys...Montserrat. 08-05-2021.

Camí al refugi Vicenç Barbé admirem les agulles, amb la nostra al capdamunt. Foto superior Ricard Rofes.                 Un matí de dissabte quedem amb el Ricard i el Miquel per anar a fer una via que ells tenen abandonada de les primaries del desconfinament....és una aresta Brucs, una Cerdà, del Jaume Cerdà i J. Boladeras, oberta el 18 de maig de 1959, jo encara ni caminava tot just!Doncs el Ricard es vol treure l'espineta i nosaltres, amb el David,...

Aresta Brucs a l'Agulla dels Ossos.

Malgrat no ser de les Arestes Brucs més recorregudes ens ha semblat una bona via.Molt variada ja que es desenvolupa per fissura durant la primera meitat de l'itinerari i...
Aresta Brucs a la Salamandra.

Oberta als anys 30 amb els materials rudimentaris de l'època semblaria que els seus aperturistes no anàven mancats de valor ni de moral.Amb els anys m'imagino que es deuria...
Via oblidada: aresta bruc al gep llarg

La cordada de 83 i 84 anys a la viaPer internet trobo molta informació de la via per l'Esquerra al Gep Llarg mentre que no trobo gaire informació de la via que puja per...
Sols per a friquis: les agulles dels pallers

Fa dies em va dir l'Aleix que li faria il·lusió anar a fer les agulles dels Pallers. Vaig pensar que friqui!! Crec que vol arribar a fer totes les agulles de Montserrat,...
L'esquena del puigsacalm xic o aresta sud

Estrenem la tardor amb aquesta bonica i elegant Aresta. Fem l'aproximació des del coll de Bracons, passant per la font Tornadissa i just abans d'arribar al cim del Puigsacalm...
Lyskamm Oriental, aresta est

L'endemà, sortim a primera hora del matí del refugi. Encara estem una mica tocats per haver dormit a més de 4.500 m...., però confiem que ens anirem recuperant. Sobretot...

Eiger: aresta mittelleggi

Confinament= Veure vídeos per passar l'estona. L'Eiger (l'Ogre) crec que tots hem somiat alguna vegada en pujar-hi, però la nord no està al nostre nivell. L'Aresta Mittellegi...
Montsant: el grau dels tres esglaons - cova santa

Avui repeteixo una excursió que havia fet fa molts anys. Si la repeteixo deu ser perquè és una petita meravella en el nostre ben estimat Montsant. Com vaig a l'ermita de Sant...

Vía Aresta Brucs (IV+ 155 m) Cajoleta (Montserrat, Barcelona)

Vía Aresta Brucs de La Cajoleta es una vía de escalada amable y bien equipada que te permite disfrutar de las espectaculares vistas de Plecs dels Llibres.
Agulla de l'Arbret, via Aresta Brucs

26.12.19  Des que a principis d’aquest mes de desembre vam escalar la Filigrana, que ens vam quedar amb les ganes de pujar també a la Mitra, més coneguda com l’Agulla...
Roca Gris, via Aresta Esparreguera

5.10.19  Ja feia temps que teniem aquesta via “entre cella i cella”, com se sol dir, però sempre per problemes amb el calendari de nidificació que impera en aquest...
Per les agulles de siurana

Cim de l'Agulla Sense nom Petita(Entrada encara no acabada: Perdoneu les molèsties)Avui ens hem dedicat a pujar a un conjunt d'agulles que hi ha, mig amagades, als cingles de...
Vanoise. pic pierra menta. aresta nord.

14/08/19. La Pierra Menta és un Pic molt estètic per la seva vessant nord, si la veus has de pujar-hi. L’aresta Nord és la gran clàssica d’aquest cim. Aproximació...
Cerví, aresta del Leone des de Cervinia.

El Cerví, la muntanya icònica, una de les més reproduides i una de les més altes dels Alps, amb el seus 4.478 metres. I encara més si tinguéssim en compte la prominència...