Les arenes

DIMECRES, 05 DE GENERDespres de fer la primera sortida de l'any per Montserrat, aprofitem el primer dimecres per anar a coneixer una escola que no coneixem, tenim unamatinal per davant abans no ens toqui fer de reis per la tarda.Ens ajuntem, la Isabel, l'Antonio el Gines i jo.Aquesta zona propera a Terrassa, no ens quada gaire a prop donat que esta a la vessat Est del massis i per tant a nosaltres ens costa una hora arribar-hi.Però en Jaume en el seu blog la deixa molt be i a nosaltres ens agrada...

Roques de l'aguilar. cases de les arenes.

13/09/21. Feia temps què volia fer una visita a aquest racó què m'havia comentat el Jaume Planell el seu re-equipament. El Ramón també ho tenia pendent així què ...
La Castellassa del Dalmau

Sortida excursionista en horari de tarda per la part més oriental del massís de Sant Llorenç de Munt. Hem fet un itinerari circular, no gaire llarg perquè en horari de...
Edifici ETNIA BARCELONA

L'any 2013 la família Pellicer, propietària de l'òptica, va encarregar a l'arquitecte Jordi Tió la rehabilitació de l'edifici.La família Pellicer volia tenir un...
Passeig per la Vall de Mur

Fem un tomb per la Vall de Mur a Sant Llorenç de Savall        Iniciem el recorregut a l'ermita de mare de deu...

Avui destaquem : La Font de l’Espígol de Castellar del Vallès

La Font de l’Espígol esta situada a pocs metres per damunt de la llera esquerra del riu Ripoll al nord de les Cases de les Arenes, i per sota de la propera Font de Romaní....
Tres horetes per l'Obac

Remenant els arxius he trobat aquesta descripció d'una sortida per l'Obac de l'hivern del 2019 que havia redactat i que mai havia publicat.Feia dies que tenia ganes de donar...
La Mola pels cingles dels Cavalls

21.06.20  Els cingles dels Cavalls constitueixen l’espectacular contrafort meridional del cim de la Mola de Sant Llorenç del Munt. Aquest conjunt de cingles està...
Vall de la Llosa

var Latitud_sortida = 42.360603; var Longitud_sortida = 1.695851; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Les Arenes. Les roques de l'Aguilar.

Aquest dissabte anem a les Arenes per poder escalar a l'ombra. Fa unes setmanes hi vàrem anar per conèixer aquesta paret però el dia abans havia plogut i la paret estava...
Les roques de l'aguilar a les arenes

Aquest dimecres ens retrobem amb el Jaume i el Toni, em porten a les Roques de l'Aguilar. Hem fet tres vies, l'aresta de la Sardana , Buscapeligru i via 1 d'octubre. De...
Una nova volta pel Parc

Xinoxano 2019 25 k., caminada no competitiva4-29-31, 26 km. 10-22 x km. 770 metres de desnivellPer arribar amb una bona preparació pel mundial de La Molina em cal fer...
Volta per l'Obac

Surto de casa que encara és fosc direcció al pati de casa, el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i la Serra de l’Obac. Just al meu davant es mostra amb tota la seva...
Cingle de Bufaranyes 1-5-2015

Aquesta ruta discorre per l'espectacular i vertiginosa cinglera que s'estén per la cara nord del penyal de la cova dels Morts, de la península de Formentor. La millor època...
Terrassa-Montserrat, amb bicicleta

14.06.14  Malgrat les previsions de tempesta per a la tarda, avui dissabte les Isabels ja estem de nou a Terrassa per tal de concloure el recorregut de la variant ciclista...
Aiguafreda-Terrassa, amb bicicleta

27.04.14  El darrer diumenge d’abril ha estat l’escollit per fer la segona etapa de la variant ciclista de la cursa Matagalls-Montserrat (M-M), per això, passades les...
El Pal (Formentor) 27-04-2014

Després d'un primer intent frustrat de pujar al Pal, ara fa quatre anys en clau, degut a la presència de caçadors de cabres, tornàrem intentar aquesta ruta, aconseguint...
Avenc d'Aguilar

Visita del dijous 20.03.2014: Antoni Torra, Dolors Boter, Jaume Julià, Jordi Perera, José Hidalgo, Manuel Vizuete, Ricard Alsina i Toni Robert..AccésSortint de Castellar del...
Per la Ruta del Ter amb bicicleta (V)

15.02.14  Avui toca fer la darrera etapa de la Ruta del Ter i per a celebrar-ho ens hem reunit una bona colla a l’estació de Girona: les Isabels, la Roser i el Ramon...
Integral a Sant Llorenç del Munt i l'Obac

Si no em falla la memòria, la Mola va ser el meu primer cim, en una excursió tipus familiar amb pares, germà i gos. No recordo ni per on vam pujar ni en quin any, tot i que...
Turó Montcau – Roca Encavalcada

Turó del MontcauAquest itinerari ascendeix el turó Montcau el segon cim del Parc Natural de Sant Llorenç i la Serra de l’Obac. Amb una alçada de 1.056 m es troba al nord...
Volta a la barraca de l'Orri Vell

Sortim de Ribes direcció al poble de Pardines, anem per la carretera que enllaç Ribes amb aquest poble de la Vall del Segadell. Quan arribem a Pardines creuem i baixem per la...
Torrent del rajant- (traçat ascendent).

El torrent del Rajant està situat dins del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt. Des de fa uns anys és un dels pocs torrents del Parc, per no dir l’únic, equipat per a...
Celrà - L'Escala

Sortim de la zona esportiva de Celrà per anar cap al polígon industrial, creuem el polígon i anem a buscar la pista que ressegueix els camps primer fins a Bordils i desprès...