Cim del Puig Estela, des de Vallfogona, pel coll de Canes i el camí ral (1.355 m)

Dissabte 7 de maig de 2022Hora de sortida: 2/4 de set del matí.  Ubicació: Comarca del Ripollès.  Temps aproximat: 5 h (13 km)  Desnivell: 455 m (acumulat)  Dificultat (1): Normal.Programa: Sortirem de casa l’hora esmentada i anirem per la C-17 en direcció a Vic, aturant-nos a fer el tallat a les 4 carreteres de Tona. Després seguirem en direcció a Vic i Ripoll. Un cop a Ripoll, anirem en direcció a Olot fins arribar a Vallfogona de Ripollès. Un cop a Vallfogona,...

El Camí de Vacarisses a Monistrol de Montserrat

El itinerari d’avui comença a Vacarisses i finalitza la ruta en Monistrol de Montserrat, amb una distancia d’uns 19 kilòmetres aproximadament. Podeu iniciar el recorregut...
Tavertetris al Puig de la Guardiola.

A nosaltres ens ha agradat força malgrat haver-hi alguns trams terrosos i altres herbosos. Fàcilment combinable amb la veïna Druides del Collsacabra on tocarem més...
El Camí del Sàmper al Turó del Duc.

Tenia moltes ganes d'escalar en aquest indret, potser per això o potser per que n'esperava poc n'hem sortit ben satisfets. No deixa de ser un recorregut de ressalts, amb...

Guia recomanada : GR 107 – EL CAMI DELS BONS HOMES. BERGA-FOIX

Fitxa tècnica: Nº de pàgines: 6 Editorial: COSSETANIA – ALPINA Idioma: CATALÁN Enquadernació: Tapa dura ISBN: 9788490347072 Any de edició: 2018 Plaza de edició: ES...

Trio de vies a Coll Roig.

Al Coll Roig de Montgrony ja hi comença haver un bon pupurri de vies. Cal organitzar una atenta recerca per la xarxa per saber que és cada cosa. Jo, avui, m'he decidit a fer...

Arbres – El Plataner de can Coll de Castellnou de Bages

El Plataner de can Coll està en un costat de la carretera de Santpedor a Castellnou de Bages, poc desprès de haver passat per la masia de can Coll, a la dreta. És un gran...
Excursió al Puig de la Creu

Hem fet una curta excursió per les rodalies de Castellar del Vallès pujant al Puig de la Creu, un cim de poca alçada amb una ermita-castell al seu cim. Tot el...

Via UMAMI. PUIG D'ESPIES. SERRA DE SANT JOAN.

26/01/22. Havíem vist una línia evident què pujava al Puig d'Espies a la Serra de Sant Joan, vam anar-hi  amb el Remi i la sorpresa va ser veure uns pitons al primer...

Sortida a coll roig

DIMECRES, 26 DE GENERAvui despres de molt temps podrem tornar a fer una cordada d' Estruch's.Però es el preu que cal pagar pels estudis i la feina.El Guillem pot sortir...

LLac i Puig de Son Fe ( Penya des Migdia)

Hora Inicio: 10:01 8 ene. 2022Hora Fin: 16:22 8 ene. 2022Distancia recorrida: 6,4 km (06:21)Tiempo en movimiento: 02:23Altura Mínima: -38 mAltura Máxima: 219 mGanancia...
 Puig de Can Llenderina

Castell d'Alaró vist des del cimInici: deixem els vehicles a Orient, llogaret de muntanya del municipi de Bunyola, just davant les cases de Cals Reis (Km. 10,250 de la...

Retornant a Coll Roig

Aquest diumenge pujo a Coll Roig amb en Toti Llobera, una zona que ell encara no coneixia tot i que anys endarrere havia escalat molt a Montgrony.Comencem  per la via...

Esperó Sud del Puigsacalm pel camí dels Tossells

Divendres 31 de desembre de 2021El Puigsacalm no es caracteritza per tenir un rocam d'allò més adient, però "deunidó" la de vies que s'han obert darrerament. Aquest...

Volta al puig de ses Covasses

Inici: sortim de la Urbanització del Guix (Escorca), molt a prop del coll de la Batalla.(WP-01) Urbanització del Guix - 0,0 km - 0 minuts - 564 m d'altitud.A les 9:25 h...

Puig de Santuïri

AvencEl puig de Santuïri (Pollença) és una petita elevació que fa d’apèndix de la Serra de Tramuntana. La finca pertany a l'ajuntament de Pollença, està catalogada com...
Circular al Pra Cornet des del Coll de Mosses.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.Avui amb la Irene volem fer el Tour de Pra Cornet, és l'itinerari núm. 8 de raquetes i així està...
Intent al Puig del Pam

Avui hem iniciat la temporada d'esquí de muntanya, una temporada marcada per les dues anteriors en les que les restriccions de mobilitat motivades per la...