Montserrat - Agulles - Paret Oest - La Peluda - Via: Dels Rodríguez. 21/06/2022

Avui hem quedat amb el Ramir per anar a La Peluda, però, tot i que hem marxat d'hora, a peu de via ens trobem amb el Ramon que va a la mateixa via en solitari. Al final acordem que en Ramir anirà amb el Ramon al davant nostre. Us deixem la nostra ressenyaFoto de la via En Ramir en el primer llarg. Just quan arriba a la reunió comença a ploure. Dubtes si seguim o baixem, al final ens hi posem doncs esperem que no sigui res. La via comença uns 5 metres per l'Agulla del Sol Ponent...

Avui coneixerem : La Font Verge de Montserrat de Navarcles

La Font Verge de Montserrat es situada en la paret de l’església de Navarcles tot baixant unes escales. La Font es tota metàl·lica, molt comú en trobar-la arreu, dona...
Barranc dels Empedrats

Aquesta temporada de barrancs, la més activa de tota la història del Blog de Muntanya, segueix endavant amb nous torrents i barrancs. Avui ens hem desplaçat...

Mirador de la plaça dels Quatre Vents d’Ullastrell

El Mirador de la plaça dels Quatre Vents, està emplaçada en l’extrem de ponent del nucli urbà, pel camí de les Monges en la Plaça dels Quatre Vents d’Ullastrell. El...
Espai Natural dels Estanys de Basturs

SerradelMontsec.cat - Amb el topònim Serra del Montsec anomenem una única serralada, d'uns 50 quilòmetres de llarg, que en realitat es divideix en tres...
Via BAGES. PARET DEVESÓ. MALANYEU.

7/06/22. Quedem amb el Ramir i proposa anar a la via Bages a Malanyeu, darrera via oberta. Quedem aviat abans que el sol agafi força. A les 10 ja estem escalant, fa aire i...
Amagatall de Fantasia a la Paret del Doll.

Doncs sí, Amagatall de Fantasia per poder escalar a l'ombra que no vol dir escalar a la fresca amb aquesta calor de ple estiu i en un lloc com el Doll. Aquesta via és una...

Esperó Nord Oest al Serrat del Moro.

Guapa però amb algun tram de pedra a estudiar que suposo que milloraria si la via assolís l'estatus de clàssica de les seves veïnes Mas Brullet o Casas Chani cosa...
Via Diedre Vallès a la Punta dels Cavalls.

Fot una calorada inusual per l'epoca i ens anem a cercar la bona ombra matinal a la Punta dels Cavalls.Via molt elegant i amb pasos de qualitat  , donada la...
Esperó dels Elfos a la Paret d'Escales.

Si no m'equivoco es tracta de la via que va encetar l'historia escaladora d'aquesta curiosa paret. Potser per això m'ha semblat la més lògica i bonica de totes les que...
Via Bages, Malanyeu, paret del Devessó

Aquesta setmana, en Joan Baraldés ens va sorprendre amb la publicació d'aquesta darrera via oberta a Malanyeu, al pany de la dreta molt a prop de les Taules de la Llei. I...
Escorrialles a la Paret de Catalunya.

Amb aquesta caloreta toca buscar l'ombra i ja sé sap que la Paret de Catalunya de Montrebei és un destí més que aconsellable. Avui l'Escorrialles, un nom que no fa justícia...