Balneario de Panticosa - Pared de Bozuelo - Via: El Libro de la Selva - 28/07/2022

L’ any passat vàrem pujar a la Paret de Bozuelo amb l’intenció de fer aquesta via, però una cordada més matinera ens va passar al davant, així que ens vàrem posar a la via Baloo i va quedar per una futura ocasió El Libro de la Selva. Com l’entorn i la qualitat de la roca ens va agradar molt, no ens ha fet gens de mandra tornar a pujar fins aquí i com avui donaven mal temps a partir de les 12 h, aquesta via ens encaixava molt bé.Tornar acaronar les presses i les plaques d’aquesta paret...

Via DEL IBON. BALNEARIO DE PANTICOSA.

2/06/22. Després de la pallissa d'ahir a la via Caprichos de Primavera, avui toca descans o recuperació activa, el Remi s'apunta a la primera opció i amb l'Alfons anem a...

12/12/21 La Selva - Osor

Per assistir a la excursió, és obligatori estar federat i complir el protocol de la Covid19 LLOC DE TROBADA: antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les Corts Catalanes...
Nova via: integral a la cresta d'amets

Falta la ressenya... Això del confinament comarcal ens ha fet molt de mal. Només sortint 4 km podíem anar al sector de Tanca-li-porta a Ivars de Noguera i ens ha permet...
GR92: El Port de la Selva - Cadaqués

El GR92 és un dels camins de gran recorregut que hem completat amb el grup de caminadors del GR. Va ser el primer i vam estar dues temporades senceres per completar el sector...
Apunteu, nova via: al alba a la paret del pont

Hi ha moments que tens la sensació que una via esdevindrà una via molt repetida. Aquesta és la impressió que he tingut avui quan escalava aquesta nova via del col·lectiu...

Llibre Recomanat : Xarxa Senders Locals de la Selva del Camp (Mapa)

Fitxa Técnica Editorial: PIOLET – Mapes Any d’edició: 2014 Matèria : CARTOGRAFIA-MUNTANYA I TOPOGRAFICA ISBN: 978-84-941306-6-3 EAN: 9788494130663 Idioma: CATALA...

El Eiger - La Pared Asesina

Ens explica la història de la paret que més por fa. El terrible Ogre dels Alps. Una paret plena de tragèdies.
Un plaer de via:  gran diagonal de santa anna

Un plaer de via: gran diagonal de santa anna

Estem davant d'una de les millors vies que he fet però, tristament, i sense saber massa perquè és una via que es repeteix molt poc. Segurament perquè no la coneixeu. Aquesta...
Nova via: treballant per la jubilació

Es van acumulant els anys - altres diuen l'experiència - i he d'anar pensant que em faré encara més vellet. Davant de la contundència del pas del temps m'he de dedicar a...
PICS DE LOS INFIERNOS PER PANTICOSA i PONDIELLOS

Alçada mínima: 1639mAlçada màxima: 3083mDistància: 16,7 kmTemps empleat: 9h35m (parades incloses)Desnivell + :  1619mDesnivell - :  1619mRefugi Casa de Piedra –...
La toscana i selva de fontanars 12/3/17

Tornem a la btt amb una ruta per la Toscana de Fontanars i amb 2 fets a destacar, primer l'estrena del nou pepinaco de Jordi i com a segon, som reincidents de perdre'ns en...
Vía Anglada Cerdà al Libro Abierto en Ordesa

El 7 de junio, aprovenchando que la carretera a la Pradera de Ordesa estaba abierta, subimos a escalar la vía Anglada Cerdà de 380m y 6a+, con Israel. La vía es bastante...
De La Selva del Camp a Bell-lloc d'Urgell

Aquesta ruta feia dies que la teníem pendent, era una proposta del Julio que l'havia fet ja fa una colla de dies amb un vehicle no massa adient.Aquest cop hem quedat a...
Pitufosis a la Pared del Aguazil.

Antiga via d'autoprotecció oberta per bsix convertida en una bonica via esportiva a cop de trepant.Ens ha semblat una vua bastant homogènia en el 6a i variada d'escalar,amb...
GR 92: Port de la Selva - Llançà

Acabant de fer la penúltima etapa del GR 11 i com que tenia tota la tarda per endavant, vaig tornar a Llançà a peu, però ara desfent les meves passes de tretze anys enrere...