Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...

Cim pendent

Aquest cim no s'ha aconseguit encara,roman al calaix d'excursions pendents.

Integral jardin d'été. gorges de todra.

17/04/24. Tornem a estar Todra. Avui anem al Jardin d'été sense una via clara, l'Alfons, l'Agustí i el Juli van a la Tik sab. Amb la Isabel anem a la via Mais c'est bien ici...

Tuc d’amitges desde la peülla

Tuc d’Amitges desde el aparcamiento de La Peülla (Bonaigua) con nieve La Vall del Gerber es una entrada natural al Parque Nacional d’Aigüestortes i l’Estany de Sant...

Menorca: camí de cavalls (sud de l'illa)

L'any passat vaig poder recórrer el Camí de cavalls, per la costa nord. Tenia clar que tornaria i faria la continuació que aquí us presento. Aquest cop hem vingut a fer una...

CAMÍ DE CAVALLS: etapa 1: DE MESQUIDA A ES GRAU

Ja hem fet tot el tomb de Camí de Cavalls però trobem a faltar la primera etapa de Maò a Es Grau, així que ens va semblar prou interessant refer aquest recorregut, però hem...

Aresta ger a castellfollit

DIMECRES, 17 D'ABRIL Fa dies que anem sondejant a la colla per trobar-nos i fer una sortida conjunta però és una tasca difícil, per tant hem decidit tirar pel dret i...

Dels Iaios

17-04-2024BergaSantuari de CorberaPlaca de la LlumVia: Dels IaiosEl Martí ha regressat a la dura vida de les escalades BEB, d’això dona fet la cara de sorpresa que posa el...

Avenc d’en pasant

Avenc d’en Pasant (-31 m) Es una sima que se encuentra localizada en el Macizo del Garraf, en el municipio de Begues aunque nosotros accederemos por Sitges al Avenc d’en...

Via Diedre Central al Sòcol del Montroig.

En Parce tot sol i en tres atacs obre aquesta via tota ella tipus "sendero limite" al Sòcol del Montroig.No en trobarem cap ferro homologat si no es perquè...

Cicloturismo en el alt empordà

Cicloturismo en el Alt Empordà en 2 días (MTB) Una ruta circular de cicloturismo pensada para hacer en 2 días, con MTB o gravel no en bici de carretera, es decir, se pasa por...

Cara Est de la Portella Petita.

Nosaltres hem fet la Via del Ràpel apurant les últimes llums d'una tarda curta baixant d'agulles.La Normal també l'hem fet i només hi resta un espit un xic abans...

Iaios, Placa de la LLum i 3 pollets (esquerra)

De nou pugem a Corbera, aquesta vegada ens ha acompanyat la Marta, la company del Jordi que encara no coneixia aquest magnífic recó del Bergadà i que com ja es habitual...

Treballant per la Jubilació

14-04-2024Sant Llorenç de MontgaiEl Triangle o PiràmideVia: Treballant per la JubilacióHem deixat l'hivern fa un parell de dies i ja estem en ple estiu. Avui estem...

Via aguanta a la rentisclera de la maçana

DIUMENGE, 14 D'ABRIL Hi ha una gran diferencia en les vies que proposem depenent de qui ho faci, en Pere i jo som mesurats i conscients de les nostres possibilitats, en...

Via Aresta de les Vinyetes (Via nova)

Despres de fer la via del costat (Bi Arnas) ens trobem de nou quasi un any despres per encetar aquesta elegant aresta.Com el terreny es factible i seguim el camí...

Via Bi Arnas...(Via Nova) .Mora Comdal

Bi arnas (lit. 'Dues respiracions') és una pelicula documental del 2022 dirigida per Jon Mikel Fernández Elorz L'obra tracta sobre...

Pedró del Tubau des de Sant Jaume de Frontanya.

Ruta feta el 04/02/2024. Descripció de la ruta.El Pedró del Tubau, de 1.543 metres,  és el cim culminant dels Rasos del Tubau, petita serralada prepirenaica situada...

Integral d'en pitu i la nuri

DIMECRES, 10 D'ABRIL Aquest dimecres cal fer bondat, per obligacions familiars no convé marxar gaire lluny i tornar aviat a casa. Solució quedar-nos per Montserrat on...

UN CLÀSSIC: EL BASENDER (Guara)

Cotiella i Massís de les Maladetes al fons des del camí al BasenderAnys sense fer barrancs a Guara i recuperem...

Money,money,money...

L'any 1987 la Generalitat declara el massís de Montserrat PARC NATURAL.El Patronat de la Muntanya de Montserrat va ser creat per Decret Llei l’any 1950, porta la...

Agulles d'Iturri. Ribes de Freser

Aquest divendres he pujat a Ribes de Freser per coneixer una zona d'escalada esportiva, les agulles d'Iturri.Allí m'hi han portat en Rafa, la Carme i el seu fill Pol. Son...

Comença la caloreta destapem la bicicleta

Altre dia amb el company Txubi, vam destapar les bicicletes que teníem tapades amb les mantes per començar a escalfar la temporada, ell amb la "flaca" i jo...

Placa de la Llum (Retrobada)

10-04-2024BergaSanta Maria de CorberaPlaca de la LlumVia : Placa de la Llum (Retrobada)Bon dia, cel clar, una mica de fresca matinal amb una suau brisa continental, perfecte....

PIC NEGRE (Andorra)

L'Estació d'Esquí de Fons La Rabassa-Naturland  es troba en un espai andorrà fronterer amb la Cerdanya, és un bon lloc per a fer interessants i fàcils passejades...

Serra de Gurp

var Latitud_sortida = 42.223873; var Longitud_sortida = 0.848230; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Via Xustiyou a la paret de la Ruïra

Desde fa mes de 30 anys que hi pujo per la pista de Fontalba a fer ski de muntanya o a escalar a la Dent d'en Rosell sempre em fixava en aquesta paret i no entenia com no hi...

Cova de santa anna vella

Sí Baixem des del pla de les Taràntules pel camí de la drecera de l'ermita de santa Anna,a peus de Gorros,una mica abans d'arribar al torrent de Santa Maria, podem...

El Cogulló de Cal Torre (882 m)

Dissabte 13 d’abril de 2024Hora de sortida: Vuit del matí.  Ubicació: Comarca del Bages.  Temps aproximat: 3 h 30 min (10 km)  Desnivell: 298 m...