Abans

Grau-Tarragó al Cavall Bernat

Via que va aixecar força polèmica al seu dia. Potser perquè els seus dos aperturistes van forjar-se mala fama reequipant clàssiques de la cara nord. O també perquè van...
Cova Galiassa. Mola de Catí. Port

25 d’octubre de 2020Feia temps que em cridaven l’atenció unes grans balmes que es veuen des de la pista del Pla d’Avària, a la cinglera de la cara sud-est de la...
Via PM92 al Folló.

Darrera aquest enigmàtic nom s'hi amaga,al nostre humil parer,un molt bon recorregut de díedres i fissures.Escalada prou sostinguda malgrat algún petit relleig,de...
Pastuira/Borregues des de Setcases

Literalment, aquesta sortida no la començo des del mateix municipi de Setcases, si no que la faig des d'on he aparcat la furgo-camper, que és en un voral de la carretera...
Escalades a la vall del ubaye.

Durant la  tardor del 2020 hem estat voltant per França i Itàlia amb la furgoneta. Com sempre ho teníem tot bastant planejat, pel...
ABELLA DE LA CONCA. Via JOAN-FRANCESC.

25/11/20. Quedem amb l'Antoni què està retornant a la vertaquilitat i també s'apunten la Isabel i l'Antonio. La proposta és la darrera línia oberta a Abella de la Conca,...
Torrent del Misser

El Torrent del Misser és un altre dels barrancs montserratins catalogats amb l'etiqueta per a col·leccionistes. Recorre alguns dels racons més amagats de Montserrat,...
Via

Via "Stradivarius"

El dijous passat vàrem tornar a Montserrat amb la intenció de fer alguna via a Sant Benet.Mentre pujàvem per les escales decidim anar a la via "Area de Servei" però al...
VALLDAN. PARET DEL FORMIGÓ. Via CORONAINDI.

23/11/20. Avui anem al bucòlic i solitari racó de la Valldan on el Joan Vidal ens ha deixat una nova línia. El matí està gèlid i deixem el cotxe ben abrigats, però...
Integral dels missaires

DIUMENGE, 22 DE NOVEMBRE Un nou cap de setmana confinats, o sigui que ens torna a tocar fer alguna escalada per les rodalies, i encara sort que vivim a Esparreguera,...
Turó de les Maleses des de Can Ruti

Hem tornat a pujar al Turó de les Maleses però aquesta vegada amb nens. El confinament perimetral no ens permet anar més lluny en cap de setmana però no volíem deixar...
Dels Cules

17-11-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  Dels Cules Seguim el confinament, de fet mes val que ens anem acostumant a diferents graus de confinament,...
La cresta del gall ja està equipada: pur plaer

Feia temps que em miràvem una cresta - que després vam saber que es deia la cresta del Gall. Un dia, avorrits, li ensenyo al Josep Lluís tot pensant que em dirà que la...
Nocturna a la Serra de les Pedritxes

11,9 km. 1-46-26 Pujada fins el turó de les Pedritxes 56-25 i baixada 49-36, 8-37 min. x km. 515 metres de desnivell. 36 de 42 participants en la versió nocturna. La segona...
La vall i els estanys de Gerber

La vall de Gerber, d'origen glaciar, està situada al Pallars Sobirà, Lleida, dins de la zona perifèrica del Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici i limita a...
Passeig per la Vall de Mur

Fem un tomb per la Vall de Mur a Sant Llorenç de Savall        Iniciem el recorregut a l'ermita de mare de deu...
 De s'Algar a Cala Murada

Barri de la Capella Un itinerari matinal pel litoral del Migjorn de Mallorca. La primera part de la ruta resseguim la costa per corriols traçats damunt d'un esquerp...
Doc. Anton

12-11-2020 Montserrat Gorros Magdalena Superior Via  : Doc. Anton  Per diversos motius canviem el dia i aquesta setmana sortirem el dijous, la previsió es mol...
Ruta del Maquis. Tinença de Benifassà

17 d'octubre de 2020  El passat 3 d'octubre es va inaugurar de manera oficial la nova ruta del Parc Natural de la Tinença: la ruta dels Maquis, o ruta lila; la...
Alpinisme de secà

DIJOUS, 12 DE NOVEMBRE Aquesta setmana hem quedat amb l’Isabel per anar a fer una via quer fa molt temps que va dir-me per anar a fer-la però no trobàvem el dia. La...
Vies

Vies " Arnau Oleguer" i " Queraltina"

L'abril del 2017 varem fer aquesta combinació de vies que hem repetit aquest dijous.Aquesta és una bona combinació que et permet escalar molts metres, en general amb...
ELS PORTS Lo Paller via Superman

Abans que ens tornin a confinar anem amb el Jordi als Ports, per fer una via que sempre hem volgut fer, però com és una via curta, mai n'hi ha ganes a l'acabar les...
Coronaindi, 6c/Ae (180 m, V+ ob), Valldan

Sols hi havia estat un cop en aquest bonic racó de món i em venia de gust tornar-hi. Aquesta nova via del Joan Vidal serà l'excusa perfecta. Com l'Ari se l'ha patejat amunt i...
Cavall Bernat, via Pérez-Vergés

28.10.20  Tothom sap que al Cavall Bernat de Montserrat no hi ha cap via fàcil... que fins i tot la seva via Normal és força difícil, i per això la via Pérez-Vergés...
Volta per l'obaga de lo Coscollet

Distància: 20 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat: molt baixa.Punt de sortida: les Masies de Nargó.Durada total: 6 h. Continuem amb els suggeriments per al...
Volta als Cingles de Malanyeu

Els Cingles de Malanyeu estan situats al nord del Berguedà, al costat del Catllaràs. És una zona singular, molt muntanyosa i coberta de bosc, que ens permet molts...
Bellver - Tossal Gros

Distància: 24 km.Desnivell: 1300 m.Dificultat: alta.Punt de sortida: Bellver de CerdanyaDurada total: 4h.Un altre suggeriment per al postconfinament; "ara no toca", que...

Puig i cova de Sant Martí

Hora Inici: 10:00 7 de nov. 2020Hora Fi: 13:39 7 de nov. 2020Distància recorreguda: 8,2 km Temps en moviment: 1,55 hAltura Mínima: 0 mAltura Màxima: 247 mGuany...
El Turó de Galzeran i el Castellruf

Avui hem fet una nova sortida de confinament. Com que els caps de setmana només es pot fer esport en el municipi propi i limítrofs, ens hem de conformar amb la Serra de...
Bolets i barbacoes

Piru-Caba, IV+ (70m) Paret de la Figuereta, Collegats.Desperto a Espot. El mal de cap de bolets i barbacoes fa que em costi una infinitat de moure'm. No sento ni una mosca o...
Dersu Uzala a la Paret de l'Esperança

La Dersu Uzala és una via d'aquelles que no saps mai si anar-hi o no, amb comentaris a favor i molts comentaris en contra... El darrer diumenge abans del confinament de caps de...
 Aina

05-11-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  Aina Avui ha estat un dia en que he trobat  un munt de gent coneguda, ahir va ploure i avui fa un Sol...