La Vall d'Ordesa

Feliç 2021

Aquest any visitàrem el Parc Nacional d'Ordesa i Mont Perdut. Vam fer-ho amb companyia d'alguns amics muntanyencs: Mónica, Izmet, Carme, Josep, Isa i en Jaume. I vam...
Ascensió als pics d'Astazú (3.071 m)

Hem dormit al nostre petit campament, plantat al costat del Llac de Marboré a 2.550 metres d'altitud. És un indret singular, situat a sota mateix de la cara Nord del Monte...
Secrets

Llocs inèdits, oblidats de la mà de Déu.A voltes l'aproximació excedeix el preu que la gent vol pagar per escalar, sovint manca l'interés en descobrir, altres cops no han...
Cueva de Seso ... i més

Hem dormit al refugi de Bujaruelo perquè el pla inicial d'aquesta sortida de tres dies preveia que avui faríem l'ascensió al Tendeñera però ja fa dies que vam descartar...
Via ferrada del Sorrosal

La via ferrada de la Cascada del Sorrosal té un traçat força singular i, malgrat l'espectacularitat d'alguns dels seus passos, no és gaire difícil. Avui hem vingut  a...
Miradors d'Ordesa

var Latitud_sortida = 42.632491; var Longitud_sortida = -0.107110; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Faja de las Flores

var Latitud_sortida = 42.649608; var Longitud_sortida = -0.060711; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Soum des Salettes (2.976 m) amb esquís

El Soum des Salettes té fama de ser un dels millors miradors dels Pirineus. La seva situació, entre la Vall d'Ordesa i el Massís de Néouvielle, li dóna una perspectiva...
Pic de Piau (2.696 m) amb esquís

Per aquesta semana havíem projectat una sortida als Alps però les males previsions meteorològiques ens han fet desistir del pla inicial i hem decidit aprofitar els dos únics...
TOP PANOràmiques

A arribat el moment, la nostra primera exposició de fotografíes de muntanya! Després de molts anys descobrint racons encissadors i desconeguts als pirineus, hem decidit...
Ordesa, escalades amb majúscules!!

El temps passa però hi ha records que resten molt vius en la nostre memòria. La primera vegada que vaig escalar el Tozal del Mallo n'és un d'aquests. Tenia aquesta paret...
Colònies d'estiu

La primavera ja s'ha instal·lat entre nosaltres, els dies s'allarguen i gairebé sense adonar-nos haurà acabat un nou curs. Per a les famílies amb fills s'acosta el temps de...
GR 11: Queralbs - Núria

Anterior:Planoles - QueralbsSegurament no caldria posar una ressenya del camí més freqüentat i conegut de tot el Pirineu, només comparable, en quant a massificació, al que...
Una de 3000's als Pirineus...

Feia un munt de temps que no trepitjava el cim d'un 3000 del Pirineu. Estem parlant d'anys...El fet és que al apuntar-me a una de les curses guapes on he tingut el...