Montserrat

Grau-Tarragó al Cavall Bernat

Via que va aixecar força polèmica al seu dia. Potser perquè els seus dos aperturistes van forjar-se mala fama reequipant clàssiques de la cara nord. O també perquè van...
Montserrat Trad Playlist

Selecció d'algunes de les millors vies de Montserrat en estil 100% tradicional. De fàcil a difícil. La entrada Montserrat Trad Playlist se publicó primero en Escalada...
Torrent del Misser

El Torrent del Misser és un altre dels barrancs montserratins catalogats amb l'etiqueta per a col·leccionistes. Recorre alguns dels racons més amagats de Montserrat,...
Via

Via "Stradivarius"

El dijous passat vàrem tornar a Montserrat amb la intenció de fer alguna via a Sant Benet.Mentre pujàvem per les escales decidim anar a la via "Area de Servei" però al...
Integral Bacarrà a la Salamandra

Guapa via de plaques que va enllaçant diferents agulles adossades a la cara est de la Salamandra. Està equipada amb parabolts que allunyen en els trams més fàcils. Als...
Dels Cules

17-11-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  Dels Cules Seguim el confinament, de fet mes val que ens anem acostumant a diferents graus de confinament,...
La cresta del gall ja està equipada: pur plaer

Feia temps que em miràvem una cresta - que després vam saber que es deia la cresta del Gall. Un dia, avorrits, li ensenyo al Josep Lluís tot pensant que em dirà que la...
Via oblidada: aresta bruc al gep llarg

La cordada de 83 i 84 anys a la viaPer internet trobo molta informació de la via per l'Esquerra al Gep Llarg mentre que no trobo gaire informació de la via que puja per...
Doc. Anton

12-11-2020 Montserrat Gorros Magdalena Superior Via  : Doc. Anton  Per diversos motius canviem el dia i aquesta setmana sortirem el dijous, la previsió es mol...
Cavall Bernat, via Pérez-Vergés

28.10.20  Tothom sap que al Cavall Bernat de Montserrat no hi ha cap via fàcil... que fins i tot la seva via Normal és força difícil, i per això la via Pérez-Vergés...
Volta per l'obaga de lo Coscollet

Distància: 20 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat: molt baixa.Punt de sortida: les Masies de Nargó.Durada total: 6 h. Continuem amb els suggeriments per al...
El Turó de Galzeran i el Castellruf

Avui hem fet una nova sortida de confinament. Com que els caps de setmana només es pot fer esport en el municipi propi i limítrofs, ens hem de conformar amb la Serra de...
 Aina

05-11-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  Aina Avui ha estat un dia en que he trobat  un munt de gent coneguda, ahir va ploure i avui fa un Sol...
Camins de Collbató, 3

Clot de la Mònica - Camí de les Artigues - Coll dels Pollegons - Camí del Pont 12.10.20  En aquesta nova sortida per camins montserratins del sector de Collbató,...
El Montgròs, via Nautilus, entrada Echoes

El Montgròs, a la regió montserratina dels Ecos, és un dels cims més coneguts del massís. Tot i que no és una agulla prominent i estilitzada, com les roques més...
 La Carla

28-10-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  La Carla De hora, de hora enfilo el camí de sortida de Barcelona, tal i com tenim aquest virus, no se si...
Savina Wall

24-10-2020 Sant Llorenç de Montgai La Formiguera Via :  Savina Wall Que passa ...!!! arribem al aparcament de La Formiguera i esta ple a besar, per tot arreu,...
Ruta dels poblats ibèrics, Serra de Marina

Al voltant de Badalona, en els turons de la Serra de Marina, hi ha les restes de tres poblats ibèrics. Aquests poblats, que avui són només ruïnes amb gran valor...
A la Tosa d'Alp en BTT

Distància: 52 km.Desnivell: 1600 m.Dificultat tècnica: mitjana.Durada total: 6 h.Punt de sortida: Bellver de Cerdanya.  Temps de recolliment obligat que...
Montgrony - Coll Roig

20-10-2020 Montgrony Coll Roig Via :  K Arribem al aparcament de Coll Roig L’Esteve i Jo, un diu ennuvolat, amb els núvols molt a prop del cim de les muntanyes, no...
Sols la via normal de la portella inferior

En baixar de l'agulla Sense nom veiem que encara tenim temps per fer alguna altra escalada i anem a veure l'aresta est. Miro els blogs que diuen: El col.leccionista...
Via

Via " Joan / Francesc" Abella de la Conca

Avui hem fet la 1a. repetició de la via que hem estat equipant aquests darrers dies. Ens hi ha acompanyat en Xavi Solà i la cordada d'en Pere Joan, la Montserrat i la...
Normal

17-10-2020 Sant Llorenç de Montgai La Formiguera Via :  Normal Portem dos dies sense bars, un altre cop, això pinta per llarg, que hi farem, tampoc em puc queixar...
MONTSERRAT. GORRO MARINER. Via SARGANTANES.

21/10/20. Avui hem acabat fent una via d'entrenament psicològic. Quedem amb la Isabel a Monistrol per anar a Sant Llorenç de Munt, però està emboirat i decidim quedar-nos a...
Tío Maria

14-10-2020 Sant Llorenç de Montgai Via :  Crestes Tío Maria El dia comença amb molta incertesa, de entrada a Barcelona plou i ja se sap si plou a Barna plou a tot...

“Retrobolting” al Montgròs de Montserrat

RETROBOLTING (220 m MD) al Montgròs de Montserrat, amb en Damià Santiveri i n’Eduard Ferrer… o bé com evidenciar que …Continua llegint →
Avenc de la Codoleda

Avui hem visitat un nou avenc, el de la Codoleda, a la zona de Sant Llorenç de Munt. És un avenc de curt recorregut, apte per a una matinal, però te una gran varietat de...
Aresta bruc a la piràmde d'agulles

La colla decideix anar aquest dissabte a Montserrat, costa decidir molt on, però finalment decidim anar a la Piràmide. Quan em passen la ressenya penso... nen aquí hi ha...
El Cogul (1.529 m)  100 cims - matinal

El Cogul (1.529 m) 100 cims - matinal

Dimecres 14 d’octubre de 2020Hora de sortida: Set del matí.  Ubicació: Comarca del Solsonès.  Temps aproximat: 3 h 30 min (8 km)  Desnivell: 375 m...
La Canal

12-10-2020 Montserrat La Codolosa Via  :  La Canal Tercer dia de el pont de tres dies, avui toca tornar d’ora a casa per evitar el col·lapse de carreteres,...
Acromion a la Magadalena Superior.

Si ens dediquem a l'escalada lliure aquesta via probablement ens semblarà descompensada doncs es tracta d'una grimpada amb un potent ressalt. En canvi si som amics del...