Reo

Web sense manteniment ni actualització

Aquest web ja no és allotjat aquí.L'he mogut a una nova ubicació.No et preocupis, no has de fer res. Seràs dirigit o dirigida automàticament a la nova direcció a...
La Mina Pilarica

Avui hem fet una sortida singular, d'una tipologia gairebé inèdita en el Blog de Muntanya. Hem visitat una mina abandonada, una activitat molt semblant a l'espeleologia...
15 anys de... la Rabadá Navarro al Fire.

Començar un post per parlar d'alguna d'aquestes mítiques vies és un repte majúscul i, certament, no serè jo qui descobrirà les grandeses d'una via com la Rabadá Navarro...
Les curses són diferents

La Llanera Trail 6ª edició Covid Edition 25 km. 3-44-50, 9-01 minuts x km. 538 metres de desnivell positiu 102 de 114 arribats i 12 de Màster Masculí de 17 arribats Fa més...
Coll Roig - Via Patxaran Litrako - 23/03/2021

Sempre ens agrada anar a Coll Roig i en especial entre setmana que permet gaudir molt millor de l'entorn sense gent. Quan hi pugem sempre quedem amb el Miquel, doncs ho té a...
SERRA DE L'OBAC (sector sud)

Per alguns dels que avui hem desplaçat a la Casanova de l'Obac és el primer cop que venim a aquest sector sud de la Serra de l'Obac, per davant tenim un llarg recorregut...
Camí dels Bandolers. Les Cases-La Ràpita.

3 de gener de 2021  El mes passat vaig veure per les xarxes socials que els companys Joan i Camilo del Centre Excursionista la Foradada, i Vicen de l'Agrupació...
Cova Punta de la Barqueta. Montsià

27 de desembre de 2020La Punta de la Barqueta és un morral de roca situat sota el Palleret del Teix, a la cara litoral del Montsià. No me'n canso d'agrair als amics Sisco i...
Escalada al corno stella

Aquesta és la crònica del nostres nostre pas pel Corno Estella, la paret més característica dels Alps Marítims que amb una alçada de de 3050m s'aixeca...
Nevats, congelats ...i confinats.

Els Reis Mags marxen, la neu arriba i la pandèmia continua. Les tres paraules del títol del post resumeixen un fet: millor quedar-se a casa.He fet una captura de pantalla de...

Reobertura de local

El local de 4000peus obrirà a partir del dia 13 de gener de 2021, tots els dimecres, de 19:30 a 21 hores. A partir d’aquest dia es podrà recollir les targetes de les...
Via paraimara

DIJOUS, 03 DE DESEMBRE Hi ha companys de la colla que aprofitaran aquests die per fer una escapada llarga, però també n’hi ha que no podem fer-ho i tenim que...
Roques Benet i Cova Benaixa. Port.

10 d’octubre de 2020Finalment emprenc una ruta que feia molt de temps que tenia pendent: l’ascensió a Roques Benet per la cara est; per una preciosa canal que ens remunta...
Sols la via normal de la portella inferior

En baixar de l'agulla Sense nom veiem que encara tenim temps per fer alguna altra escalada i anem a veure l'aresta est. Miro els blogs que diuen: El col.leccionista...
TEBITENS  A2-6b

TEBITENS A2-6b

MONTREBEI,PARET DE CATALUNYA, L`ÚLTIMA LINEA LÒGICA...Una xemeneia de 2 llargs i una cova inexplorada encara són l`excusa per obrir una nova via a aquesta severa...
Coll del Vent

var Latitud_sortida = 42.300556; var Longitud_sortida = 0.543983; var Mapa_defecte = 'IGNE'; var doc_track =...
Alps en època de covid (part 2)

Ester en el último largo de Caché Caché, placa soberbia de setas. Grado V+. Gargantua 450 mts. 6c+ (6b obl). Petites Jorasses. Mont Blanc...
La Font de l'Ametlló de tranqui.

Salida en plan dominguero total, unos de resaca, otros a tope y yo, con muchos metros de escalada en la espalda, aun así siempre tengo ganas de escalar. Los protagonistas de...
Cova de les Encantades de Toloriu

22.08.20  Avui ens desplacem a Toloriu, a l’Alt Urgell, per apropar-nos a l’amagada cova de les Encantades, mitjançant un curt itinerari d’uns 8,5 Km (anada i...
Del Molondro

26-08-2020 Aragó Panticosa Via :  Del Molondro Ahir vam baixar de el Balneari desprès de fer la cervesa a “La casa de Piedra” , la resta de la tarde...
Alps, un recull de vies bones a la fresca (1)

Dues setmanes de juliol pels Alps i rodalies,escapant de tanta obsessió, fart i saturat d'una sobre-exposició a notícies atemoridores.Ni diaris, ni tele, ni mitjans socials...
La Punxa dels Flautats, via Aleix

10.08.20  Sempre que arribem al pla de la Trinitat, em fixo en un conjunt d’esveltes agulles que tanquen l’horitzó pel nord i s’alcen cap al cel com tubs d’un...
Lyskamm Oriental, aresta est

L'endemà, sortim a primera hora del matí del refugi. Encara estem una mica tocats per haver dormit a més de 4.500 m...., però confiem que ens anirem recuperant. Sobretot...
Tuc de Ratera (2863 m.)

Considerat un dels cims més accessibles d'Aigüestortes, aquest qualificatiu de cap manera desmereix una visita al Tuc de Ratera. A cavall de la Val d'Aran i el Pallars...
Val de Toran

var Latitud_sortida = 48.804093; var Longitud_sortida = 0.707555; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Mines de Ventalhor

var Latitud_sortida = 42.833718; var Longitud_sortida = 0.937838; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...

Vells, xacrosos i presoners

Tinc per a mi que allò que ens defineix com a humans, per superació positiva d'altres estadis i com aproximació dinàmica a un estadi superior -tal vegada influenciat per...