Sant Miquel

Vall d'Erta

var Latitud_sortida = 42.408340; var Longitud_sortida = 0.793100; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...
Sant Miquel de Montclar (948 m)

Dissabte 12 de juny de 2021Sostre comarcal – 100 cimsHora de sortida: Set del matí.  Ubicació: Comarca de la Conca de Barberà.  Temps aproximat: 3 h (7,8...

Saltant i Gorg Negre de Sant Quirze Safaja

El Saltant i Gorg Negre és els més destacat dels quals es troben entre Sant Quirze Safaja i abans d’arribar a Sant Miquel del Fai, en el riu Tenes. Aquest Gorg Negre, esta...
Serrat del Migdia (1.082 m.)

var Latitud_sortida = 42.129152; var Longitud_sortida = 1.940897; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...
Volta a Ensija

var Latitud_sortida = 42.203445; var Longitud_sortida = 1.818638; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...
Bauma Molosa

var Latitud_sortida = 42.105547; var Longitud_sortida = 1.979622; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...
Els Metges

var Latitud_sortida = 41.956020; var Longitud_sortida = 3.012330; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...
Passejada pel camí de les fonts de peramola

No sempre hem de penjar caminades salvatjades. Avui ens hem trobat que estava plovent una mica i no podíem fer el que volíem. Hem anat a buscar un bon pla B. Una caminada...
Escalant a les Magdalenes

Avui hem fet una sortida d'escalada a Montserrat, concretament a la zona de Les Magadalenes. Portàvem força temps sense calçar-nos els peus de gat i per això hem començat...
El Pedró (1.765 m.), Catllaràs

var Latitud_sortida = 42.227077; var Longitud_sortida = 1.047617; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...
Fossa de l'hospital de sang de soses

En un grup de facebook sobre els vestigis de la Guerra Incivil pengen que han posat una làpida en una fossa militar de l'hospital de sang de Soses. Li demano més informació a...

CIM: El Repetidor (208,2 m) des de La Torre del Espanyol per la Punta del Frare.COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÉSIS:COMARCA: Ribera d'EbreRECORREGUT: 9.200 kmHORARI: 2h 36...
La

La "Filomena" a Lleida

El confinament comarcal ens va permetre, fa uns dies, dirigir-nos per enèsima vegada al sud del Segrià per assolir el cim del Montmaneu (495 m.), en un dia fred però mig...

El Castanyer del Pla de Sant Nicolau de Sant Miquel de Campmajor

Des de Banyoles agafarem el camí del Santuari de Rocacorba i passarem pel lloc conegut com el Pla de Sant Nicolau. Seguint la carretera i a 11,7 km. de Banyoles i a 725 m....
Intent a la Via Anna Guinovart al Gorro Frigi.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Tot i que la nit anterior ha plogut i pot estar tot molt mullat, decidim provar sort. Si no, sempre tenim el pla B que serà...
PARET DE SANT MIQUEL. Via KALAMITY'S.

2/12/20. Avui toca sortir de la zona de confort, quedem amb el Josep Santasusana per anar a Àger, la via què li proposo ja l'ha fet, proposa la Kalamaty's a la Paret de...
Vall de Peguera

var Latitud_sortida = 42.101274; var Longitud_sortida = 1.843727; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Refranys i Dites populars del mes d’Octubre

Fredeluga per l’octubre, neu segura Febres octubra’ls, o molt llargues o mortals. Pel Pilar, el tord ve i l’oreneta se’n va El bon mariner ha de procurar,...
Volta a Montserrat

8 hores 55 minuts, 28 km. Desnivell positiu al voltant de 2000 metres, encara que els diferents dispositius no s’acaben de posar d’acord i hi ha diferències considerables...
Love climbing: magdalena superior: via super frio

Hi ha vies on no cal anar a buscar una altra cosa de escalar i guanyar metres sense patir gaire. És una via ideal per portar a algú que està començant a agafar gust al...
Cresta del Gall, al Bestrecà

Avui les previsions del temps no eren gaire bones i s'esperava neu i vent molt fort als Pirineus, de manera que hem descartat les ascensions pirinenques i hem programat...
Pels cingles de Malanyeu, 2

5.07.20  Ara fa un any vam fer un petit circuit pels cingles situats al nord de Malanyeu, a l’Alt Berguedà, fins al coll o pas de Malanyeu. Avui hi passarem per la resta...
Turbians

var Latitud_sortida = 42.254618; var Longitud_sortida = 1.799321; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ullal de la Magdalena, via Ulu-Apa

29.06.17  Amb l’ampliació de la regió sanitària, els excursionistes i escaladors de la capital ja podem anar a fer unes cervesetes a l’Hospitalet ja què, amb...
Magdalena Inferior, via Apia

13.09.18  Els barcelonins, altrament dits canfangues, pixapins o camacos, entrem per fi a la fase 1 del desconfinament, però aixó no vol dir que els de la capital poguem...
La Gorra Marinera, via del Davant

30.03.16  Ha arribat l’hora de “rescatar” una altra d’aquestes vies que no van veure la llum al seu dia. Aquest cop li toca el torn a la via del Davant, una...
Puig de Sant Miquel

Camí de SollericEl Puig de Sant Miquel és una muntanya de 661 m., que pertany al terme municipal d'Alaró. Està situada entre el puig de s'Alcadena i la possessió de...
PUIG CAVALLER (706,2 m) des de Gandesa

CIM: Puig Cavaller (706, 2 m) des de Gandesa COORDENADES: 41º 1' 39.93219 N / 0º 26' 15.43581” EVÈRTEX GEODÈSIC: 248143001COMARCA: Terra AltaHORARI: 2h...
El Cavall Verd des de Murla

11/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a l'interior de la Marina Alta, concretament a Murla, un dels pobles més recòndits de la comarca, situat als peus del Cavall Verd i que...
Camins de Collbató, 1

Drecera dels Graus - Camí Vell - Pla de Sant Miquel - les Feixades - la Salut26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant...
Montserrat Sud, pel Camí Vell i les Feixades

26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant un itinerari d’uns 10 Km de recorregut i 550 m de desnivell que correspon...
Via dels Quatre a la Paret de Sant Miquel.

Comencem l'any tal i com el vam acabar, amb sol i boira a dojo. Dia espectacular al Montsec d'Ares fent la ja clàssica via dels Quatre a la paret de Sant Miquel. Temperatura,...
El Talló des del coll de Pera

24.11.19  Abans no comenci la voràgine de les festes nadalenques, el darrer diumenge de novembre ens reunim una bona colla per fer l’última col·lectiva de l’any. El...