Se

Web sense manteniment ni actualització

Aquest web ja no és allotjat aquí.L'he mogut a una nova ubicació.No et preocupis, no has de fer res. Seràs dirigit o dirigida automàticament a la nova direcció a...

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...

Cim pendent

Aquest cim no s'ha aconseguit encara,roman al calaix d'excursions pendents.
Cova Galiassa. Mola de Catí. Port

25 d’octubre de 2020Feia temps que em cridaven l’atenció unes grans balmes que es veuen des de la pista del Pla d’Avària, a la cinglera de la cara sud-est de la...
Via PM92 al Folló.

Darrera aquest enigmàtic nom s'hi amaga,al nostre humil parer,un molt bon recorregut de díedres i fissures.Escalada prou sostinguda malgrat algún petit relleig,de...

Avui destaquem : La Font dels Quatre Cantons de Camprodon

Avui us presento dos articles La Font dels Quatre Cantons, situada a l’actual plaça de César August Torres, en la confluència formada pel carrer Valencia, carrer Ferrer...
La Conca

Lo Gall Pinto, 6a (160m) Roca Viella, Abella de la Conca.Tota la vida pujant i baixant els tres quilòmetres de línia recta que d'Isona surten cap Abella, caminant o amb bici,...
Pastuira/Borregues des de Setcases

Literalment, aquesta sortida no la començo des del mateix municipi de Setcases, si no que la faig des d'on he aparcat la furgo-camper, que és en un voral de la carretera...
Montserrat Trad Playlist

Selecció d'algunes de les millors vies de Montserrat en estil 100% tradicional. De fàcil a difícil. La entrada Montserrat Trad Playlist se publicó primero en Escalada...
Anasazi

DIJOUS, 26 DE NOVEMBRE Aquesta setmana tenim sobre els nostres caps, una llevantada important que ens condicionarà tota la setmana, però tot i això no volem perdre...
Descobrint els pobles de la Vall d'Aran

La Vall d'Aran és un lloc excepcional, únic, és pura natura! És una vall pirinenca formada per 33 pobles, la seva capital és Viella (Vielha en aranés), té un govern...

Historia dels Brolladors de Caldes de Malavella

Avui us presento dos articles Les aigües termals de Caldes de Malavella són conegudes des de l’època romana.  Al segle I d.C., amb la romanització, Caldes esdevingué...
Via PARET NEGRA al Molló Gros. Els Mollons

Dijous  26 de novembre de 2020Foto extreta del blog: Blog de muntanya https://jralsina.blogspot.com/2019/03/sortida-fotografica-als-mollons.htmlEls Mollons va ser una de...
Escalades a la vall del ubaye.

Durant la  tardor del 2020 hem estat voltant per França i Itàlia amb la furgoneta. Com sempre ho teníem tot bastant planejat, pel...
ABELLA DE LA CONCA. Via JOAN-FRANCESC.

25/11/20. Quedem amb l'Antoni què està retornant a la vertaquilitat i també s'apunten la Isabel i l'Antonio. La proposta és la darrera línia oberta a Abella de la Conca,...

Parc en El Masnou, oblidat per part de tots

Ens referim d’aquesta manera “oblidat” per part de tots, a un petit parc situat en una de les cruïlles del carrer Industria amb el camí d’Alella. En el seu dia,...
Trobat Material a Solius.

El dia 12/10 vàrem recuperar un material d'escalada a Solius si el propietari vol recuperar-lo ja dirà.
Mr. Owl, 6c+/Ae (6b ob, 225 m), Cap del Ras

Anem a veure què explica el senyor xut. Quan es va publicar la ressenya, no li vàrem fer gaire atenció. Que si massa artifo, que si massa calor, que si ara fa fred... que si...
Torrent del Misser

El Torrent del Misser és un altre dels barrancs montserratins catalogats amb l'etiqueta per a col·leccionistes. Recorre alguns dels racons més amagats de Montserrat,...

Properes activitats, Urian Guies de Muntanya

Avui us presento dos articles Us adjunto les dues activitats properes de Urian Guies de Muntanya : Imatges : Urian Guies de Muntanya Amb el suport de : Ramon Solé – Arxiu...

El Canal industrial del Ter de Manlleu

Avui us presento dos articles El Canal de Manlleu circula bàsicament pel Passeig del Ter de Manlleu. Us passo la seva historia: A Manlleu la industrialització va estar molt...
Los Chichos a la Paret Formiguera.

Aprofitem el que les obligacions ens deixen d'aquesta fantàstica jornada de tardor avançada per escalar, en la tranquilitat intersetmanal, de la Paret Formiguera a St....
Via

Via "Stradivarius"

El dijous passat vàrem tornar a Montserrat amb la intenció de fer alguna via a Sant Benet.Mentre pujàvem per les escales decidim anar a la via "Area de Servei" però al...
VALLDAN. PARET DEL FORMIGÓ. Via CORONAINDI.

23/11/20. Avui anem al bucòlic i solitari racó de la Valldan on el Joan Vidal ens ha deixat una nova línia. El matí està gèlid i deixem el cotxe ben abrigats, però...
Via Overload al Follo.

Tornem a gaudir del bon microclima a les tardes de tardor a aquest bucolic raco del Montseny.Despres de cercar el nostre objectiu sense exit decidim fer pla B i sortim per...

Puigs de n’Escuder i dets Albellons

Hora Inicio: 9:24 21 nov. 2020Hora Fin: 15:51 21 nov. 2020Distancia recorrida: 6,3 km Altura Mínima: 136 mAltura Máxima: 581 mGanancia Altitud: 911 mPérdida Altitud: -890...
Cingles de malanyeu

Situat a la comarca del Berguedà i trobem el petit poble de Malanyeu format per un reduït nucli de cases entorn de l'església de Sant Sadurní de Malanyeu i alguns masos...
Integral dels missaires

DIUMENGE, 22 DE NOVEMBRE Un nou cap de setmana confinats, o sigui que ens torna a tocar fer alguna escalada per les rodalies, i encara sort que vivim a Esparreguera,...