Serra de carreu

Dos kerubins + pas de block

DIUMENGE, 27 DE SETEMBRE Aquesta setmana de temps insegur, la nostra prioritat, a més d’escalar és fugir del fred i del vent. D’ entrada serem quatre , amb dues...
Seguint les passes dels maquis pel cadi

L’altre dia vaig pujar als prats de Cintarro i vaig recórrer uns trams tan encisadors que he volgut repetir la sortida en sentit invers i trobant sorpreses que captiven a...
Tossal de Gallinova (1.687 m) Serra de Carreu

Dissabte 27 d’abril de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Pallars Jussà.Temps aproximat: 3 h 15 m (5,4 km)Desnivell: 475 m (acumulat)Dificultat...
Via Marta.

Dades generals.- Via: “ Marta ” 320 m 6a+,  (V/Ae obligat)- Zona: Serra de Carreu. - Orientació:  Sud- Equipament:  parabolts i ponts de...
Pantera rosa

DIMECRES, 7 DE MARÇHi ha vegades que la natura et dona un cop de ma, i és molt d’agrair.Aquesta setmana havia quedat amb el Josep i la meva proposta va esser pujar a la...
Pels bunquers de foradada

Fa un temps vaig veure el programa El Foraster de Quim Masferrer dedicat al poble de Foradada on es veia un búnquer que desconeixia. Això va aixecar el meu esperit aventurer i...

" La Pantera Rosa"

Finalment hem acabat de sanejar aquesta via. El Toni és un obsessiu de la neteja i no para fins que han sortit preses amagades a sota la terra.La via, al igual que les seves...

"La via del llaç groc"

"La via del llaç groc" ens porta a guanyar metres enllaçant trams d'escalada amb d'altres de grimpar, és doncs una via discontinua i sense compromís. Les millors tirades son...
Cap de Boumort (2.077 m.)

var Latitud_sortida = 42.238221; var Longitud_sortida = 9.966053; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pel Montsec de Meià

Graell de Paús - Roca dels Arcs - Roca Alta - Graell de la Roca Alta22.05.17  Ara fa un any vam fer una petita excursió per la graonada inferior del Montsec de Meià, al...
Cavitats de la Serra de Sant Joan

El conjunt prepirenenc que s'exten en direcció est-oest i per tant perpendicularment entre la vall de la Noguera Pallaresa (Pobla de Segur) i la del Segre (Coll de Nargó) es...
Excursionisme de recerca: roca de monteguida

Quan feiem la guia del Boumort de Manel Cortés, la millor guia de la zona, encara que tampoc té competència doncs és la única, em va recomanar l'excursió a la roca de...
Lo Coscollet (1610 m). Paisatges Prepirinencs.

IntroduccióLa ruta que us proposem puja al cim de lo Coscollet. Un cim centenari, situat a la riba de la vall del Segre, en una zona molt escarpada i de gran bellesa. La part...
Volta a la Serra de Carrànima

//--> Castell de Llordà Circulem entre camps d'ametllers Pista vertiginosa prop d'Abella de la Conca Forts pujadors al vessant nord...
Via

Via "Yolanda Cortés"

Aquest dissabte amb el Toni vàrem tornar a l'Abella de la Conca per obrir una nova via per una línia que havíem vist molt interessant al costat de la via de la Pepa.Com que...

Via "La Pepa"

Aquesta setmana hem tornat a l'Abella de la Conca per acabar d'obrir la via començada la setmana passada.Mentre el Xermi i el David escalaven la via "Mariquita Pérez", el Toni...
Sol de mitjanit a la serra de les Canals

Sembla que va ser ahir, però ben aviat ja farà 7 anys...., el Kutrescalador i el Pescador d'estels van obrir aquesta via i per celebrar-ho es va organitzar una primera...
ALT URGELL

ALT URGELL "via Cap i Passarell a Montanisell"

Ens trobem amb el Toni i el Jaume a Oliana on la mestressa del bar no em mira gairebé, per què no faré gasto.Havíem d'anar a la Serra de Carreu que jo encara no conec però...
Cap de Boumort 2077m

des del Coll de LlíviaExcursió per la Serra de Boumort i ascens al seu punt més alt, el Cap de Boumort. Es troba a la comarca del Pallars Jussà, i forma part de la Reserva...