Vies per anar

Del Salla Gran

16-12-2020 Sant Llorenç de Montgai Paret del Pont Via :  Del Salla Gran La setmana passada vam fer la via de L’Alba i ens vam quedar amb un bon regust de boca, vaig...
Alba

09-12-2020 Sant Llorenç de Montgai Paret del Pont Via :  De L’Alba He passat uns dies de refredat, abans em duraven 15 dies i tenia un parell al any, ara em durant mes...
Dels Cules

17-11-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  Dels Cules Seguim el confinament, de fet mes val que ens anem acostumant a diferents graus de confinament,...
Doc. Anton

12-11-2020 Montserrat Gorros Magdalena Superior Via  : Doc. Anton  Per diversos motius canviem el dia i aquesta setmana sortirem el dijous, la previsió es mol...
 Aina

05-11-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  Aina Avui ha estat un dia en que he trobat  un munt de gent coneguda, ahir va ploure i avui fa un Sol...
 La Carla

28-10-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  La Carla De hora, de hora enfilo el camí de sortida de Barcelona, tal i com tenim aquest virus, no se si...
Savina Wall

24-10-2020 Sant Llorenç de Montgai La Formiguera Via :  Savina Wall Que passa ...!!! arribem al aparcament de La Formiguera i esta ple a besar, per tot arreu,...
Montgrony - Coll Roig

20-10-2020 Montgrony Coll Roig Via :  K Arribem al aparcament de Coll Roig L’Esteve i Jo, un diu ennuvolat, amb els núvols molt a prop del cim de les muntanyes, no...
Normal

17-10-2020 Sant Llorenç de Montgai La Formiguera Via :  Normal Portem dos dies sense bars, un altre cop, això pinta per llarg, que hi farem, tampoc em puc queixar...
Tío Maria

14-10-2020 Sant Llorenç de Montgai Via :  Crestes Tío Maria El dia comença amb molta incertesa, de entrada a Barcelona plou i ja se sap si plou a Barna plou a tot...
La Canal

12-10-2020 Montserrat La Codolosa Via  :  La Canal Tercer dia de el pont de tres dies, avui toca tornar d’ora a casa per evitar el col·lapse de carreteres,...
Espero Guerrero

07-10-2020 Penedès Juncosa de Montmell Via :  Espero Guerrero Avui els ben enredat  i els porto afer lo que he llegit en algunes piulades com un...

30-09-2020 Solsonès Vilamala Via :  Arantxa al País dels Sons Trobats Un altre dia clar i assolellat amb un clima de Tardor agradable, esmorzem a sant Llorenç de...
Del Guillem

23-09-2020 Malanyeu Paret del Davessó Via :  Del Guillem Avui el dia es fantàstic , ni fred ni calor, cel blau i ganes de escalar, durant el inici de la activitat...
Optima

16-09-2020 Montserrat Gorros Gorra Frígia Via  : Optima  Això de Montserrat cada cop ens fa mes grípia anar-hi, tenim un element que no vol ni sentir-hi...
Cresta “Tió Maria”

10-09-2020 Sant Llorenç de Montgai Via :  Cresta “Tió Maria” Ha estat uns dies de pluja assentat confortablement al sofà de casa veient el cel negre i el aigua...
Bona Feina

05-09-2020 Bergadà Santuari de Corbera Via :  Bona Feina Dissabte dia de Mercat a Berga, un bon ambient i es un plaer veure passar el personal, amb quantitat i...
Poti-poti de vies

02-09-2020 Bergadà Malanyeu Paret del Devesó Via :  “Poti-poti de vies” No os diré a quina via anàvem per que em fa vergonya, realment i mirat en la distancia...
Del Molondro

26-08-2020 Aragó Panticosa Via :  Del Molondro Ahir vam baixar de el Balneari desprès de fer la cervesa a “La casa de Piedra” , la resta de la tarde...
 Del Nano

25-08-2020        Aragó Panticosa Via :  Del NanoDimarts avui anem en direcció Aragó amb una recol·lecta de personal un xic...
Pilier de Saint Martin

19-08-2020                   Catalunya Nord Casteil Gorges du Cady Via : ...

05-08-2020 Montgrony Coll Roig Via :  El Forat de la Bruixa Fantàstic dia d’aventures ..... be de mini aventures, tampoc no ens em de passar...Núvol, bona...
De els Joans

05-08-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  De els Joans (Any nou via Nova) Sembla que la temperatura s’afluixa una mica, o si mes no es lo que diuen, però...
Bona Feina

29-07-2020 Berguedà Santuari de Corbera Via :  Bona Feina Avui em quedat mes aviat que de costum, però xerrant, xerrant se ha fet quasi la mateixa hora de sempre es a...
Balbino

18-07-2020 MontserratGorros La Paparra Via  : Balbino Lopez Mendez  Comença be el dia amb una bona trobada al bar amb tot un reguitzell de “Masters i Mastera”...
El Forat de les Bruixes

15-07-2020 Montgrony Coll Roig Via :  El Forat de les Bruixes El dia  esta núvol , encara que la temperatura es perfecte, alguna boira baixa i se esta tant be al...
Camí del xas

Montserrat Monestir Mirador dels Ermitans Via  :  Camí del xas Disseny i equipada per  :  Guillem Arias al 2003 Primera ascensió 24-08-2003 per Guillem /...
Porta

08-07-2020 Cerdanya Porta La Fullatera Via :  Gas Oil (sortint per la Ni Sueur) Com que he arribat tant fets pols no  he tingut esma de pujar al altre costat del...
Núria

Novembre 1985                 Montserrat Agulles Bola de La Partió Via  :  Núria...
Laietana18 Oc.

01-07-2020 Montserrat Collbató La Cova Gran Via  : Laietana18 Oc.  Avui calor intensa teníem que pujar cap les altes muntanyes i a les 6h del mati ....siiiii les...
Via : K

25-06-2020    Montgrony Coll Roig Via :  "K" Arribada al aparcament de Coll Roig i esta a petar .....!!! de moment ningú a les parets, al aparcament...
Formiguera   :  Normal

Formiguera : Normal

18-06-2020 Sant Llorenç de Montgai Paret de la Formiguera Via :  Normal Som –hi ara ja podem sortir per tot el País, de moment els països veins del Nord i Est...
Dels Joans (Any nou via Nova)

18-06-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  Dels Joans (Any nou via Nova) Trobada aclaparadora amb els companys desprès de tres mesos de confinament en les...
Laietana 18 Oc.

06-06-2020                       Montserrat Collbató La Cova...
Confinament Voluntari 10ª setmana

Confinament Voluntari 10ª setmana 18-05-2020 Be els de “Can Fanga” ja estem al 0,5 i això es nota al meu carrer, la meitat de establiments gestionats per personal Xines ha...

Confinament Voluntari 9ª setmana

Confinament Voluntari 9ª setmana 11-05-2020 Avui els camins de la muntanya de Montjuic a Barcelona ant tornat a la normalitat, sembla que tota aquell munt de gent que va sortir...

Confinament Voluntari 4ª setmana

Confinament Voluntari 4ª setmana 09-04-2020 Esta arribant l’ensopiment ... he passat la novetat, la adaptació, la resignació i ara estem en l’ensopiment .... Enyoro el...

Bona Feina

11-03-2020 Berguedà Santuari de Corbera Via : Bona FeinaBe, ja hi som desprès de un bon esmorzar i de la llaaaaarga aproximació a peu de via, quan sentim unes veus i...
Memòria Selectiva

27-02-2020 Sant Llorenç de Montgai Paret de la Formiguera Via : Memòria SelectivaSan Tornem-hi.... un altre expedició al Bar de “Bellcaire” esmorzar de forquilla i...
Savina Wall

22-02-2020 Sant Llorenç de Montgai Paret de la Formiguera Via : Savina WallComencem be, som quasi be dels primers en arribar al bar i els darrers en marxar .... això...
Montse Curtó

20-02-2020 Bergadà MalanyeuParet del Davessó Via : Montse Curtó ( sortida  Astoret)El dia comença un xic núvol per lo que el esmorzar se allarga tot esperant que...
Sol – Solet

13-02-2020 Montserrat Miranda de Can Jorba Via : Sol – Solet (curta)Començaré com les dissertacions dels “Vells” ......  recordo que quant era “menys gran”...
Gran Diagonal

05-02-2020 Aragó Pantà de Santa Anna Via : Gran DiagonalEn el meu temps de descans forçat, he fet una llista (curta) de vies de IVº,  mes o menys, assegurades,...
La Carla

02-02-2020BerguedàMalanyeuParet del Davessó Via : La CarlaDesprès de un segon temps de descans al peu, tornem a provar a veure com respon. El Peu no ha anat malament encara...
Tardor Calenta

28-12-2019 Montgrony Coll Roig Via : Tardor Calenta Amb un bon Sol es el lloc perfecte, provaré el peu a veure com respon en aquesta nova via que ja ha esdevenir una clàssica...
2019 dinar veterans

18-12-2019MontserratEl BrucRestaurant del BrucCada any i ja fa una bona colla que els Companys de Manresa i cia. Van començar a fer un dinar de Nadal dels escaladors en dies...