EM Canal de l'Alt, Comapedrosa (AND)

***ben bona esquiada de la Canal de l'Alt del Comapedrosa, amb condicions hivernals i a resguard de la ventolera de SO. Molta resta d'allaus de la setmana per tot, amb la...

Video d' escalada a liming , xina 2015

Amb aquest vídeo  de 4 minutets, volem compartir algunes imatges del viatge a Xina que vam fer el 2015. Ens va encantar l'escalada i el...

Wara Kalap, vídeo explo Iowa 2014

En notes anteriors ens vam referir a l'expedició IOWA 2014 i fins i tot presentarem un "trailer" del vídeo Wara Kalap que van...

Fenhsang 2015 (1). Xina.

Presentem, dividida en dues parts, la memòria de les exploracion espeleològiques a Xina Fengshan 2015, que sota el títol de Voyage dans la terre sans ombres recull les...

El 2015 acaba sense neu

Vegeu aquestes impactants imatges del Puigmal (dalt) i del Puigllançada-Tosa d'Alp (sota), que vaig fer el 27 de desembre de 2015 des de la carena de la Creueta, on la neu...

Resum del 2015 en imatges 1 part

Comencem a acomiadar al 2015 i ho fem donant un petit repàs a algunes de les imatges de la primera part de l'any on hem crescut en molts sentits, noves rutes, nous amics i...

Triplet 2015 copa lliga i xampions

DIUMENGE, 15 DE NOVEMBREPer obligacions familiars, aquesta setmana no puc sortir el dissabte i tinc que fer-ho el diumenge, el que m’obliga a trobar un company amb qui sortir....

Sant Nicolau 2015 – Castell de Santueri

Enguany tornarem repetir aquesta excursió, ja arè es Castell esta obert al públic. Varem partir a les 8,30 com es costum per les festes. Varen venir un bon grup de persones...

Tardor 2015 al Montseny

La tardor d'enguany s'ha acabat pel que fa als boscos en color, però ja vindrà un altra tardor en què podrem passejar per indrets com el Montseny del que us ofereix un tastet...

Al Comapedrosa pels plans de Boet i Baiau

Ascens al cim més alt des d'Andorra, el Comapedrosa (2942 m), però realitzat des del Pallars Sobirà. Una ruta que allarga considerablement les vies normals des d'Arinsal...

Pic Alt de Comapedrosa (2946)

Per sobre l'Estany Negre, camí del cim De nou al Comapedrosa. Aquesta vegada, la primera sense esquís i amb la Rosa. Aquí l'última, quan vaig baixar per la pala del...

Ciclisme : L’Ariégeoise 2015 168,5km 3574m d+

27 de juny de 2015 Anem a l’Ariege, a Tarascon Sur Ariege, per provar aixó de les curses cicloesportives. Més de 168km , més de 3500m de desnivell positiu, i uns colls...