Eriste Nord 3025m. i Eriste Central 3053m.

Introducció:28-06-2015.- Després que ahir varem fer la Cresta de les Espadas, avui fem els 2 Eristes que ens queden i baixarem fins el cotxe.Hem passat una bona nit, hem esmorçat, hem recollit bastants estris i abans de les 6h. hem iniciat la...

Refugi Wallón- Pic Gran Facha 3005 m.- Refugi Respomuso.

Dia 3 de 6 de la Volta Pirineus Francès Espanyol.Introducció:15-07-2015.- Avui ja toca començar a fer alguna cosa més intensa per anar fent boca.Farem el primer tres-mil de la setmana.Es un pic fàcil, que com a molt posem alguna mà i no te cap...

Dia 1 Refugi Casa de Piedra- Refugi Oulettes.

Introducció:13-07-2014.- Primer dia de la setmana de Pirineus d'aquest any.Hem sortit de casa a les 6:15 i després d'unes tres hores fem cap als Baños de Panticosa.Avui fem una travessa per diferents paratges interessants desconeguts per...

Volta Pirineus Espanyol Francès

Fem 12 tres-mils en sis dies.Gran Facha 3005 m.Balaitous 3144 m.Cresta Frondellas:Frondella Norte 3062 m.Frondella 3071 m.Frondella Central3055 m.Frondella Occidental3001 m.Aguja Cadier 3022 m.Cresta Argualas:Aguja Pondiellos 3011 m.Garmo Negro 3051...

Cresta dels Culfredes.

Culfredes NO 3031 m.Culfredes Central 3027 m.Culfredes NE 3032 m.Introducció:21-06-2014.- Avui hem dormit acampats al Bado de Bachimala després d’haver fet ahir la cresta de la Pez Bachimala.Hem plegat i guardat tot el material i després...

Cresta de la Pez Bachimala amb 9 tres-mils.

Pic de la Pez 3024 mPic Puerto de la Pez 3018 mPic de l'Abeille 3029 mPic Marcos Feliu 3057 mPetit Bachimala 3061 mPunta del ibon 3100 mPunta Ledormeur 3120 m Punta Sabre 3136 mGran Bachimala 3177 mIntroducció:20-06-2014.- Avui fem la cresta del...

Cursa Nocturna Travessa dels Ports.- Fredes- Paüls 2014.

Introducció:14, 15-06-2014.- Aquest any hem pensat augmentar una mica les distàncies de les curses que fem i hem decidit fer aquesta travessa de Fredes a Paüls.A estat una cursa molt bonica i entretinguda que ens ha fet pensar que l'any que ve i...

Tuca Forau de Neu (3080 m.)

Introducció:03-05-2014.- Ahir a la tarda, al sortir de treballar, vam fer l'aproximació fins el Refugi Àngel Orús on hem dormit aquesta nit.Hem tardat 1 hora i 21' en arribar al refugi, teníem que arribar abans de les 18'30 h., en un parell...

Falset- Sender d'Obagues.

Introducció:03-01-2015.- Avui voliem anar a fer una ruta per l'ermita de San Gregori de Falset però hem trobat una batuda de porcs senglars i hem tingut que improvisar una ruta alternativa.Hem fet la ruta de les Obagues ja que no la coneixiem i...

Prenafeta- Castell- Bosc del Rector

Introducció:02-11-2013.- Avui fem una sotideta curta però entretinguda.Visitem el Castell de Prenafeta, passem per la planola de Fanló i baixem pel Bosc del Rector per anar a buscar el Gr que ens porta de tornada al poble.Amb un parell d'horetes es...

Cursa de muntanya llarga de Falset

Després d'alguns mesos en que no he actualitzat les meves rutes al bloc, em disposo a introduir-ne algunes, encara que sigui de manera reduïda, per tal de que les persones que ho desitgin les puguin conèixer i seguir.Les aniré introduint segurament...

Cursa Trailseries de Colldejou llarga 2013.

Introducció:24-08-2013.- Avui el Toni i Jo hem anat a fer la cursa de Colldejou llarga.Una cursa dureta però molt bonica i entretinguda. Amb dos pujadetes fortes a la Mola i a Llaberia i amb la dificultat afegida de que la última part la varem fer...

Cursa de muntanya Vandekames negra 2013.

Introducció:03-08-2013.- Avui hem fet la cursa de muntanya més tècnica d'aquesta temporada, la negra de vandekames.Es una cursa exigent de 25600m de recorregut i 1450m de desnivell +.Aquest any ens han portat tant cap el nord pel coll de Sta. Marina...

Cursa llarga de muntanya de Capafonts 2013.

Introducció:14-07-2013.- Avui fem la cursa de Capafonts, una bonica cursa que el Tony va fer l'any passat i l'hi va agradar bastant.A mi, aquest any també m'ha agradat força, tenia bastant desnivell i una bona llargaria per ser trail.Aquest any,...

Cursa de muntanya Seminocturna de Riudecols 2013.

Introducció:29-06-2013.- El Tony i Jo ens hem apuntat a fer la cursa de Riudecols.A mi personalment m'ha agradat,  a la primera part ha hagut algun sender i camí i a la segona molta pista, per acabar al arribar al poble, pugem al Sant Crist.El...

Cursa de muntanya Vilaplana La Mussara 2013.

Introducció:12-05-2013.- Una cursa més d'aquesta temporada. Ha estat bastant maca i intensa, encara que no gaire llarga.El dia ens ha acompanyat, ja que ha fet molt bon temps.En aquesta carrera no m'ha acompanyat el Tony, la qual cosa m'ha tret...

4 Pics Russell des de l'Estany de Llauset.

Punta Russell Oriental 3034m.Antecima Russell SE 3205m.Pic Russell 3207m.Punta Bretxa Russell 3192m.Introducció:20/21-09-2013.- Després de diversos caps de setmana amb mal temps hem anat a fer els Russells des del embassament de Llauset.Vam sortir el...

Pic Eriste Sud o Bagüeñola Sud 3045 m.

Introducció:16-06-2013.- Després de fer ahir la cresta del Perdiguero i de propina pujar per la tarde a dormir a l'Aigüeta de la Ball carregats amb les tendes i tots els demés estris, avui sortim des de 2000m per fer els Eristes.D'entrada per...

Cresta del Perdiguero 7 tresmils: Molta neu

Ruta: Hito Est del Perdiguero 3.170 m.Pico Perdiguero 3.222 mHito Oest del Perdiguero 3.176 m.Tuca de Lliterola 3.095 m.Pico Royo 3.121 m.Punta de Lliterola 3.132 m.Agulla Lliterola 3.028 m.Introducció:15-06-2013.- Després de que em tingut que anular...

Cursa llarga de Muntanya Vilabou 2013.

Introducció:21-04-2013.- Avui a tocat fer la cursa de Vilabou.El Tony i Jo vam sortir de Tarragona a les 8 del matí per anar fins a Vilanova d'Escornalbou a recollir els dorsals. A les 08.30h arribàvem, feia bastant fresca i una mica de vent,...

Cursa de Muntanya de Bràfim 2013.

Introducció:07-04-2013.- Després de fer la cursa de la Portella del mes passat, avui he fet la meva segona cursa de muntanya a Bràfim.Hem quedat amb el Tony i el David per anar a les 8 del matí. Allí hem trobat al Jesús que a anat per la seva...

Cursa de muntanya La Portella 2013.

Introducció:10-03-2013.- Avui he fet la primera cursa de muntanya de la temporada o potser puc dir de la meva vida.Havia fet algun duatló de muntanya, algunes curses de Btt i alguna cursa a peu per asfalt, però poca cosa.El meu amic Toni m'ha...

Circuit entrenament carrera continua per escales a Tarragona.

Introducció:14-02-2013.- Avui hem quedat el Toni i Jo per fer un entrenament de pujades ja que volem anar a fer la cursa de la Portella.L'altre dia em va dir que volia fer escales i li he preparat una bona ruteta que quedarà content.He buscat...