2 ABRIL 2016- Arguis-Pared de Bones-ARENESKA V+ OBLIGAT

Decidim abandonar lo corral i anar a terres llunyanes per canviar d’aires.De bon mati quedem lo Nik ,lo César ,lo Sergi i evidentment jo també per anar a tastar la meravellosa roca de la paret de BONES al llogaret d’ARGUIS.Lo Sergi i lo César trien la SENDERO LIMITE i nosaltres , tot i que en portàvem  altra al cap , acabarem fent aquesta donat que als que la van obrir i a qui va dedicada els hi tenim un especial carinyo.Una arenisca de collons de mico que vos presentarà plaques ajagudes d'adherència amb passos de fe , barrejats amb fissures perfectes i alguns pas que altre de regletes de llibre amb un grau obligat sobre el V+.La via es molt guapa amb un traçat divertit i sense massa  compromís…una via per gaudir de l’ascalada amb allò que anomenem SEMI LOVECLIMBING.Resta semi equipada però amb bones possibilitat de ficar trastets  , friends i aliens que en aquesta roca queden a mort … no cal ni mirar-te’ls …entren sols i a sac.Lo camí d’accés avui dia ja es prou marcat com per no fer el cigala , cosa que jo si vai fer el primer cop…i perdre’s en aquesta falda de muntanya  matollera no es massa agraït.Via molt recomanable per passar un dia “estupendo” amb la possibilitat de fer-ne alguna mes per lo rapit de la baixada , dos ràpels de 60m. Aconsellen fer anar aquesta via per rapelar de les vies veïnes. AU ANEU-HI QUE LA XALAREURESENYA ORIGINALPRIMER LLARGROCA D'ESCANDOLSEGON LLARGAMB ALGUN PAS DE FETERCER LLARG GUAPO GUAPOAMB UN PASSET DIVERTITULTIM LLARGPASSOS DE A0 O MANOLISME SUPERIORALGUN TRAM ES POT APURAR EN LLIURELO CESAR A LA SENDERO LIMITELO XIST

Resum meteorològic abril 2016

AEMET. Avanç climatològic mensual del mes d'abril de 2016 a les Balears. Resum de les dades meteorològiques del mes d'abril a Pòrtol (Marratxí):Temperatura màxima: 23,1...

CORTES DE PALLÁS. RUTA DE CAVANILLES 30 de Abril de 2016

Descargar mapa, AQUÍ (0 downloads) CAMINANTES, 20: Juan Antonio, Pep Alcácer, Concha, Pilar, Amparo Macián, Merche, Eduardo, Jesús, Sara,...

ALCOI. BARRANC DEL CINT. 16 de Abril de 2016

CAMINANTES, 15: Meitos, Alonso, Mere, Pedro, Vicen, Pepe Puyol, Maria José, Julio, Angels, Manuela, Amparo...

Resum meteorològic abril 2015

AEMET. Avanç climatològic mensual del mes d'abril de 2015 a les Balears. Resum de les dades meteorològiques del mes d'abril a Pòrtol (Marratxí):Temperatura màxima: 23,8...

Resum meteorológic abril 2014

AEMET. Avanç climatològic mensual del mes d'abril a les Balears. Resum de les dades meteorològiques del mes d'abril a Pòrtol (Marratxí):Temperatura màxima: 25,2 ºC el dia...

Curs d'autorrescat abril 2024

El cap de setmana passat, juntament amb el Lluís Alejos, vam fer un altre curs d'autorrescat, el temps ens va acompanyar durant els dos dies i vam poder aprofitar al màxim per...

Resum meteorològic Abril 2013. Pòrtol

Imatge del Meteosat del dia 25/04/2013 a les 21:45 h.Resum de les dades meteorològiques del mes d'abril a Pòrtol:Temperatura màxima: 24,9 ºC el dia15Temperatura mínima: 6,9...

PUIGMAL HIVERNAL (2913 mtr) – VACANCES ABRIL 2013 (16/04/2013)

Bona part de les vacances ens les vam passar sobre la bicicleta, però també hi va haver temps de fer una miqueta de muntanya aprofitant la gran qüantitat de neu que ha caigut...

Iv caminada de carenes, 13 abril 2013

Un any més, i amb aquest ja anem per la IV edició, s'ha cel.lebrat la Caminada de Carenes, una marxa de resistècia entre les poblacions d'El Pont de Suert i Tremp, i que...